Olisi kiva tavata nainen, joka elänyt pitkään selipaatissa/puutteessa syystä tai toisesta.
Syyt voisi selvittää sitten kahden kesken.
No itse olen pian nelikymppinen mies ja olishan se kiva tavata halukas nainen illanvieton ja yhteisen yön merkeissä. Hieman yksinäistä nimittäin täälläkin.
Saisit olla alle nelikymppinen ja hoikka/normaali vartaloltasi kuten minäkin..
Kirjoittakaa, jos löytyy ihminen, joka haluais tutustua.
Nainen_oletko_ollut_pitkään_ilman
10
1047
Vastaukset
- Tsebell
No PITKÄÄN ILMan, MUTTEN VARMAANKAAN HOIKKA, jne ku olen lihaksikas naisena, useasti synnyttännyt.. ja oikeastaan jo mietin et oliko se nyt se tae sille nautinolle
- Mieskysyy
Itse olen 176/76.. Soisin naisen olevan kuitenkin minua pienempi myöskin painoltaan..
Jotain muuta jos vielä mainitsen itsestäni, niin olen savoton ja lapseton ja siis oikeasti sinkku. Mun kanssa olis helppo sopia tapaamisia sillon tällön vkloppuihin vaikkapa yhteisellä hotelli majoituksella puolvälin tienoille..
- N39
Olen ollut pitkään ilman. Parisuhde päättyi kolme vuotta sitten ja viime ajat olivat hiljaisia. En jaksa etsiä seuraa enkä koskaan lähde ulos sillä mielellä. Käyn toki joskus ulkona mutta aina porukalla jolloin haluan keskittyä ystäviini enkä yritä iskeä miehiä. Eron jälkeen olen harrastanut seksiä pari kertaa, saman miehen kanssa. Hän on hyvänpäivän tuttu vuosien takaa, otti yhteyttä kun oli jostain kuullut että olen vapaa. Viestittelimme pitkään, pari kuukautta, sävy muuttui seksuaalissävytteiseksi, ja hän kertoi aina halunneensa minua. Oli naimisissa jo silloin kun tutustuimme ja on edelleen. Puutteessa suostuin tapaamaan ja arvaahan sen miten siinä kävi. Tapasimme pari kertaa mutta en halunnut jatkaa. Ihan vieraan kanssa en halua seksiä ja vierastan ajatusta hakea seksiseuraa netistä. Niinpä olen selibaatissa. Ottajia kuulemma riittäisi mutta eipä kukaan tule kotoa hakemaan. Tietysti kaipaan seksiä. En koko ajan mutta ajoittain. Olisihan se mahtavaa jos elämässä olisi rakastaja jonka kanssa voisi tavata pari kertaa kuussa. Itsevarma, taitava mies joka tietäisi mitä tekee. Joka kohtelisi hyvin ja haluaisi naisen nauttivan.
- Anonyymi
Minä tulen salarakkaaksi, jos jutut menee yksiin😁
50 v mies, urheilija
- Lämminkuumasuhde
Tietäisinpä sinusta lisää,sillä se on nautinto jos on sellainen ,joka haluaa usein.Olen mies 50..tä.Mutt kaipaan naisen intohimoa
- N39
Niin, no, mikä on usein. Kunhan edes joskus saisi. Kaipaan sitäkin että olen miehen himon kohteena. Että miehestä näkee kuinka palavasti hän haluaa minua.
- Lämminkuumasuhde
No sanotaan näin,kun kaipaat palavasti miehen kosketusta ja sisäisesti "sitä" ihanaa.
Puhumattakaan esileikistä,ne on se mistä tykkäisin,hieronnasta alkaen.
Mistä päin olet? - Anonyymi
Nostetaas ketjua ylös..
Olisko ketään minulle sopivaa?
T. Ap- Anonyymi
No minä, mies etelä suomesta
- Anonyymi
No minulla ois täällä nainen, joka on ollut selibaatissa 5 vuotta. Viimeksi se on osoittanut kiinnostusta seksiä kohtaan 8 vuotta sitten. Saatta tämän jos haluat....
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173996
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842449Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731587Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231087- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73851- 100809
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800