Minä ajattelin että olen

Rumajavanaha

...liian vanha ja ruma sinulle.

Lähinnä sellainen syy.

49

2306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siitähänsejohtui

      No niinhän sinä oletkin.

      • Minäkintiedänsen

        Niin johtuukin.

        Ettäpäs tiedätte.


    • TestingTestThing

      Ilkeä ja vittumainen.
      Mutta ootkin kiltti ja kultainen ja nuorekas veijari. Rakastaisin sua vaikka olisit nyt 65.
      Vaikka olet vasta 53.
      Jumala ei heitä arpaa... suhteellisuusteorian isän mukaan.

      • Janiinedelleenja

        Näet omat hyvät puolesi minussa, ehkä ihminen on välillä kaikkea, ainakin minä en ole tasaisesti kiltti, välillä olen tuhma.

        Paljonkos itse olet?
        🙄


    • ettäpidätäämielessäsi

      Olet todella kaunis silmissäni ja ikä on vaan numeroita, kun et nyt kuitenkaan mikään vanhus vielä ole ;)

      • korjaanhieman

        mutt todennäköiseti rakastaisin sua vielä vanhakin :)


      • nätistijollekin

        Kaunis ajatus jollakin ja hyvä korjaus.


    • oletuksia_oletuksia

      En usko että pidät itseäsi rumana. Minä en ainakaan pidä, päinvastoin!

      Ja ikä ei merkitse minulle mitään jos kemiat kohtaavat.

    • Huomiohuomio

      naiselle vai miehelle?

      • hohhoijakkaa

        trollit on sukupuolettomia hermafrodiitteja!


    • aha

    • Pakkeihinkovai

      Niin syy lähinnä MIHIN?

    • näinminäajatten

      Olet kaunein koskaan näkemäni nainen ja kultainen ihana persoona, jota en koskaan unohda. Olen onnellinen että kohtasimme. Iällä ei väliä. Meidän keskinäinen yhteys merkkaa. Olet rakas <3

      • Nuoriko-

        Olen jo 74 v. Enkö ole liian vanha sinulle? <3.....


      • tuohonvielämatkaa

        No et ole hän tai sitten tuo oli vitsi ;)


    • hyväikäero

      Älä nyt! Noin 10 vuoden ikäero ei ole mitään. Just sopiva mun mielestä kun mies on noin 10 vuotta vanhempi. Ruma et ole! Tosi seksikäs ja söpö. sun silmiin mä hukun.

    • VuodetNeVieriKutenKivi

      Nähtäiskö mies viikolla kaksi?
      Tai anna olla. En jaksa odottaa.
      Näin siinä kävi.

    • prinsessalle

      Et ole mikään vanha. Olet hurmaavin ja hauskin nainen tämän pallon päällä. Letität nyt vaan huomiseksi ne nätit hiuksesi ja luotat minuun. C'moon trust me! En päästä irti, pidän kiinni...💗

      • Nokinokka

        Aloitus ei ole minulta mutta vastaan tähän niin kuin hänelle minäkin tunnen itseni vanhaksi.


      • prinsessalle

        Ihan samalla reseptillä vaan. Kohtaa minut huomenna niinkuin olet. Ylväs ja voimakas nainen. Huomenna asiat on jo paaaaljon selvempiä. Sillon voin vapaasti näyttää tunteeni sinulle ja koko maailmalle.


      • Nokinokka

        Kiitos kauniista sanoistasi :)
        peikko prinsessa korkeintaan.


      • Kiinnostavaa

        Miks kutsut prinseksaksi..)


      • prinsessalle

        Koska olet minua hiukan lyhyempi ja paaaaaaljon kauniimpi 💗 Luota nyt vaan.


      • prinsessalle

        Niin kaunis, että silmiin sattuu, kun joskus uskallan edes hiukan vilkaista sinuun päin. Ja häkellyn joka katseesta💗


      • Kiinnostavaa

        Missä tavattu.. ihan pieni vihje..)


      • prinsessalle

        Älä nyt sitten miasään nimessä dissaa mua, jos saat kopin tästä. Ethän? Mut jos tämä onnistuu, nii laitatko mulle edes yhden pienen viestin? Hankalaa, eikö?

        Tavattu..hmm. Ihan ensimmäisen kerran alhaalla. Viimeksi nähtiin la.


      • Kiinnostavaa

        Ai nyt lauantaina..)
        En ikinä dissaisi ketään.


      • Nokinokka

        Ei ollut mulle oli jollekkin muulle prinsessalle.


      • prinsessalle

        Niin. Eilen iltapäivällä. Mun käytös oli kyllä jotain ala-arvoista, mut minkäs teet kun yhtäkkiä oot siinä ja koko helkutin päivän oon miettiny sua. Kauanko haluat jatkaa täällä keskustelua vielä? Tee se siirto. Pallo on sulla 😉

        Et kyllä tosiaan dissaile ketään. Ja oot kaunis, ihana, hurmaava, hauska, salaperäinen ja kaikkea sitä minkä haluaisin nyt heti! Loppuelämäksi.


