Vielä liian epävarma

rohkeastiarka

Kumpa tietäisin varmemmin, että tulit tänään minun vuokseni siihen juttelemaan. Jospa voisin olla varma, että olet kiinnostunut..

13

1210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eivoitietäää

      Hienoja kalasteluviestejä taas. Ihminen, kun juttelee niin monen ihmisen kanssa päivän aikana eikä välttämättä kuitenkaan sen kanssa ketä kaipaa.

    • liikaameteliä

      En minä ole kiinnostunut kenestäkään. Ainoa mitä nyt tarvitsen on pelkästään omaa aikaa työpäivän jälkeen ja prosentuaalisesti on enää hyvin pieni mahdollisuus että enää koskaan kiinnostun kenestäkään.

      • revipäskuulesiitä

        Haluaisin muistuttaa sinua, että mä vetäisisin prosentit huosin helvettiin tällaisissa asioissa, sillä kuulun niihin ihmisiin, joilla on tapahtunut joitakin ikäviä asioita elämänsä aikana, jotka on hyvin epätodennäköisiä ja pienillä prosenteilla. Että valitettavasti ne pienetkin prosentit osuu johonkin.


      • MyösArka

        APlle,
        Tulin. Voisit tulla myös mun luo. Tee vaikka tikusta asiaa.


      • APaRka
        MyösArka kirjoitti:

        APlle,
        Tulin. Voisit tulla myös mun luo. Tee vaikka tikusta asiaa.

        Tulisin, jos sua jossain näkisin. Silti en usko, että kunnollista aloitetta uskaltaisin tehdä. Laita jotain tunnistetta, niin pistän viestiä kännyyn vaikka vielä tänään. Aloitetaan sillä, että mulla ja mun ihastuksella on melkoisesti ikä-eroa..


      • eisamanikäisiä
        APaRka kirjoitti:

        Tulisin, jos sua jossain näkisin. Silti en usko, että kunnollista aloitetta uskaltaisin tehdä. Laita jotain tunnistetta, niin pistän viestiä kännyyn vaikka vielä tänään. Aloitetaan sillä, että mulla ja mun ihastuksella on melkoisesti ikä-eroa..

        Niin taitaa olla eräillä muillakin.


      • Minullaseonkasi
        APaRka kirjoitti:

        Tulisin, jos sua jossain näkisin. Silti en usko, että kunnollista aloitetta uskaltaisin tehdä. Laita jotain tunnistetta, niin pistän viestiä kännyyn vaikka vielä tänään. Aloitetaan sillä, että mulla ja mun ihastuksella on melkoisesti ikä-eroa..

        Laita puhelin numerosi viimeinen numero?


      • APaRka
        Minullaseonkasi kirjoitti:

        Laita puhelin numerosi viimeinen numero?

        Ei ole minun kaipaamani miehen viimeinen numero 8..


    • Parkapuku

      10 vai 20? Sulla on numeroni, mutta tiedät että on riskaapelia laittaa viestiä...jos haluat että vain minä näen sen.

      • APaRka

        Jotain tuolta väliltä. Ihastukseni ei tietääkseni ole varattu?


    • Ootta

      Mammareita

    • näinonasia

      aina näitä paskoja viestejä kukaan ei sun leveetä persettä halua

      • Josolismahdollniinkyllä

        Ihana nainen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe