Varatut naiset

erkka50mv

Varatut naiset jos tekee mieli vierasta kullia niin ottakaa yhteyttä

34

963

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tekee

Ihanan suora ilmoitus! Tekee mieli säännöllisin väli ajoin, missä päin olet?

• Kiimakalle

Olis pohjoisen ukkomies

• Tekee miissä vaikutat nimi merkillä saa

• Tekee

Hyvinkää - Järvenpää alueella mutta liikun työni vuoksi paljon!

• nam
        Tekee kirjoitti:

Hyvinkää - Järvenpää alueella mutta liikun työni vuoksi paljon!

Käytkö koskaan jyväskylässä

• Tekee
        nam kirjoitti:

Käytkö koskaan jyväskylässä

Olin juuri viime viikolla käyn hoitamassa asiakas suhteita.

• nam
        Tekee kirjoitti:

Olin juuri viime viikolla käyn hoitamassa asiakas suhteita.

Haluatkoi yhteystietoni niin voitas hoitaa muitakin suhteita kun vain asiakassuhteita,esim sexisuhteen hoitoa , soitatjko jos annan puh numeron

• Tekee
        nam kirjoitti:

Haluatkoi yhteystietoni niin voitas hoitaa muitakin suhteita kun vain asiakassuhteita,esim sexisuhteen hoitoa , soitatjko jos annan puh numeron

Ihana kuulla ja siksi tänne vastasinkin koska tykkään työn lomassa nauttia.... myös! Minkä ikäinen olet, varattu vai sinkku? Työssä käyvä vai olo neuvos?

• nam
        Tekee kirjoitti:

Ihana kuulla ja siksi tänne vastasinkin koska tykkään työn lomassa nauttia.... myös! Minkä ikäinen olet, varattu vai sinkku? Työssä käyvä vai olo neuvos?

Olen 60v virili ja töissä silloin tällöin , varattu ok mies , entä sinä?

• Tekee
        nam kirjoitti:

Olen 60v virili ja töissä silloin tällöin , varattu ok mies , entä sinä?

Vaalea 56v 167 - 55 ja C kuppi koko, sinua kuitenkin kiinnostaa! Tykkään seksistä yli kaiken ja eritoten siitä.....! Olen varattu ja asiat kunnossa ja luottamuksen arvoinen.

• nam
        Tekee kirjoitti:

Vaalea 56v 167 - 55 ja C kuppi koko, sinua kuitenkin kiinnostaa! Tykkään seksistä yli kaiken ja eritoten siitä.....! Olen varattu ja asiat kunnossa ja luottamuksen arvoinen.

Ehdottomasti kiinostuin , voitko laittaa sähköpostia tai soittaa jos saat yhteystidot,
        taidetaan tykätä samoista asioista... ja paljon

• Tekee
        nam kirjoitti:

Ehdottomasti kiinostuin , voitko laittaa sähköpostia tai soittaa jos saat yhteystidot,
        taidetaan tykätä samoista asioista... ja paljon

Ihana siltä tuntuu! Mietin juuri yli kuukausi kun viimeksi vieraan kanssa....! Laitan huomenna puh numeron jonka poistan kun soitat, saat sitten työ numeroni! Alkoi tehdä mieli …..heti!

• nam
        Tekee kirjoitti:

Ihana siltä tuntuu! Mietin juuri yli kuukausi kun viimeksi vieraan kanssa....! Laitan huomenna puh numeron jonka poistan kun soitat, saat sitten työ numeroni! Alkoi tehdä mieli …..heti!

Kuumottaa... laitatko numeron tähän viestiketjuun, mihin aikaan suurinpiirtein?

• Tekee
        nam kirjoitti:

Kuumottaa... laitatko numeron tähän viestiketjuun, mihin aikaan suurinpiirtein?

Olen aivan kostea ja valmis....! Puolen päivän aikaan eikä minua haittaa jos joku muukin soittaa, etsin kuitenkin seksi seuraa en avio miestä. Haluan tavata aika nopeasti eka kerran ja saada ……!

• mies26v

03 olisi kans kiinnostusta.

• Tekee

Olet aika likellä minua! Ihanan ikäinen ja taidat tykätä vanhemmista naisista,

• Mies26v

Tottakai. Mitä lähempänä sen helpompi toimia. Tekee mieli kovasti!

• tekee

Minulla pikku joulut lauantaina, voisitko tulla yö kylään luokseni....? Älä pelästy en käytä alkoholia...! Ihana kun tekee mieli.... niin minunkin....

• Mies26v

Uuh. Kuulostaa kivalta 😛

• nam

OK,puolenpäivän maissa......

• Tekee

Hei! Olen koulutuksessa koko päivän, käyn kortin koti matkalla. Yritä pärjätä siihen asti!

• nam

: )

• Tekee

Arvaa miltä tuntuu istua palaverissa kun tekee mieli vierasta.....

• nam

Voisin tulla pöydänalle salaa ja levittää jalkasi, tunne kun kieleni tulee ja painaa....

• Tekee

Aah ihanaa! Ihana kieli ime kunnolla ei olen aivan märkä kulta.... haluaisin että tulisit sisääni ja panisit kunnolla minua... tykkään siitä yli kaiken..

• nam
        Tekee kirjoitti:

Aah ihanaa! Ihana kieli ime kunnolla ei olen aivan märkä kulta.... haluaisin että tulisit sisääni ja panisit kunnolla minua... tykkään siitä yli kaiken..

Saat joskus vielä tuntea kieleni ja........olla kanssani se haluttu ja palvottu nainen.....

• Tekee

Olet ihana!

• Minä olen myös 60 mies Etelä Suomesta, vaikutat ianalta naiselta :)

• tekee

Kiitos! Nautin täysillä elämästä ja seksistä on osa minua... Yllätyin miten monia vastauksia ja asiallisia myös! Itse tykkään saada uusia tuttavuuksia ja kokemuksia....
        Ravintolasta kyllä löytää mutta yleensä alkoholi vie mieheltä kyvyt ja fantasiat... sekä kyvyn nauttia aidosti …..! Oletko varattu? Yritän jotain kirjoittaa koulutuksen lomassa ja kiihottuneena kun aikaa viime..... kerrasta

• Voit laittaa yhteistietosi mun sähköpostiin , nimimerkki ja tämän firman loppuosa !

• Olen varattu joten ymmärrän ja käytändyn sen mukaan

• lahdessa olis 26 vuotias mies ;) sähköposti osote on profiilissa ;)

• sivustaseuraaja

HAHHAHHAAA KUNNON FEIKKI TAAS KERRAN ,PORUKKA MENI PAHASTI HAHLPAAN ,VAI ONKO JOKU TEISTÄ SAANUT JOTAIN KONKREETTISTA VASTAUSTA TMS.

• sivustaseuraaja

Siis tuo tekee joku hikinen peräkammarinmies,säälittäviä syrjäytyneitä jotka ei
      uskalla kotoaan poistua..luultavasti se löylykauhan työntäjärukku joka noita kehittelee ,mene lääkäriin

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      112
      1790
    2. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      33
      1178
    3. SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön

SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul
      Maailman menoa
      220
      1142
    4. Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?

Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e72
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1069
    5. Voin kertoa sinulle

Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.
      Ikävä
      36
      875
    6. Olisi mukavaa

Istua kahvilla ja jutella asioista.
      Ikävä
      43
      822
    7. Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."

Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v
      Ensitreffit alttarilla
      6
      811
    8. Mitä sinä nainen haluat elämältä

Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää
      Ikävä
      33
      784
    9. It's a fairytale

"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st
      Ikävä
      9
      772
    10. +10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!

Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais
      Maailman menoa
      235
      746
    Aihe