      • RoopeAnkanpoikanen
        Nokinokka kirjoitti:

        Ei ollut mulle oli jollekkin muulle prinsessalle.

        Tuhkimo pesee kaikki. Ensin lattiat ja pinnat, lopulta pahat sisarpuolet.


      • prinsessalle

        Koneet pesee. Sinun duuni on olla kaunis...ja sen kyllä osaat 😉


      • Nokinokka

        En usko että olen henkilö jota tarkoitat mutta olen ehkä hänet jossain alhaalla nähnyt laiturilla onkimassa pienen nyytin kanssa.


      • Nokinokka

        Ei tainnut osua no onnea sulle jos löysit.


    • Täysinhyvä

      Minä en. Olen juuri sopiva. Sopivan ikäinen, sopivan kaunis. Tykkään vartalostaan ja itsestäni muutenkin. Jos joku ei tykkäisi, mitä sellaisella miehellä tekisin??? Minua kiinnostaa vain minusta tykkäävät miehet.

    • Tiedostankaiken

      Kati, miksi kiusaat koko ajan?

    • relaa

      Kaveriks siis, eiks niin? Et ole ruma ja edes kovin vanha vaan energinen ja piristävä.

    • anteeksipyydän

      Olen pahoillani mikäli käsitit väärit sen yhden jutun ja loukkaannuit. En niin ajattele että liian vanha olisit. Se oli vain sellaista meidän keskinäistä pitkäaikaista vitsailua, etkä sinä liittynyt siihen mitenkään. Eräälle rakkaalle, erittäinkin kauniille naiselle tällainen viesti <3

    • Sinäsitten

      Riistit häneltä mahdollisuuden ilmaista oma tahtonsa ja halunsa, ikävästi toimittu. Toisen puolesta ei koskaan saa päättää vaan jokaisella on oikeus tehdä itse päätöksensä.

      • Niinpän

        Jokaisella on oikeus tehdä itse päätöksensä. Lue uudestaan.


      • Yhdynmielipiteeseen

        Päätösvalta on itse kullakin, oli sinun ajatuksesi pärstästäsi ja iästäsi mikä hyvänsä. Kummastuttaa
        toisen mielipiteen ja päätöksen oikeutuksen ohittaminen ja mitätöiminen.


      • Lyölyölyölyöilkiö

        Jaa, että olin sitten liian itsrkäskin ja omaehtoinen vielä?

        Olisihan se toinen osapuoli voinut tehdä itse aloitteen, jos kerta naama ja ikä miellytti?

        Ihmeellistä lyö lyötyä lyömistä.


      • Eihäntoki
        Lyölyölyölyöilkiö kirjoitti:

        Jaa, että olin sitten liian itsrkäskin ja omaehtoinen vielä?

        Olisihan se toinen osapuoli voinut tehdä itse aloitteen, jos kerta naama ja ikä miellytti?

        Ihmeellistä lyö lyötyä lyömistä.

        Koska ap oli jo tehnyt päätöksen hänen puolestaan, mitä oikein jankkaat siinä koko ajan.


      • Vtuilua
        Eihäntoki kirjoitti:

        Koska ap oli jo tehnyt päätöksen hänen puolestaan, mitä oikein jankkaat siinä koko ajan.

        Ootko noin tyhmä. AP ei ole tehnyt mitään päätöstä, vaan kyseessä on veetuiluviesti.


      • Sinähänetsitä
        Vtuilua kirjoitti:

        Ootko noin tyhmä. AP ei ole tehnyt mitään päätöstä, vaan kyseessä on veetuiluviesti.

        Voi tietää.


      • Onkylläihmeellistä
        Vtuilua kirjoitti:

        Ootko noin tyhmä. AP ei ole tehnyt mitään päätöstä, vaan kyseessä on veetuiluviesti.

        Ei se ollut edes veetuilua.

        Oli vaan toteamus.

        Onko elämä oikeasti niin vakavaa ettei edes itseään saa haukkua?

        Miksei?


      • Mikseiteeitsellejtn
        Onkylläihmeellistä kirjoitti:

        Ei se ollut edes veetuilua.

        Oli vaan toteamus.

        Onko elämä oikeasti niin vakavaa ettei edes itseään saa haukkua?

        Miksei?

        Toi miten noi kolme ekaa viestiä muodostuu - kyseessä on ehdottomasti vttuiluviesti. Eikai kukaan puhu itsestään rumana ja vanhana?


    • ensisilmäykselläkolahti

      Minun silmissäni hän on maailman kaunei nainen, persoonansakin jotakin mihin ei voi olla rakastumatta, eikä mikään ikäkään sitä asiaa muuta <3

      • Maailmankomeimmalle

        Paljonko ikäeroa? ;)


    • tälläista

      Jos ikäeroa on esim 100 vuotta, niin ei sekään ole vasta kuin 100vuotta. Mä uskoisin niin, että, jos ihastuksesi on suhun ihastunut, niin hän näkee sut komeana tai kauniina, oot sä nainen vai mies, kumpi oletkaan.

      Mun kaivattuni saa mut ainakin sekaisin. Riittää jo hänen pelkän kuvan katsominen. Ne silmät......... se katse.........

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1751
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe