Oletteko harrastaneet puhelinsexiä

kuumanakäyvämies

Oletteko harrastaneet puhelinsexiä, lähinnä miehenä kiinnostaa naisten mielipiteet,onko hyvää , saatteko orkkuja , kannattaako kokeilla

26

318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harrastaja

Olen harrastanut paljon/jatkuvasti , en halua pettää miestä niin harrastan vkkari tyypin kanssa ja on hyvää ja saan parhaat orkut

• minnamaria

Minä myös harrastelen aika usein ja todellakin parhaat orkut saan

• Puhelin

Kerran viikossa harrastan ja saan ihanat orgasmit sekä viestittelemällä puhelimeen, tosi kivaa!

• olikivaajakuumaa

Minulla oli pari vuotta vähän yli parikymppinen nainen jonka kanssa harrastettiin puhelinsexiä ja kehiteltiin juttuja ,oli mukana leluja erilaisia paikkoja ym. oli mahtavaa sitten nainen vakiinuja ja homma loppui ,mistähän löytyisi nainen joka haluaisi aloittaa...

• Puhelin

Voisin harkita sinua! Luottamus täytyy olla 100 koska saat tietoni musta ja rakastellessa antaudun täysillä ja olet silloin minulle rakas ja kulta! Eikä pidä pois sulkea sitäkään että myöhemmin molemmat haluavat tavata livenä. Itselleni kävi pari kertaa näin ja oli tosi kivaa!

• olikivaajakuumaa
        Puhelin kirjoitti:

Voisin harkita sinua! Luottamus täytyy olla 100 koska saat tietoni musta ja rakastellessa antaudun täysillä ja olet silloin minulle rakas ja kulta! Eikä pidä pois sulkea sitäkään että myöhemmin molemmat haluavat tavata livenä. Itselleni kävi pari kertaa näin ja oli tosi kivaa!

Onko sinulla sähköpostia , miten saisin sinuun yhteyden

• Puhelin

Haluaisitko rakastella heti?

• olikivaajakuumaa
        Puhelin kirjoitti:

Haluaisitko rakastella heti?

Harmi mutta , joudun lähteen yhteen palaveriin , kävisikö jatko huomenna, olen koko päivän vapaana , vastaan sinulle heti taas kun mahdollista , kävisikö sinulle näin

• Puhelin
        olikivaajakuumaa kirjoitti:

Harmi mutta , joudun lähteen yhteen palaveriin , kävisikö jatko huomenna, olen koko päivän vapaana , vastaan sinulle heti taas kun mahdollista , kävisikö sinulle näin

Käy kulta! Varaa aikaa ainakin pari tuntia koska halun laueta useasti sinulle Aah!

• olikivaajakuumaa
        Puhelin kirjoitti:

Käy kulta! Varaa aikaa ainakin pari tuntia koska halun laueta useasti sinulle Aah!

Mihin aikaan huomenna , tähän samaan vietiketjuunko

• lapintyttönen

Harrastan ja on kuumaa ja hyvää,parhaat orkut saa

• minnamaria

Siihen jää koukkuun ja ihanaan sellaiseen

• lapintyttönen

Parasta mitä tiedän kun taitava mies ohjailee ja kertoo mitä tekee

• Puhsex

Se on mahtavaa. Vaimon kanssa sitä harrastetaan jos toinen reissussa. Mutta miksei jonkun vieraankin kanssa vois... 😉

• olikivaajakuumaa

"Puhelin " hereillä ? mitä touhuilet

• Puhelin

Olen töissä ja juuri mietin mitä puuhailet. Lähden noin klo 16 kotia...

• olikivaajakuumaa

Pidä pieni wc tauko : ) ja anna numero niin soitan

• Puhelin

Odota vähän! Kuumenna itseäsi iltaa varten, minulla päällä lyhyt valkoinen hame ja avonainen toppi. Arvaat varmaan olenko vähän kostea... sinulle...UHH

• Olisi kiva kokeilla. Oon viestitellyt naisen kanssa seksistä, mutten ole puhelinseksiä koskaan tehnyt. Se olisi kyllä kuumaa saada auttaa naista hekumaan. Kiinnostusta on jos joku haluaisi kokeilla.

• olikivaajakuumaa

Laitatko viestiä jos annan puhelin numeron ja saat myös varmasti tkas jotain kuumaa

• sivustaseuraaja

TÄSSÄ KANSSA JOKU FEIKKI ASIALLA ,TODELLINEN KUSETUS ,PORUKAT MENI PAHASTI RETKUUN,VAI SAIKO JOKU JOTAIN TODELISTA NUMEROO TAI OSOTETTA

• wrööth

Olet itse feikki ja lopuksi tungit löylykauhan perseesees.

• Ukm59

Olisi ihanaa harrastaa olen kerran onnistunut saamaan puh.seksiä miten saisin jonkun tekemään kanssani

• Bi-mies50

Puhsex olis mukavaa kokeilla!

• biukm50pluspks

Puhseksi on kiihottavaa kun on sopivan kiimanen kaveri parina. Välillä ollut aika onnettomia....

• olikivaajakuumaa

Joo satuolentoja oli .........mutta nyt voisi tulla esiin ihan oikeat naiset,haluaisitteko kokeilla.......

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3007
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      70
      2497
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2334
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      2018
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      18
      1426
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1366
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1363
    8. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13
      1249
    9. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10