moi muut Pietarin trollit,
Montako ruplaa olette tienanneet tänään?
Itse olen saanut kursittua kokoon rahat pullolliseen pirtua. Ja sain ostettua tuloillani myös pari askia aitoa, venäläistä mahorkkaa. Jumapliut, että onkin hyvää.
Ei noi NATOttajat ole saanu syödäkseen, niitten kannattas liittyä meihin.
Tosi hyvä luontoisetu on muuten noi venäläiset ilotytöt. Saahan niiltä tauteja, mutta on ne kuumia likkoja. NATOttajat elää puutteessa.
Littykää siis meihin! Yhteystiedot saa Joohan Paskamanilta.
Montako ruplaa olette tienanneet tänään?
ruplaperse
3
158
Vastaukset
- wiina
me täällä Washingtonissa ihmetellään, etteko te suomalaiset tienaa USAn dollareita ollenkaan, kui roikutte aina vaan ruplissa ja ruotsin kruunuissa. Eikö teillä ole omaa rahaa ollenkaan?
No joo, onhan teillä joku euro, mutta sitä ei rahaksi lasketa, koska se on tuonut teille vaan köyhyyttä ja satoja tuhansia kumeita nuoria miehiäNo te siellä persläpivaltiossanne saatte ihan vapaasti ihmetellä. Ei tuo meidän ongelma ole!
- OkeiJooNii
Niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504