Saarijärven kirjaston oudot aukioloajat

veroeuro

Saarijärven kirjasto oli auki lauantaina 1.12. 2018 4 tuntia ja tänään maanataina kokonaan suljettu. Milloinkahan veronmaksajat oikein pääsevät käymään kirjastossa ?

11

965

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hihoo

On muuten ihan totta, köyhät on valitettavasti aukioloajat. Aikoinaan silloin kun Keski-kirjastoverkkoon tämä paikallinen liittyi, niin optimistina haikailin aukioloaikojenkin pitenevän mutta mitä vielä! Samat lyhyet päivät siellä vieläkin, maanantaista torstaihin klo 10-19, perjantaisin 11-19 ja lauantaisin 10-14 ja samanlaiset setit näyttää olevan myös Äänekosken ja Karstulan kirjastoissa. Tuon viikonlopun aukioloaikojen ärsytyksen ymmärrän hyvin, itsekin tykkään mennä sinne ensisijaisesti silloin, kun paikka ei kuhise chillauspaikkoja etsivien natiaisten takia.

No, pitänee kai vaan ottaa saikkupäivä töistä kirjastopäivää varten. :D

• Anonyymi

Ei kyllä toimi ajat juu. Eikä täällä muutenkaan mitään hengauspaikkoja liikaa ole.👿

• Anonyymi

Ei kun ässä marketiin siellä se nypläyskerho kokoontuu

• Anonyymi

Jälleen sarjassamme köntsän jauhaja eikä konitohtori Kiminkinen näköjään myönnä tuolle saman köntsän jauhajalle pilleri reseptiä.. On se nyt tiukassa

• Anonyymi

Mistä otetaan rahat? Lomat ne on kirjastovöenkin pidettävä? Kiva tietty olis jos vaik 12 tuntia auki. Uuraisilla kirjastokortin omistajat pääsee sisään kirjastoon näppäilemällä ns pin koodinsa, jonka saa kirjastokortilla kirjastosta. Onki Saarijärvellä ko systeemi käytössä, ei tietoa. Voi olla niinkin, että nämä isien ja äitien piltit ovat riehuneet se verran kirjastossa ettei ko systeemiin voi mennä. Läheisen kaupungintalon aulassa on hyvät istuimet ja näyttelyjä arkena..

• Anonyymi

Eläkeläiset siellä kirjastossa loisii ja pitää juorukerhoaan hyvä vaan jotta pysyy ovet kiinni välillä

• Anonyymi

Eläkeläiset ovat työnsä tehneet, joten suodaan heille lukuhetkiä. Eläkeläiset ei riehu eikä juokse pitkin käytäviä, eikä sotke.. Jokainen meistä vanhenee ja jokaisella on tai on ollut mummo ja pappa, isä ja äiti joten hieman vähemmän sarkasmia vanhempia ihmisiä kohtaan. Ei ne kirjastot rahatta syntyneet. Kyläkouluilla ja sivukylillä niitä kirjastoja oli ja siten lukuinnostus syntyi ja kasvoi..

• Anonyymi

"Eläkeläiset siellä kirjastossa loisii ja pitää juorukerhoaan hyvä vaan jotta pysyy ovet kiinni välillä "

Tämä palstan loinen "Dängä Dängä" se vaan tuonkin lainatun tekstin kirjoitti. Toisia ivaava surullinen hahmo!

• Anonyymi

Ja taas tämä saman köntsän jauhaja eikä konitohtori Kiminkinen näköjään myönnä tuolle pilleri reseptiä on se kumma

• Anonyymi

No nyt on auki joka päivä jopa pyhänä. Veronmaksaja pääsee kirjastoon kortilla ja oon koodilla vaikka sunnuntaina.

• Anonyymi

Olkaa mielissänne kun on auki näin korona-aikana.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      91
      6094
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5515
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2747
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      1995
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1748
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1611
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1453
    Aihe