Hei onko kellään käsi huosussa tällä hetkellä?
Pilluni on kostee eikä mies anna.
Pillu ilman munaa pitkän aikaa....
53
4004
Vastaukset
- Hio
Täällä on kyrpä kovana ja käsi käy
- Pillukosteena
Panettaa nyt on pakka tehdä se kädellä. Mulla käsi pillun suulla.Täällä myös.
Kiihottuu aivan kamalasti. Kolmella menään. Nyt ei kauuaa mee. Mulla tuli jo.
Vau. Olet nopee.
- Varmajalkainenpillun
Kyl´ripeys aina kannattaa. Kun ei muutakaan voi tehdäkkään.
Hei pillukosteena täällä olisi kova kulli vailla kosteta pillua tule käymään niin hoidetaan pois se
- HAHAHAH
Pailaa pailaa lihaa sulle se hyvää sillä kuitaa kaiken. Rimmaa en pelkää lipsuvia suksia kylläkin.
Perjantina 12.30 olisi aikaa sinullekkin...tule käymään..hoidetaan pois...pitäisi malttaa perjantaille kello 12.30 otan vastaan...jokaisen ovesta sisään tulevan...
- nuoliajkl
Jos olet Jyväskylästä niin apua löytyy
- HIH
Hangen mistä löydän sillä minä hien kyl´saan mutta pillu märkä kolo ei siitä kyllä paljoo saa.
kulli kovana kädessä ja juuri nyt runkkaan...
- Pillukosteena
Voi vittu kun panettaa.
Pillukosteena kirjoitti:
Voi vittu kun panettaa.
muakin panettaa kovasti ja siihen auttaa vain runkkaaminen koska naista ei ole juuri nyt saatavilla..
- Pillukosteena
Tän viikon loppuna löytyy kaveri koska tarviit? Niin lauantaiiltana. Sekä susnuntai iltana löytyy.
- Anonyymi
Pillukosteena kirjoitti:
Voi vittu kun panettaa.
samaaahhh.. runkkaaannnnhhh
Pillukosteena kirjoitti:
Tän viikon loppuna löytyy kaveri koska tarviit? Niin lauantaiiltana. Sekä susnuntai iltana löytyy.
Nyt olis tarvetta perjantaille ja lauanataille....yhdyntäkään ei olisi pahitteeksi...jos vielä seksileluja mukana niin vielä parempi.
sari6975 kirjoitti:
Nyt olis tarvetta perjantaille ja lauanataille....yhdyntäkään ei olisi pahitteeksi...jos vielä seksileluja mukana niin vielä parempi.
Siis 21-22.6.2024 olen saatuvilla kello 12.30 alkaen.
- Aintekeemieli24h
Niin täälläkin ois kovana 06-alueella
- Pillukosteena
04-ALUEELLA ON YKSI PILLU KOSTEE MMUTTA NYT EI TIE MIELI KÄDELLÄ TEHDÄ PILLULLE MITÄÄN.
- pringlesmoustacheman
täällä ei oo vielä munaa saatu käteen king crimson soi taustalla tänään on 4v juhlapv yhden legendaarisen asian kunniaksi eikä se teille kuulu ;)
- Pillukosteena
Ei tietenkään.
- Kosteena
Täällä käsi märässä pillussa
- Kosteena
Mies_Salo kirjoitti:
Missä sinä, nuoleta se minulla.....
Oi, olisi ihanaa nuolettaa sitä kunnolla. Harmi minä olen Joensuussa
- Tj74vm
Kosteena ollut pitkin päivää....pikkarit ihan kosteat...nyt suihkuun ja kunnon sormeilu...
- mävuan
Munaa sen olla pitäää ja miehistä kosketusta
- Wej
Sheivaatkos piippusi poliisiksi samalla? Kalu kiihottuneena aattelen sormeiluasi
- korvaamaton.apu
Wej kirjoitti:
Sheivaatkos piippusi poliisiksi samalla? Kalu kiihottuneena aattelen sormeiluasi
Poliisiksi??
- Wej
korvaamaton.apu kirjoitti:
Poliisiksi??
Ennakoiva teksti syöttö vähän temppuili posliiniksi sheivattua pimppiä tarkoitin.
- Tj74vm
Wej kirjoitti:
Ennakoiva teksti syöttö vähän temppuili posliiniksi sheivattua pimppiä tarkoitin.
Heh...en sheivannut...sormeilin ja hyväilin rintojani...orgasmin tullessa annoin myös pissan tulla...
- Wej
Tj74vm kirjoitti:
Heh...en sheivannut...sormeilin ja hyväilin rintojani...orgasmin tullessa annoin myös pissan tulla...
Hitto kun pääsis suihkuun katselemaan ja maistamaan nesteitäsi Saiskos sun sqrittaamaan pimppinesteet jos oikein sormettas ja nuolis klitoristasi?
- Tj74vm
Wej kirjoitti:
Hitto kun pääsis suihkuun katselemaan ja maistamaan nesteitäsi Saiskos sun sqrittaamaan pimppinesteet jos oikein sormettas ja nuolis klitoristasi?
En tiedä...pissa vois ainaski päästä...heh..
- Anonyymi
Wej kirjoitti:
Voin piereskellä nokkaas hönö
- Anonyymi
Mulla on toisinpäin brobleema: housut on jo pois jaloista, mutta naista ei näy missään. s.treffit jasu-57
- Anonyymi
Samoin mulla 51 ukm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin mulla 51 ukm
Vaimoni parhaillaan panettaa rekan hytissä.T Aisuri
Anonyymi kirjoitti:
Samoin mulla 51 ukm
Ihanaa olisi saada hyvää kyrpää suuhun, pilluun pilluun ja suuhun paljaalla ei kortokia...
Juhannukaena on sitten luvassa yhdyntää ja paljon muuta mukavaa tekemistä.
- Anonyymi
Missäs päin silloin noin paljon panettaa
Juhannusena on sitten luvassa yhdyntää ja paljon muuta mukavaa tekemistä 12.30 alkaen perjantaista 21-22.6.2024 päättyen 23.00 lauantaina.
- Anonyymi
Minkä ikäinen olet ?😂
- Anonyymi
Mullakin
mmmh
- Anonyymi
Kerro kerro
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä4243647Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944543180- 1301796
- 631769
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1071559- 611108
Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s261102En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä321042Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39985SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul186960