En halua nähdä, ja haluan kuitenkin

KalpeaKuu

Ajattelen häntä aivan liikaa, ristiriitaisin tuntein. Kun törmäämme, en uskalla enää kunnolla katsoa häntä. Silloin kun erehdyn katsomaan, katseeni jää kiinni hänen ihanaan olemukseensa ja silmiinsä. Tahtoisin niin paljon enemmän häneltä kuin mitä voin saada. Tämä ei riitä, mutta tämän on vain riitettävä.

Viikonlopun avautumiset tulivat siinä, älköön kukaan piitatko vähääkään tästä kirjoituksesta. Jos joku kokee samoja sekavia tunteita juuri nyt, saa kirjoittaa. Mutta ei väliä jos ei kirjoita. Oli vaan oksennettava tunnekaaosta vähän ulos. Jaksaa taas huomenna olla kuin ei mitään.

24

2817

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuulostaa_tutulle

      Mikä on niin mahdotonta ettet voi häntä saada?

    • eilennähtiiin

      Samat sanat täällä... M ---> N

      • mutsanojaonuskottava

        Täysin samoin täällä. Juuri tässä illan olen pyöritellyt ajatusta, kuinka raskasta se on kuukausi toisensa perään yrittää olla kuin ei mitään... Ja huomenna taas. Huoh. En todellakaan siihen ole aina edes pystynyt, pian on sellainen olo etten välitä edes yrittää.

        Mikä lie sunnuntaidepis iski... :/


    • Nokinokka

      Mulla on samat ajatukset.

    • keleton

      Sama täällä :( Pelkoako vain? Kädetön olo.

    • no_more_silence

      Miksi et voi saada häneltä enemmän? Onko hän sanonut niin, vai onko tilanne sellainen että et uskalla/voi sitä selvittää?

      Voisin lausua muutoin täsmälleen samat sanat, mutta sillä erotuksella että tahdon tämän asian selvittää, uhmaten kaikkia mahdollisia luonnonlakeja ja yleisiä normeja.

    • työrauhamennyt

      Mistä tiedät ettet saisi kaikki mitä haluat? Olen itse vastaavassa tilanteessa, mutta toinen osap. Jos tietäisinkin, että mies hylkii katsettani juuri tuosta syystä, voisin näyttää jotenkin välittäväni. Nyt tilanne ja yhteys ihan mahdoton. Ja ikävä vaan kasvaa... Välttely ei tätä helpota.

    • palavastihaluan

      M-naisen kans en pystyisi olemaan koskematta.

    • LuminenMaa

      En ole useampaan päivään nähnyt häntä - eikä ajatukset ole selkiytyneet yhtään.. Sulan hänen katseestaan ja aivan mahdoton tilanne on tämä. Janoan lisää ja enemmän, mutta en voi saada.

      Huomenna tosiaan - odotan sitä ja pelkään. Tsemppiä aloittajallekin.

      • jamitenmenitänään

        Kuinka moneen päivään olitte näkemättä?


      • LuminenMaa

        Ei nähty tänään. Ehkä hyvä niin..


    • CaptainJagues

      Kova työn teko auttaa.

      • työpaikalla

        Eipäs. Siinähän tuo pyörii lähettyvillä. Onneksi nyt taas taukoa ettei pää leviä.


      • OliskoParempi
        työpaikalla kirjoitti:

        Eipäs. Siinähän tuo pyörii lähettyvillä. Onneksi nyt taas taukoa ettei pää leviä.

        Ei päätänsö kannata rikkoa. Jutellaan ja mietitään mielummin miten tästä selvittäisiin yhdessä.


    • Kärsitpaljon

      Voi olla että aistin hieman ajatuksiasi, mikä ei ole kovin kivaa tottapuhuen:(

      • KalpeaKuu

        Hän mies ainakin näyttää haluavan kääntää veistä haavassa. Kiitos hänen, nyt mulle riitti.

        Teille muille toivon onnea tilanteisiinne, toivottavasti joko etenee hyvällä tavalla tai pääsette yli nopeasti.


      • vahvuusjotateilläeiole
        KalpeaKuu kirjoitti:

        Hän mies ainakin näyttää haluavan kääntää veistä haavassa. Kiitos hänen, nyt mulle riitti.

        Teille muille toivon onnea tilanteisiinne, toivottavasti joko etenee hyvällä tavalla tai pääsette yli nopeasti.

        Eli alotuksessa hän on niin ihana ja yhtäkkiä täyttä paskaa?¨
        Tiedätkö olen tavannut teitä ristiriitasia naisia paljon, aina olen suhteessa kalotastenne kanssa tehnyt kaikkeni ja ollut sitoutumiskykyinen, harmi että osa teistä on sellasia että niin tai näin niin aina väärinpäin, ette edes huomaa kuinka miestä sattuu sydämeen, vittumaista tehdä ratkasu ettei rakasta enää kun oletetaan että mies lukee ajatukset ja tekee kaiken alotteen, kertoo paljon siitä että naienn ei suhteessakaan tee mitään, varsinkin vielä sellanen että vähätellään ja mitätöidään toisen hyvät aikeet kun ei kelpaa sekään että toinen ei roiku, mistä ne aikuiset oikeasti älykkäät naiset löytyy?

        Eikä pahalla mutta tässä mies jolle kans on riittäänyt enkä tiedä pystynkö olemaan enää niin kohtelias, ainakin vaikeiden tapausten kohalla olen ilkeämpi jatkossa että menee perille, älkääkä stereotyyppisesti laittako piirteitä ihmiseen mitä ei ole, käyttäkää sitä järkeä, ei aina tarvi sanoa vastaan että en oo tollanen, kyllä se pitäs jo riittää jos näyttää muuta ja ihan tilanteet kannattaa miettiä, onneksi on itsellä järkeä ja tilanne tajua vaikka tunteellinen ihminen olenkin.


      • NostinKytkintä
        vahvuusjotateilläeiole kirjoitti:

        Eli alotuksessa hän on niin ihana ja yhtäkkiä täyttä paskaa?¨
        Tiedätkö olen tavannut teitä ristiriitasia naisia paljon, aina olen suhteessa kalotastenne kanssa tehnyt kaikkeni ja ollut sitoutumiskykyinen, harmi että osa teistä on sellasia että niin tai näin niin aina väärinpäin, ette edes huomaa kuinka miestä sattuu sydämeen, vittumaista tehdä ratkasu ettei rakasta enää kun oletetaan että mies lukee ajatukset ja tekee kaiken alotteen, kertoo paljon siitä että naienn ei suhteessakaan tee mitään, varsinkin vielä sellanen että vähätellään ja mitätöidään toisen hyvät aikeet kun ei kelpaa sekään että toinen ei roiku, mistä ne aikuiset oikeasti älykkäät naiset löytyy?

        Eikä pahalla mutta tässä mies jolle kans on riittäänyt enkä tiedä pystynkö olemaan enää niin kohtelias, ainakin vaikeiden tapausten kohalla olen ilkeämpi jatkossa että menee perille, älkääkä stereotyyppisesti laittako piirteitä ihmiseen mitä ei ole, käyttäkää sitä järkeä, ei aina tarvi sanoa vastaan että en oo tollanen, kyllä se pitäs jo riittää jos näyttää muuta ja ihan tilanteet kannattaa miettiä, onneksi on itsellä järkeä ja tilanne tajua vaikka tunteellinen ihminen olenkin.

        Mä taas oon kyllästynyt miehiin jotka ilmoittelee suhteessa ollessa miten pannut milloin ketäkin toista naista koska minä nyt olen vain niin arvoton paska.

        Arvaa tuntuuko mukavalta ?


        Arvaappa miten tarina päättyi?


      • arvaappaihanite
        NostinKytkintä kirjoitti:

        Mä taas oon kyllästynyt miehiin jotka ilmoittelee suhteessa ollessa miten pannut milloin ketäkin toista naista koska minä nyt olen vain niin arvoton paska.

        Arvaa tuntuuko mukavalta ?


        Arvaappa miten tarina päättyi?

        No enpä arvaa kun en ole sellanen mies, enkä ikinä naista noin kohtelisi että jos nyt haluat yleistää niin minäkään en miehenä yleistä vaikka on sydän rikottu palasiksi, kaiken päälle vielä annetaan kuva että kuvittelin ihan kaiken, käytös muuttu täysin, ei mitään selitystä, kun koitti kysyä niin ei saanut vastausta, kiva olla aito oma itsensä ja vielä rakastua päälle, siksi kaunistelematta aito oma itsensä ettei joutuis siten suhteessa pettymään jois oiskin ihan muuta.

        Itse hyväksyn naisen omana itsenään ja todella hyvin kohtelisin ja on kokemusta suhteista että omista virheistä olen oppinut ja tiedän mikä on terve, tasapainoinen ja aikuinen parisuhde.

        Sitten tullaan jälkeen päin itkemään kun käsitti väärin ja vaaditaan anteeksiantoa, anteeksiantavainen olen mutta kun ei sitten uskalla enää laittaa sydäntään alttiiksi kun luottamus meni niin saatkin kuulla että olet suunnilleen psykopaatti, moni nainen vois kattoa kans peiliin.

        Itse katson joka päivä, täydellinen en ole mutta tiedän kyllä sen että löytyy hyviä puolia ja muut olen aina ottanut huomioon, osaan myös pitää puoleni ja naisella on aina turvallista mun kanssa, osaa ne naisen tarpeet tyydyttää joka tasolla.

        Huonoa tuuria muutama vuosi vissiin, yleistää en halua.


      • mulletärkeetä

        Tuleekohan nuo sinun hienot piirteet oikeasti näkyviin sillr ihastuksellesi, sillä vaikka tekstissäsi kuvasit monia hienoja piirteitä niin siinä näkyi myös anteeksiantamatyomuus, jääräpäisyys ja luottamuksen puute.
        Itse pidän tosi tärkeänä sitä, että toisen lähellä on hyvä ja turvallista olla. Luottamus on senkin takia tärkeää, että itellä myös menoja ja työjuttuja ym.joten sitoutuminen on tärkeää, mutta ei joka hetkessä toisen kanssa oleminen. Sit pitää olla pikkasen pilkettä omaava hassuttelija, urheilullinen, mutta lämmin syli johon käpert. Tiedän joo, ei sellaista oo olemassa.


      • Yksilöitä
        KalpeaKuu kirjoitti:

        Hän mies ainakin näyttää haluavan kääntää veistä haavassa. Kiitos hänen, nyt mulle riitti.

        Teille muille toivon onnea tilanteisiinne, toivottavasti joko etenee hyvällä tavalla tai pääsette yli nopeasti.

        Toistaako mies jotain kokemaansa juttua sinulle f2f vai mitä tarkoitat tolla haluaa kääntää veistä haavassa? Heräsi epäily, ettei vaan perustu sun oletukseen, et toiset kirjoittelee täällä anonyyminä ja sinä otat ne henk. kohtaisina v...uiluina? Ihan mielenkiinnosta kysyn.

        Jos jälkimmäinen on sinun tapauksessa kyseessä niin ei kannata toista syyllistää eikä ottaa itseensä. Itsellä ainakaan ei ole ollut tarkoitus syyllistää toista, vaikka joskus täällä tilannetta purkanut. Joka tapauksessa peukkua valinnoillesi ja tulevaan.


      • äläviitsivääntää
        mulletärkeetä kirjoitti:

        Tuleekohan nuo sinun hienot piirteet oikeasti näkyviin sillr ihastuksellesi, sillä vaikka tekstissäsi kuvasit monia hienoja piirteitä niin siinä näkyi myös anteeksiantamatyomuus, jääräpäisyys ja luottamuksen puute.
        Itse pidän tosi tärkeänä sitä, että toisen lähellä on hyvä ja turvallista olla. Luottamus on senkin takia tärkeää, että itellä myös menoja ja työjuttuja ym.joten sitoutuminen on tärkeää, mutta ei joka hetkessä toisen kanssa oleminen. Sit pitää olla pikkasen pilkettä omaava hassuttelija, urheilullinen, mutta lämmin syli johon käpert. Tiedän joo, ei sellaista oo olemassa.

        KOlahtaako että tälläsiä miehiä on, ja entinen kaivattuni on muuten itse käyttäytynyt sen verran rumasti että en kaipaa enää, pakko päästää irti.

        Sitten on olemassa tekoja mitä ei voi anteeksi antaa kuten et anna sinäkään anteeksi miehille, minä olen erittäin joustava ihminen mutta tuntuu kun rehellisesti edes kirjoittaa että löytyy hyviä piirteitä niin sekin väännetään täällä että sinun teksteistäsi paistaa läpi turha katkeruus.


    • Kuhanhaaveilen

      Pieniin murusiin on tyydyttävä eikä asialle mahda mitään.

      Mutta näin hänen kuvansa joka auttaa jaksamaan ja voi elää pieni toive et joskus kohdataan..

      Lakkaan hengittämästä ja jään vaan tuijottaan kuin hölmöläinen

    • Ajatellaanvaa

      Mut jos ryhdyttäis kavereiksi?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1759
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1705
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1551
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe