Televisioverkossa häiriötä koko maassa

vikaaaaa

– vian kestosta ei tietoa

Tietoliikennevika haittaa Digitan tv-verkkoa koko maassa. Yhtiön mukaan katkos koskee ainakin A-kanavanippua.





A-kanavanippuun kuuluvat muun muassa Ylen kanavat, MTV ja Nelonen.
OK



Vikaa korjataan parhaillaan, mutta kestosta ei ole tietoa.

22

956

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikki.toimii

      Miksi valehtelet, kaikki kanavat näkyy.

      • ruutuaa

        luulin jo että anteenissa on vikaa kun menny viikoilla pätkii kuva,


    • Digita.valtiollistettava

      Voi kauheaa. Menettääköhän Digita markkinaosuuttaan huonon palvelun takia?

      No eipä tietenkään koska Digita on yksityistämiskiimaisten kokkareiden yksityistämä luonnollinen monopoli, jonka palvelu saa olla miten p*skaa tahansa eikä kilpailijoista ole pelkoa.

    • Dfrtygh

      Ei vahinkoa ! Teeveen haistapaskanohjelmat joutaakin olla näkymättä.

      • näin-juuri

        Hyvin ammuttu!
        Hatun nosto ( pipon heilautus).


    • DigitaJääHistoriaan

      Äly-TV:den myötä katselu siirtyy suoratoistopalveluihin. Omassa TV-katselussa Ylen markkinaosuus on varmaan 80%, mutta vähintään puolet tulee katsottua Areenasta.

      Digita voi rahastaa monopolillaan vielä hetken, mutta sen bisness siirtyy yhä enemmän tele-operaattoreille.

    • Quatermash

      Soini puhuu kauniisti,mutta täyttä paskaa.
      Ennen sanoi,missä EU siellä ongelma.
      Nyt pitäis sanoa.Missä Soini,niin siellä ongelmat.

    • Kanta-Häme

      Tammelan lähetin (Pikonkorpi): Epäilin olevan ongelmia tänään sunnuntaina, kun TV1 ja muidenkin YLE:n tv-kanavien vastaanotto ei onnistunut n. klo 9 (aamu-uutiset). Samsung TV Ilmoitti että "palvelu ei ole käytettävissä" monella kanavalla. Antennivahvistimessa oli virta päällä, vihreä ledi paloi. Täällä mökillä on joskus ollut näitä vikoja, mutta ongelmia on myös aiheuttanut auringonpilkut (talvellakin).
      Kaupalliset kanavat, ainakin osa, näkyivät.
      Aamu-uutisista jäi pari minuuttia alusta näkemättä. Jostain syystä heikko lähetyssignali. Joskus lähettimiin tehdään huoltoja, jotka katkovat lähetyksen. En jää niitä tutkimaan netissä, menen klapeja tekemään koneella eli pientä polttopuuhommaa on tiedossa ulkona.

    • onko.hybridiriski

      Mitä asiaan sanoo hybridiuhkien torjumiskeskus?

    • Maaseudulla

      Jatkuvasti ainakin täälläpäin ollut katkoja lähetyksissä. Nytkin kanavat pimeenä. Jotain pitäisi teherä kun pakosta niistä joutuu maksamaan.

      • Mistäjohtuu

        Digitan mukaan katkos on ohi. Ei muuten ole. Tänne ei ole verkko palautunut.


      • Yleistätäällä
        Mistäjohtuu kirjoitti:

        Digitan mukaan katkos on ohi. Ei muuten ole. Tänne ei ole verkko palautunut.

        Signaali ilmeisesti niin heikko ettei palaudu. Odotellaan parempia kelejä.


    • Analogisetlähetykset

      Muistan vielä hyvin sen ajan kun oli kuvaputkitelevisiot ja ERINOMAINEN kuvanlaatu, nykyään joka toinen kanava on pixelimössöä

    • Kannattaa hommata oma lautasantenni. Näkyy Russia Today hyvällä laadulla ja katkotta!
      Kippis!

      • Sama.kaiku.on.askelten

        Mitä eroa on "Russian today" ja "Soviet Union yesterday" kanavilla? Onko mitään?


    • Katkojausein

      Verkon hoidossa on puutteita.

      • Tuleetulosta

        Kustannukset minimoidaan.


    • Putinomania

      Putinin porukka harjoittelee.

    • PVL-TV

      Miksi pitäisi katsoa telkkaa su-aamuna, vika on jo korjattu. 😵

      • Viimeisten tietojen mukaan katkoskin aiheutui korjaustöistä.
        Minne unohtui vanha viisaus? Jos se ei ole rikki, älä yritä korjata sitä.


    • Sotkutelkku

      Xvid sotkee taustat , maksa enemmän nauti vähemmän...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe