Oletteko harrastaneet puhelinsexiä, lähinnä miehenä kiinnostaa naisten mielipiteet,onko hyvää , saatteko orkkuja , kannattaako kokeilla
Oletteko harrastaneet puhelinsexiä
26
310
Vastaukset
- harrastaja
Olen harrastanut paljon/jatkuvasti , en halua pettää miestä niin harrastan vkkari tyypin kanssa ja on hyvää ja saan parhaat orkut
- minnamaria
Minä myös harrastelen aika usein ja todellakin parhaat orkut saan
- Puhelin
Kerran viikossa harrastan ja saan ihanat orgasmit sekä viestittelemällä puhelimeen, tosi kivaa!
- olikivaajakuumaa
Minulla oli pari vuotta vähän yli parikymppinen nainen jonka kanssa harrastettiin puhelinsexiä ja kehiteltiin juttuja ,oli mukana leluja erilaisia paikkoja ym. oli mahtavaa sitten nainen vakiinuja ja homma loppui ,mistähän löytyisi nainen joka haluaisi aloittaa...
- Puhelin
Voisin harkita sinua! Luottamus täytyy olla 100 koska saat tietoni musta ja rakastellessa antaudun täysillä ja olet silloin minulle rakas ja kulta! Eikä pidä pois sulkea sitäkään että myöhemmin molemmat haluavat tavata livenä. Itselleni kävi pari kertaa näin ja oli tosi kivaa!
- olikivaajakuumaa
Puhelin kirjoitti:
Voisin harkita sinua! Luottamus täytyy olla 100 koska saat tietoni musta ja rakastellessa antaudun täysillä ja olet silloin minulle rakas ja kulta! Eikä pidä pois sulkea sitäkään että myöhemmin molemmat haluavat tavata livenä. Itselleni kävi pari kertaa näin ja oli tosi kivaa!
Onko sinulla sähköpostia , miten saisin sinuun yhteyden
- Puhelin
Haluaisitko rakastella heti?
- olikivaajakuumaa
Puhelin kirjoitti:
Haluaisitko rakastella heti?
Harmi mutta , joudun lähteen yhteen palaveriin , kävisikö jatko huomenna, olen koko päivän vapaana , vastaan sinulle heti taas kun mahdollista , kävisikö sinulle näin
- Puhelin
olikivaajakuumaa kirjoitti:
Harmi mutta , joudun lähteen yhteen palaveriin , kävisikö jatko huomenna, olen koko päivän vapaana , vastaan sinulle heti taas kun mahdollista , kävisikö sinulle näin
Käy kulta! Varaa aikaa ainakin pari tuntia koska halun laueta useasti sinulle Aah!
- olikivaajakuumaa
Puhelin kirjoitti:
Käy kulta! Varaa aikaa ainakin pari tuntia koska halun laueta useasti sinulle Aah!
Mihin aikaan huomenna , tähän samaan vietiketjuunko
- lapintyttönen
Harrastan ja on kuumaa ja hyvää,parhaat orkut saa
- minnamaria
Siihen jää koukkuun ja ihanaan sellaiseen
- lapintyttönen
Parasta mitä tiedän kun taitava mies ohjailee ja kertoo mitä tekee
- Puhsex
Se on mahtavaa. Vaimon kanssa sitä harrastetaan jos toinen reissussa. Mutta miksei jonkun vieraankin kanssa vois... 😉
- olikivaajakuumaa
"Puhelin " hereillä ? mitä touhuilet
- Puhelin
Olen töissä ja juuri mietin mitä puuhailet. Lähden noin klo 16 kotia...
- olikivaajakuumaa
Pidä pieni wc tauko : ) ja anna numero niin soitan
- Puhelin
Odota vähän! Kuumenna itseäsi iltaa varten, minulla päällä lyhyt valkoinen hame ja avonainen toppi. Arvaat varmaan olenko vähän kostea... sinulle...UHH
Olisi kiva kokeilla. Oon viestitellyt naisen kanssa seksistä, mutten ole puhelinseksiä koskaan tehnyt. Se olisi kyllä kuumaa saada auttaa naista hekumaan. Kiinnostusta on jos joku haluaisi kokeilla.
- olikivaajakuumaa
Laitatko viestiä jos annan puhelin numeron ja saat myös varmasti tkas jotain kuumaa
- sivustaseuraaja
TÄSSÄ KANSSA JOKU FEIKKI ASIALLA ,TODELLINEN KUSETUS ,PORUKAT MENI PAHASTI RETKUUN,VAI SAIKO JOKU JOTAIN TODELISTA NUMEROO TAI OSOTETTA
- wrööth
Olet itse feikki ja lopuksi tungit löylykauhan perseesees.
- Ukm59
Olisi ihanaa harrastaa olen kerran onnistunut saamaan puh.seksiä miten saisin jonkun tekemään kanssani
- Bi-mies50
Puhsex olis mukavaa kokeilla!
- biukm50pluspks
Puhseksi on kiihottavaa kun on sopivan kiimanen kaveri parina. Välillä ollut aika onnettomia....
- olikivaajakuumaa
Joo satuolentoja oli .........mutta nyt voisi tulla esiin ihan oikeat naiset,haluaisitteko kokeilla.......
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1122715
- 1072082
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221887Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2171644Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41615Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991517Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1131216- 621049
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126993- 64986