Pillu ilman munaa pitkän aikaa....

Pillukosteena

Hei onko kellään käsi huosussa tällä hetkellä?
Pilluni on kostee eikä mies anna.

53

3469

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hio

      Täällä on kyrpä kovana ja käsi käy

      • Pillukosteena

        Panettaa nyt on pakka tehdä se kädellä. Mulla käsi pillun suulla.Täällä myös.
        Kiihottuu aivan kamalasti. Kolmella menään. Nyt ei kauuaa mee. Mulla tuli jo.


      • Oih! Sais kyrpää!


    • Vau. Olet nopee.

      • Varmajalkainenpillun

        Kyl´ripeys aina kannattaa. Kun ei muutakaan voi tehdäkkään.


      • Sai kyrpää! panettaa niin paljon! Pitää vain malttaa perjantaille asti...


    • Hei pillukosteena täällä olisi kova kulli vailla kosteta pillua tule käymään niin hoidetaan pois se

      • HAHAHAH

        Pailaa pailaa lihaa sulle se hyvää sillä kuitaa kaiken. Rimmaa en pelkää lipsuvia suksia kylläkin.


      • Perjantina 12.30 olisi aikaa sinullekkin...tule käymään..hoidetaan pois...pitäisi malttaa perjantaille kello 12.30 otan vastaan...jokaisen ovesta sisään tulevan...


    • nuoliajkl

      Jos olet Jyväskylästä niin apua löytyy

      • HIH

        Hangen mistä löydän sillä minä hien kyl´saan mutta pillu märkä kolo ei siitä kyllä paljoo saa.


      • Olen Jyväskylästä kello 12.30 jälkeen perjantaina 21.6.2024.


    • kulli kovana kädessä ja juuri nyt runkkaan...

      • Pillukosteena

        Voi vittu kun panettaa.


      • Pillukosteena kirjoitti:

        Voi vittu kun panettaa.

        muakin panettaa kovasti ja siihen auttaa vain runkkaaminen koska naista ei ole juuri nyt saatavilla..


      • Pillukosteena

        Tän viikon loppuna löytyy kaveri koska tarviit? Niin lauantaiiltana. Sekä susnuntai iltana löytyy.


      • Anonyymi
        Pillukosteena kirjoitti:

        Voi vittu kun panettaa.

        samaaahhh.. runkkaaannnnhhh


      • Pillukosteena kirjoitti:

        Tän viikon loppuna löytyy kaveri koska tarviit? Niin lauantaiiltana. Sekä susnuntai iltana löytyy.

        Nyt olis tarvetta perjantaille ja lauanataille....yhdyntäkään ei olisi pahitteeksi...jos vielä seksileluja mukana niin vielä parempi.


      • sari6975 kirjoitti:

        Nyt olis tarvetta perjantaille ja lauanataille....yhdyntäkään ei olisi pahitteeksi...jos vielä seksileluja mukana niin vielä parempi.

        Siis 21-22.6.2024 olen saatuvilla kello 12.30 alkaen.


    • Aintekeemieli24h

      Niin täälläkin ois kovana 06-alueella

      • Pillukosteena

        04-ALUEELLA ON YKSI PILLU KOSTEE MMUTTA NYT EI TIE MIELI KÄDELLÄ TEHDÄ PILLULLE MITÄÄN.


    • pringlesmoustacheman

      täällä ei oo vielä munaa saatu käteen king crimson soi taustalla tänään on 4v juhlapv yhden legendaarisen asian kunniaksi eikä se teille kuulu ;)

      • Pillukosteena

        Ei tietenkään.


    • Kosteena

      Täällä käsi märässä pillussa

      • Missä sinä, nuoleta se minulla.....


      • Kosteena
        Mies_Salo kirjoitti:

        Missä sinä, nuoleta se minulla.....

        Oi, olisi ihanaa nuolettaa sitä kunnolla. Harmi minä olen Joensuussa


      • Harmi, minun tuuriani.....


      • Mies_Salo kirjoitti:

        Missä sinä, nuoleta se minulla.....

        Ai hitto mitä tekstiä


      • sari6975 kirjoitti:

        Ai hitto mitä tekstiä

        Mistäs Sari?


      • vellup60 kirjoitti:

        Mistäs Sari?

        Mitäs minä, mitäs Vellu?


    • Tj74vm

      Kosteena ollut pitkin päivää....pikkarit ihan kosteat...nyt suihkuun ja kunnon sormeilu...

      • mävuan

        Munaa sen olla pitäää ja miehistä kosketusta


      • Wej

        Sheivaatkos piippusi poliisiksi samalla? Kalu kiihottuneena aattelen sormeiluasi


      • korvaamaton.apu
        Wej kirjoitti:

        Sheivaatkos piippusi poliisiksi samalla? Kalu kiihottuneena aattelen sormeiluasi

        Poliisiksi??


      • Wej
        korvaamaton.apu kirjoitti:

        Poliisiksi??

        Ennakoiva teksti syöttö vähän temppuili posliiniksi sheivattua pimppiä tarkoitin.


      • Tj74vm
        Wej kirjoitti:

        Ennakoiva teksti syöttö vähän temppuili posliiniksi sheivattua pimppiä tarkoitin.

        Heh...en sheivannut...sormeilin ja hyväilin rintojani...orgasmin tullessa annoin myös pissan tulla...


      • Wej
        Tj74vm kirjoitti:

        Heh...en sheivannut...sormeilin ja hyväilin rintojani...orgasmin tullessa annoin myös pissan tulla...

        Hitto kun pääsis suihkuun katselemaan ja maistamaan nesteitäsi Saiskos sun sqrittaamaan pimppinesteet jos oikein sormettas ja nuolis klitoristasi?


      • Tj74vm
        Wej kirjoitti:

        Hitto kun pääsis suihkuun katselemaan ja maistamaan nesteitäsi Saiskos sun sqrittaamaan pimppinesteet jos oikein sormettas ja nuolis klitoristasi?

        En tiedä...pissa vois ainaski päästä...heh..


      • Anonyymi
        Wej kirjoitti:

        Hitto kun pääsis suihkuun katselemaan ja maistamaan nesteitäsi Saiskos sun sqrittaamaan pimppinesteet jos oikein sormettas ja nuolis klitoristasi?

        Voin piereskellä nokkaas hönö


    • Anonyymi

      Mulla on toisinpäin brobleema: housut on jo pois jaloista, mutta naista ei näy missään. s.treffit jasu-57

      • Anonyymi

        Samoin mulla 51 ukm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin mulla 51 ukm

        Vaimoni parhaillaan panettaa rekan hytissä.T Aisuri


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin mulla 51 ukm

        Ihanaa olisi saada hyvää kyrpää suuhun, pilluun pilluun ja suuhun paljaalla ei kortokia...


    • Juhannukaena on sitten luvassa yhdyntää ja paljon muuta mukavaa tekemistä.

      • Anonyymi

        Missäs päin silloin noin paljon panettaa


      • Juhannusena on sitten luvassa yhdyntää ja paljon muuta mukavaa tekemistä 12.30 alkaen perjantaista 21-22.6.2024 päättyen 23.00 lauantaina.


    • Anonyymi

      Minkä ikäinen olet ?😂

    • Anonyymi

      Mullakin

    • mmmh

      • Anonyymi

        Kerro kerro


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3633
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      165
      2242
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1959
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1834
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      396
      1268
    6. 80
      1195
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1071
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1010
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      960
    Aihe