Ihanimmalle

HöpöTaiteilija

Mitä saitkaan minussa aikaan, mitä sait minut tuntemaan. Häiritsit minun jämähtänyttä elämää, turvallista masennusta, mellankolista yksinäisyyttä. Sait minut haaveilemaan rakkaudesta ja hellyydestä, tulevaisuudesta.

Teit minusta rohkean, tulevaisuuteen uskovan. Juoksit kuitenkin karkuun ja en voi enää muuta kuin luopua. Vihainen en sinulle voisi koskaan olla, sillä olethan maailman ihanin otus. Tyydyn ihailemaan kaukaa, kirjoitellen sulle värssyn, sävellellen sulle sonaatin.

12

1254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivonettetlöydäketään

      Kusipäisen ja lapsellisen lähellä keski-ikää olevalta naiselta selvästi, et saa ikinä anteeksi, en ole niin tyhmä kuin luulet

    • Näinseonmies

      Kun kirjoitat minulle värssyn niin muista lähettää se minulle. On syitä miksi "karkuun" lähden. Ne syyt ovat myös sinun parhaaksi. Olet ajatuksissa tuontuostakin..

      • minä_en_tunne

        Tunnet siis tuon HöpöTaiteilijan??


    • HymyilenVielä

      Suloinen viesti. Hetken tiellä voi aina kuvitella sun kulkevan vierellä ❤️

      • mysteerinen.juttu

        Mutta kenelle menee???


    • yksimielessäni

      Entä jos hänkin ihailee sinua kaukaa, haaveilee sinusta... hellyydestä, rakkaudesta, yhdessäolosta, tulevaisuudesta. Mutta koska jotkut asiat ovat huonosti ja pielessä, hän ei vaan voi uskaltaa 😔

      Kaunis viesti joka tapauksessa. ❤️

    • mitenjoshänenkinon

      Mun on vain pakko kerätä voimia ja selvittää omaa päätänä Sä kolahdit liian kovaa ja pelkään että särjet mun sydämen loppullisesti. Mä en teiada olla sun arvoinen

      • yksimielessäni

        En tiedä oliko tämä mulle vai aloittajalle, mutta voisin kirjoittaa sanasta sanaan saman 😕 Tietysti jos pysyy etäällä, ketään ei ainakaan satu 😔 ja muisto on kaunis


      • mitesjoshänenkinon

        Tämä oli miehelle, jos se selventää yhtään.


    • mato75

      En juossut karkuun, olen täällä vielä tavoitettavissa, olin vain väsynyt ja tulkitsit minut väärin. voit soittaa jos haluat tai vaikka viesti.

    • ultima-thule

      kaikella on aikansa... ja sen ajan voi itse käyttää väärin, tai oikein, tai ei tiedä kummin... kai se on huokaistava tuuleen viimeisen kerran... voi hyvin sinä siellä jossakin

    • vittusäootsekasin

      Hakeutuisit jo hoitoo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe