Maailman paras tunne.

Hengissviel

Ostin aikoinaan Lieksasta moottoripyörän. Vuosiluku oli 1970.
Voi hyvä ihme sitä tutinaa, kun kahvan käänsin Joensuuta kohti. Kyllä olis pitäny olla hyvä akka, joka olis kyenny sen onnellisuuden tuntteen kyenny tuottamaan. Minä poeka latasin mänemmään. Se oli Norttoni, se pyörä. Kyllää muute mäni.

9

316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tankkitäyteen

Eniten taisi 60-70 luvulla kurvailla kylillä Jawa merkkisiä moottoripyöriä,kyllä se 350 kuutioinen kun murmatteli alla,niin matka taittui.

• jawalla

Pentuna matkustettiin Javan pensatankilla istuen. Ei mahtanna olla ihan turvallinta kyytiä vaan hengissä ollaan vielä😃

• NäitköUnta

Kas kummaa kun ei löytynyt Lieksasta yhtään Norsua tuolta rekistereistä vuodelta 1970. Mikä malli pyöräsi mahtoi olla?

• 1971 oli yhdellä Sepellä 500 kuutioinen Norton Lieksassa, isänsä ajoi NSU merkkisellä pyörällä.

• pärinäpojat

Autoliike Pielisen Kumi myi puheiden mukaan niin paljon Javoja,että kun ne tuli liikkeisiin isoissa puulaatikoissa,niin laatikoiden laudoista jotkut rakensivat ja remontoivat kesämökkejä. Moottoripyörät kasattiin määränpäässä piirimyyjien toimesta.

• laatikko.yksiöt

Nykyisin nuo laatikot olsi kova sana asuntomarkkinoilla kun syksyisin opiskelijat etsii itselleen asuntoja!

• vai.jawaloota

Vai niin luulet. Kyllä nykyopiskelijalle pitää olla keskustan yksiö tai kaksio. Ainakin Joensuussa.

• Ikkunaton
        vai.jawaloota kirjoitti:

Vai niin luulet. Kyllä nykyopiskelijalle pitää olla keskustan yksiö tai kaksio. Ainakin Joensuussa.

Niin tietysti Joensuussa pitää olla, mutta Lieksassa kaikki asuvat sellaisissa moottoripyörälaatikoissa joissa ei ole esimerkiksi ikkunoita. Muutamat näkyy asuvan pubissa - melkein.

• Jawamies

Ensi kesänä on Jawa tapatuma Joensuussa, 2014 oli Lieksassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe