Miten saada tyttö kiinnostumaan?

Epätoivoinenpoika

Olen 12 vuotias poika, ja oon vuotta aikaisemmin yläasteella, ja mun rinnakkaisluokalla on yks tosi söpö tyttö, ja mulla on vähän sellainen ongelma ettei tytöillä oo koskaan ollu tapana oikein kiinnostua musta. Oon aika epätoivoinen. Ei kellään olis mitään vinkkejä?

3

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikea sanoa muuta kuin, että (nuorten)naisten kanssa kannattaa olla aloitteellinen, eikä lannistua.

Tytöt ovat tuossa iässä hirmuisen epävarmoja itsestään (vaikka näyttelevätkin itsevarmaa) ja siksi näet, että koulun kovanaamakusipäillä riittää tyttöjä. Tytöt ajattelevat, että nuo tyypit tietävät mitä tehdä, eikä heidän tarvitse tehdä itse aloitteita mihinkään. Samasta syystä tytöt katselevat myös itseään muutaman vuoden vanhempia poikia. Sinun siis voi nuorena poikana olla vaikeaa saada samanikäistä tai vanhempaa tyttöä.

Rohkeasti siis juttelemaan niitä näitä ja ehkä sitten kun juttelu on luontevaa, ehdottamaan treffejä.
      Ja vaikka saisitkin pakit ja tuntuu, että hävettää, niin ei muuta kuin uutta yritystä.

• Hukassa2018

Jos luokallasi on söpö tyttö niin kerro se hänelle face to face. Ei whatsappia eikä muitakaan sosiaalisia apuvälineitä vaan edelleen face to face.

Se ei ole epätoivoa, vaan rohkeutta mitä tytöt odottavat pojilta. Mistäs voit tietää vaikka hänellä itselläänkin on samat ajatukset. Muista tämä, et voi hävitä vaan ainoastaan voittaa, oli hänen mielipiteensä siihen mikä tahansa.

• jätärauhaan

12v?
      Mene kuule kotiisi ja tee läksyt.
      Anna tyttöjen olla kunnes itse tietävät mitä haluavat.
      ahdistelua se on, jos alkaa nuoria neitoja ahdistelemaan omilla haluillaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      631
      2723
    2. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      2150
    3. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      423
      2128
    4. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      83
      1829
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      20
      1759
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      67
      1560
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      128
      1332
    8. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      22
      1217
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      23
      1130
    10. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      60
      1076
    Aihe