Ostin aikoinaan Lieksasta moottoripyörän. Vuosiluku oli 1970.
Voi hyvä ihme sitä tutinaa, kun kahvan käänsin Joensuuta kohti. Kyllä olis pitäny olla hyvä akka, joka olis kyenny sen onnellisuuden tuntteen kyenny tuottamaan. Minä poeka latasin mänemmään. Se oli Norttoni, se pyörä. Kyllää muute mäni.
Maailman paras tunne.
9
307
Vastaukset
- tankkitäyteen
Eniten taisi 60-70 luvulla kurvailla kylillä Jawa merkkisiä moottoripyöriä,kyllä se 350 kuutioinen kun murmatteli alla,niin matka taittui.
- jawalla
Pentuna matkustettiin Javan pensatankilla istuen. Ei mahtanna olla ihan turvallinta kyytiä vaan hengissä ollaan vielä😃
- NäitköUnta
Kas kummaa kun ei löytynyt Lieksasta yhtään Norsua tuolta rekistereistä vuodelta 1970. Mikä malli pyöräsi mahtoi olla?
1971 oli yhdellä Sepellä 500 kuutioinen Norton Lieksassa, isänsä ajoi NSU merkkisellä pyörällä.
- pärinäpojat
Autoliike Pielisen Kumi myi puheiden mukaan niin paljon Javoja,että kun ne tuli liikkeisiin isoissa puulaatikoissa,niin laatikoiden laudoista jotkut rakensivat ja remontoivat kesämökkejä. Moottoripyörät kasattiin määränpäässä piirimyyjien toimesta.
- laatikko.yksiöt
Nykyisin nuo laatikot olsi kova sana asuntomarkkinoilla kun syksyisin opiskelijat etsii itselleen asuntoja!
- vai.jawaloota
Vai niin luulet. Kyllä nykyopiskelijalle pitää olla keskustan yksiö tai kaksio. Ainakin Joensuussa.
- Ikkunaton
vai.jawaloota kirjoitti:
Vai niin luulet. Kyllä nykyopiskelijalle pitää olla keskustan yksiö tai kaksio. Ainakin Joensuussa.
Niin tietysti Joensuussa pitää olla, mutta Lieksassa kaikki asuvat sellaisissa moottoripyörälaatikoissa joissa ei ole esimerkiksi ikkunoita. Muutamat näkyy asuvan pubissa - melkein.
- Jawamies
Ensi kesänä on Jawa tapatuma Joensuussa, 2014 oli Lieksassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 868119
- 896208
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344711- 363224
- 493217
- 442769
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412705- 432651
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562442