Suomi on EU:n rasistisin maa.

sairas.oikeistoideologia

Ja siksi joukko isänmaallisiksi itseään sanovia natseja, rasisteja ja muuten vain äärikansallismielisiä valmistautuu marssimaan sekä omien lippujensa että Suomen lipun alla aatettaan julistaen.

Näin siitä huolimatta, että Ylen selvityksen mukaan jopa kahdella kolmesta Pohjoismaisen Vastarintaliikkeen ja Soldiers of Odinin näkyvimmistä jäsenistä on rankka rikostausta.
Löytyy väkivalta-, omaisuus- ja huumausainerikoksia, ja yllättävän moni on syyllistynyt aikoinaan sotilaskarkuruuteen. Joku voisi luonnehtia heitä epäsosiaaliseksi ainekseksi, mutta tyydytään nyt vain ihmettelemään sitä, millaisen yhteiskunnan nämä kansallissosialismin nimeen vannovat mahtaisivat vallankumouksensa jälkeen perustaa.

43

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lyhyt_varjo

      Aloituksessa mainittujen äärioikeistolaisten järjestöjen tukijoita oli varmistamassa Jussi Halla-ahon valintaa Perususuomalaisten puheenjohtajaksi. Halla-aho katsottiin varmemmaksi oikeistolaiseksi porvariksi kuin Timo Soini.
      Perussuomalaiset eivät ole tuominneet heidän riveissään toimineita väkivaltaisia toimijoita.

      • Natsismihan ei ole oikeistolaisuutta vaan kansallissosialismia. Kannattaa selvittää sanojen merkitykset jolloin pääse lähemmä totuutta.

        Kommunismiin tähtäävä sosialismi ja kansallinen malli ovat veljeksiä, yhdessähän ne II maailmansodankin aikoinaan aloittivat, keskenään sopien asiasta Molo - Rippe sopimuksella salaisine lisäpöytäkirjoineen.


      • aa-pell
        Extyökkäri kirjoitti:

        Natsismihan ei ole oikeistolaisuutta vaan kansallissosialismia. Kannattaa selvittää sanojen merkitykset jolloin pääse lähemmä totuutta.

        Kommunismiin tähtäävä sosialismi ja kansallinen malli ovat veljeksiä, yhdessähän ne II maailmansodankin aikoinaan aloittivat, keskenään sopien asiasta Molo - Rippe sopimuksella salaisine lisäpöytäkirjoineen.

        Kummasti vaan teille kansallissosialismi kelpasi liittolaiseksi!


      • aa-pell kirjoitti:

        Kummasti vaan teille kansallissosialismi kelpasi liittolaiseksi!

        Minulle ei, minua ei silloin edes vielä ollut!

        Niin kuitenkin on jotta kuka vain kelpaa jos kommunismi tunkee päälle. Kommunisti ja kommunismi pitää aina pitää ainakin heinäseitpään verran ulkopuolella.

        Kuten jo aiemmin olen kirjoittanut, jos komutollot Moskovan komennossa eivät olisi olleet aggressiivisia ja hyökkäilleet sekä jaellaat uhkailuja ja vaatimuksia vaan olisivat olleet ystävällisiä ja avuliaita naapureita niin tuskin olisimme edes sotaan joutuneet.

        Suomen osaltahan koko II maailmansota oli pelkkää kommunismin torjumista!

        Kommunismin suurin ongelma on sen demokratian vastaisuus sen pyrkiessä yhden ajatuksen malliin!


      • porvariloiset
        Extyökkäri kirjoitti:

        Minulle ei, minua ei silloin edes vielä ollut!

        Niin kuitenkin on jotta kuka vain kelpaa jos kommunismi tunkee päälle. Kommunisti ja kommunismi pitää aina pitää ainakin heinäseitpään verran ulkopuolella.

        Kuten jo aiemmin olen kirjoittanut, jos komutollot Moskovan komennossa eivät olisi olleet aggressiivisia ja hyökkäilleet sekä jaellaat uhkailuja ja vaatimuksia vaan olisivat olleet ystävällisiä ja avuliaita naapureita niin tuskin olisimme edes sotaan joutuneet.

        Suomen osaltahan koko II maailmansota oli pelkkää kommunismin torjumista!

        Kommunismin suurin ongelma on sen demokratian vastaisuus sen pyrkiessä yhden ajatuksen malliin!

        Eihän sosiaalipumminkaan ajatukset ole kuin yhtä ja samaa mallia ... eli porvarisontaa.
        Työläisten kyykytys kun on jo kauan aikaa sitten keksitty porvarien päämäärä. Turhaa siis intoilet!


      • porvariloiset kirjoitti:

        Eihän sosiaalipumminkaan ajatukset ole kuin yhtä ja samaa mallia ... eli porvarisontaa.
        Työläisten kyykytys kun on jo kauan aikaa sitten keksitty porvarien päämäärä. Turhaa siis intoilet!

        Sinun valheellisesti jonkun asian porvarisonnaksi nimittämäsi on kuitenkin sinullekin kunnon sosialistisaastalle luonut elintason johon sinun sosialismisi ei koskaan olisi päässyt. Muista se ja mieti uudelleen kenen joukossa seisot!

        Ainoa joka täällä kyykyttää on ay mafia, jos, vaikka olet jäsen tuossa yhteisössä teet kuten järki sanoo niin heti ollaan moittimassa, uhkailemassa ja syrjimässä. Sellainen oppi ja uskonto on sieltä minne päivä ei paista kuin eräiden lehtien keskiaukeamilla aikoinaan.

        Porvarillinen kapitalismi antaa vapauden joko kurjuuteen tai loistoon aina sen mukaan mihin itse olet valmis siirtymään. Loisto vaatii työtä ja osallistumista mutta kurjuuteen pääsee ay mafian ja marxin viitoittamaa tietä!


      • porvariloiset
        Extyökkäri kirjoitti:

        Sinun valheellisesti jonkun asian porvarisonnaksi nimittämäsi on kuitenkin sinullekin kunnon sosialistisaastalle luonut elintason johon sinun sosialismisi ei koskaan olisi päässyt. Muista se ja mieti uudelleen kenen joukossa seisot!

        Ainoa joka täällä kyykyttää on ay mafia, jos, vaikka olet jäsen tuossa yhteisössä teet kuten järki sanoo niin heti ollaan moittimassa, uhkailemassa ja syrjimässä. Sellainen oppi ja uskonto on sieltä minne päivä ei paista kuin eräiden lehtien keskiaukeamilla aikoinaan.

        Porvarillinen kapitalismi antaa vapauden joko kurjuuteen tai loistoon aina sen mukaan mihin itse olet valmis siirtymään. Loisto vaatii työtä ja osallistumista mutta kurjuuteen pääsee ay mafian ja marxin viitoittamaa tietä!

        Sosiaalisaastaa minusta ovat vain kaltaisesi sosiaalipummit, emme me työssäkäyvät veronmaksajat. Siis elättäjäsi! Lahtarin perillisen pitäisi siis vaan kiittää meitä, eikä solvata!

        AY-liike ei kyykytä ainakaan jäseniään, vaan ajaa todella hyvin heidän asioitaan. Ja sekös näitä oikeiston vähäpäisiä änkyrätolloja harmittaa. Kuten on nähty.
        AY-liikkeeseen liittyminen onkin paras sijoitus mitä työläinen voi tulevaisuutensa eteen koskaan tehdä.

        Me elämme tosiaan porvarillisessa kapitalismissa ja tuskinpa kukaan sitä haluaa mihinkään muuhun vaihtaakkaan, vaikka oikeisto onkin sitä koko ajan ajanut yhä enemmän luokkayhteiskunnaksi.
        Mutta niin kauan kuin on työläisiä, niin niin kauan on vasemmistolaisia ja AY-liikkeitä. Ja myös toivoa hyvinvointiyhteiskunnan kuulumisesta kaikille, ei vaan rikkaalle eliitille!


      • porvariloiset kirjoitti:

        Sosiaalisaastaa minusta ovat vain kaltaisesi sosiaalipummit, emme me työssäkäyvät veronmaksajat. Siis elättäjäsi! Lahtarin perillisen pitäisi siis vaan kiittää meitä, eikä solvata!

        AY-liike ei kyykytä ainakaan jäseniään, vaan ajaa todella hyvin heidän asioitaan. Ja sekös näitä oikeiston vähäpäisiä änkyrätolloja harmittaa. Kuten on nähty.
        AY-liikkeeseen liittyminen onkin paras sijoitus mitä työläinen voi tulevaisuutensa eteen koskaan tehdä.

        Me elämme tosiaan porvarillisessa kapitalismissa ja tuskinpa kukaan sitä haluaa mihinkään muuhun vaihtaakkaan, vaikka oikeisto onkin sitä koko ajan ajanut yhä enemmän luokkayhteiskunnaksi.
        Mutta niin kauan kuin on työläisiä, niin niin kauan on vasemmistolaisia ja AY-liikkeitä. Ja myös toivoa hyvinvointiyhteiskunnan kuulumisesta kaikille, ei vaan rikkaalle eliitille!

        Ay mafia kyykyttää, se vaatii ihmisiä osallistumaan lakkoiluun vaikka siihen ei haluaisi. Se huutaa rikkureista jos joku vain haluaa omaa työtään tehdä ja sopia itse omat ehtonsa. Se on pahimman laadun kyykytystä!

        Kyllä se on sinun veljeskuntasi joka luokkayhteiskuntaan on suuntaamassa. Me demokraatit sen sijaan kannatamme vain yhtä luokkaa eli työläisiä joilla vain tehtävät vaihtelevat!

        Ei ole rikasta eliittiä, on vain niitä joilla on älliä ansaita enemmän ihan ilman ay mafiosojen apua omatoimisesti, omaa päätään käyttäen. Se on juuri sitä mitä olen suositellut sinullekin. On turhaa nimitella ja luokkaistaa yhteiskunnan eri toimijoita koska sinulla, jos niin haluat, on ihka samat mahdollisuudet jos polla sen kestää!

        Tässäkin kommentissasi olit taas luokkaistamassa yhteiskuntaa!


      • porvariloiset
        Extyökkäri kirjoitti:

        Ay mafia kyykyttää, se vaatii ihmisiä osallistumaan lakkoiluun vaikka siihen ei haluaisi. Se huutaa rikkureista jos joku vain haluaa omaa työtään tehdä ja sopia itse omat ehtonsa. Se on pahimman laadun kyykytystä!

        Kyllä se on sinun veljeskuntasi joka luokkayhteiskuntaan on suuntaamassa. Me demokraatit sen sijaan kannatamme vain yhtä luokkaa eli työläisiä joilla vain tehtävät vaihtelevat!

        Ei ole rikasta eliittiä, on vain niitä joilla on älliä ansaita enemmän ihan ilman ay mafiosojen apua omatoimisesti, omaa päätään käyttäen. Se on juuri sitä mitä olen suositellut sinullekin. On turhaa nimitella ja luokkaistaa yhteiskunnan eri toimijoita koska sinulla, jos niin haluat, on ihka samat mahdollisuudet jos polla sen kestää!

        Tässäkin kommentissasi olit taas luokkaistamassa yhteiskuntaa!

        Vai vaatii AY-liike sinua lakkoilemaan ... vai minkä pääsi sisäisen "komuloisen" puolesta täällä kirjoittelet?

        Taas osoitit vaan tietämättömyytesi AY-liikkeestä ja sen toiminnasta. Kumma että meuhkaat täällä jatkuvasti asioista, josta et yhtään mitään tiedä. Dementtien änkyräkerholaisten piirissä voit toki esittää porvaripaskojasi, mutta älä täällä. Paljastat vaan typeryytesi.

        Oikeistohallitushan sitä luokkayhteiskuntaa on koko ajan päätöksillään rakentanut, en minä.
        En nyt jaksa enää toistaa hallituksen tekemistä köyhimpien toimeentuloleikkauksista ja rikkaiden verohelpotuksista jne. koska olen niistä jo useasti kirjoittanut.

        Vain vasemmistoa äänestämällä me työläiset voimme toivoa hyvinvointivaltion koskevan jatkossa myös meitä.


      • porvariloiset kirjoitti:

        Vai vaatii AY-liike sinua lakkoilemaan ... vai minkä pääsi sisäisen "komuloisen" puolesta täällä kirjoittelet?

        Taas osoitit vaan tietämättömyytesi AY-liikkeestä ja sen toiminnasta. Kumma että meuhkaat täällä jatkuvasti asioista, josta et yhtään mitään tiedä. Dementtien änkyräkerholaisten piirissä voit toki esittää porvaripaskojasi, mutta älä täällä. Paljastat vaan typeryytesi.

        Oikeistohallitushan sitä luokkayhteiskuntaa on koko ajan päätöksillään rakentanut, en minä.
        En nyt jaksa enää toistaa hallituksen tekemistä köyhimpien toimeentuloleikkauksista ja rikkaiden verohelpotuksista jne. koska olen niistä jo useasti kirjoittanut.

        Vain vasemmistoa äänestämällä me työläiset voimme toivoa hyvinvointivaltion koskevan jatkossa myös meitä.

        Minua eivät olisi edes työaikanani ay mafian vaatimukset kiinnostaneet. Olin työssä ilman yhtäkään lakkopäivää yli 40 vuotta ja hyvin pärjäsin itse asiani hoitamalla. En usko, että ay mafiosojen olisi ollut kohdallani mahdollista viedä uraani eteenpäin!

        Sinä ja mafiosot rakennatte luokkayhteiskuntaa, hallitus ei moiseen sekaannu ainakaan nykyisellä kokoonpanolla. Toinen juttu tietenkin jos joskus onnettomuudeksemme saamme vasemmiston hallituksen. Silloin se on mahdollista. Sen näkee tältäkin palstalta, sinunkin aivopieruistasi, olet kokoajan sitä luokkajakoa korostamassa.

        Jos et halua leikkauksia niin on tienattava enemmän ja maksettava enemmän veroja, on saatava nuo sadat tuhannet töihin jotka nyt makaavat laitumilla. Sitä varten on mafiosojen kyettävä sorvaamaan ehdot joilla se tulee mahdolliseski tai heidän on sovussa siirryttävä sivuun ja jätettävä kenttä auki niille joilla se taito on hyppysissä.

        Vaikka niin kehuskelet niin sinun vasemmistosi ei kykene mitään hyvinvointiin saamaan aikaan vaan siihen vaaditaan yritysmaailmaa joka on ainoa joka jotain meillä tuottaa. Siihen eivät ay mafiosot kykene, he tuottavat vain lisäkuluja ja pienempää määrää jaettavaa pakottaen jäseniään lakkoihin. Lakothan eivät tuota sentin senttiä lisää jaettavaa!


      • köyhäkomukka
        Extyökkäri kirjoitti:

        Ay mafia kyykyttää, se vaatii ihmisiä osallistumaan lakkoiluun vaikka siihen ei haluaisi. Se huutaa rikkureista jos joku vain haluaa omaa työtään tehdä ja sopia itse omat ehtonsa. Se on pahimman laadun kyykytystä!

        Kyllä se on sinun veljeskuntasi joka luokkayhteiskuntaan on suuntaamassa. Me demokraatit sen sijaan kannatamme vain yhtä luokkaa eli työläisiä joilla vain tehtävät vaihtelevat!

        Ei ole rikasta eliittiä, on vain niitä joilla on älliä ansaita enemmän ihan ilman ay mafiosojen apua omatoimisesti, omaa päätään käyttäen. Se on juuri sitä mitä olen suositellut sinullekin. On turhaa nimitella ja luokkaistaa yhteiskunnan eri toimijoita koska sinulla, jos niin haluat, on ihka samat mahdollisuudet jos polla sen kestää!

        Tässäkin kommentissasi olit taas luokkaistamassa yhteiskuntaa!

        Vai työläisiin vain tehtävät vaihtelevat!!!
        Jeekare Extyökkäri tuo on paksua potaskaa!
        Yrittäjä ei ole duunari se johtuu siitä, että yritäjällä on kaikki päätös - ja sananvalta yrityksessä ja duunarilla/duunareilla ei.
        Miten Ransakassaon käynyt kun sorvataan ehtoja markkinoiden mukaan, siellä menee hulinaksi, eikä lakkoilla!
        Ei tuota mellakat tai mielenosoituksetkaan, omaisuutta turmeltuu ja yhteiskunta jossa niitä ilmenee ei enää ole turvallinen.


      • köyhäkomukka kirjoitti:

        Vai työläisiin vain tehtävät vaihtelevat!!!
        Jeekare Extyökkäri tuo on paksua potaskaa!
        Yrittäjä ei ole duunari se johtuu siitä, että yritäjällä on kaikki päätös - ja sananvalta yrityksessä ja duunarilla/duunareilla ei.
        Miten Ransakassaon käynyt kun sorvataan ehtoja markkinoiden mukaan, siellä menee hulinaksi, eikä lakkoilla!
        Ei tuota mellakat tai mielenosoituksetkaan, omaisuutta turmeltuu ja yhteiskunta jossa niitä ilmenee ei enää ole turvallinen.

        Työ on työtä työn nimestä riippumatta. Työ voi olla pääjohtajan, juoksupojan, lääkärin, tuomarin, ovivahdin tai presidentin työtä mutta työtä se on eikä muuksi muutu.

        Miksi työntekijät pitää jakaa eri osiin?

        Yrittäjän työ on työtä siinä kuin hänen palkkaamiensakin, kaikki on työtä vain työn nimi vaihtelee tehtävästä riippuen. Ei kannata ajatella komutyyliin koska se vie sinne missä Neuvostoliitto tänään lepäilee!

        En ottaisi mallia Ranskasta, olen ollut niiden kanssa aikoinaan paljon tekemisissä eikä heihin, ainakaan heidän lupaamiinsa toimitusaikoihin, voi luottaa.

        Tuo hulinakin mihin siellä ryhdyttiin kun diesel ja bensa muutamalla sentillä nousi oli älytöntä. Vaikka nyt ei polttoainetta nosteta niin jotain muuta kautta se sama raha rahastetaan koska ilman ei voida jäädä tai aina vaan velkaannutaan lisää.


      • porvariloiset
        Extyökkäri kirjoitti:

        Minua eivät olisi edes työaikanani ay mafian vaatimukset kiinnostaneet. Olin työssä ilman yhtäkään lakkopäivää yli 40 vuotta ja hyvin pärjäsin itse asiani hoitamalla. En usko, että ay mafiosojen olisi ollut kohdallani mahdollista viedä uraani eteenpäin!

        Sinä ja mafiosot rakennatte luokkayhteiskuntaa, hallitus ei moiseen sekaannu ainakaan nykyisellä kokoonpanolla. Toinen juttu tietenkin jos joskus onnettomuudeksemme saamme vasemmiston hallituksen. Silloin se on mahdollista. Sen näkee tältäkin palstalta, sinunkin aivopieruistasi, olet kokoajan sitä luokkajakoa korostamassa.

        Jos et halua leikkauksia niin on tienattava enemmän ja maksettava enemmän veroja, on saatava nuo sadat tuhannet töihin jotka nyt makaavat laitumilla. Sitä varten on mafiosojen kyettävä sorvaamaan ehdot joilla se tulee mahdolliseski tai heidän on sovussa siirryttävä sivuun ja jätettävä kenttä auki niille joilla se taito on hyppysissä.

        Vaikka niin kehuskelet niin sinun vasemmistosi ei kykene mitään hyvinvointiin saamaan aikaan vaan siihen vaaditaan yritysmaailmaa joka on ainoa joka jotain meillä tuottaa. Siihen eivät ay mafiosot kykene, he tuottavat vain lisäkuluja ja pienempää määrää jaettavaa pakottaen jäseniään lakkoihin. Lakothan eivät tuota sentin senttiä lisää jaettavaa!

        Extyöloinen on kyllä mestari tuottamaan porvaripaskaa ja saattamaan samalla itsensä pussiin!

        Sillä suorastaan huvittavaa on se, miten extyöloinen ensin kehuskelee sillä, että ei ole 40 vuoteen ollut missään tekemisissä AY-liikkeen kanssa, mutta heti seuraavassa lauseessa hän "tietää" kaikki AY-liikkeen menneisyyden, nykyisyyden ja jopa tulevat virheet ... heheh heheh hehheheeh ... typeryys ja narsismi on jopa sairaan huvittava yhdistelmä ... heheh heheheheh

        Ja jotta totuus ei unohtuisi, niin:
        Vain vasemmistoa äänestämällä me työläiset voimme toivoa hyvinvointivaltion koskevan jatkossa myös meitä.


      • porvariloiset kirjoitti:

        Extyöloinen on kyllä mestari tuottamaan porvaripaskaa ja saattamaan samalla itsensä pussiin!

        Sillä suorastaan huvittavaa on se, miten extyöloinen ensin kehuskelee sillä, että ei ole 40 vuoteen ollut missään tekemisissä AY-liikkeen kanssa, mutta heti seuraavassa lauseessa hän "tietää" kaikki AY-liikkeen menneisyyden, nykyisyyden ja jopa tulevat virheet ... heheh heheh hehheheeh ... typeryys ja narsismi on jopa sairaan huvittava yhdistelmä ... heheh heheheheh

        Ja jotta totuus ei unohtuisi, niin:
        Vain vasemmistoa äänestämällä me työläiset voimme toivoa hyvinvointivaltion koskevan jatkossa myös meitä.

        Minä olen arvoisa loinen työläinen tai täysin palvellut työläinen joka on päässyt lakisääteiselle eläkkeelle työvuosiensa ansiosta eli sellaista paskaa minä lykkään joka päivä. Sinun porvaripaskasi on minulle tuntematon käsite joten pidä ittelläs vaan!

        Jos ihan nyt itse mietit niin nyt tuli päähäsi aika paha katkos. Sinä moitit minua jatapaani ajatella asioista vaikka et tunne minua. Olet vissiin hallitustakin haukkunut enkä usko sinun koskaan olleen Suomen hallituksen ministeri!

        Sama kosdkee minua Ay mafian suhteen, olen seurannut sivusta sen toimia vuosikymmeniä ainakin -60 luvulta alkaen. Paljonko siihen aiemmin kiinnitin huomiota en osaa sanoa. Minulla on siis ollut hyvin aikaa tutustua sen tumpelointiin! Ei ole tarvinnut kärsiä sen painostuksesta vaan lakotkin olen saanut rauhassa työskennellä.

        Menneen perusteella on helppoa ennustaa tulevaa käytöstä niin piintyneellä järjestöllä kuin ay mafia on, siellä ei ajatella yhteistä parasta vaan ainoastaan ay mafiosojen.

        Muista sitten omat neuvosi, älä arvostele hallitusta tai siellä päinkään olevia ennen kuin olet ainakin pari vuotta istunut ministerinä!


      • porvariloiset
        Extyökkäri kirjoitti:

        Minä olen arvoisa loinen työläinen tai täysin palvellut työläinen joka on päässyt lakisääteiselle eläkkeelle työvuosiensa ansiosta eli sellaista paskaa minä lykkään joka päivä. Sinun porvaripaskasi on minulle tuntematon käsite joten pidä ittelläs vaan!

        Jos ihan nyt itse mietit niin nyt tuli päähäsi aika paha katkos. Sinä moitit minua jatapaani ajatella asioista vaikka et tunne minua. Olet vissiin hallitustakin haukkunut enkä usko sinun koskaan olleen Suomen hallituksen ministeri!

        Sama kosdkee minua Ay mafian suhteen, olen seurannut sivusta sen toimia vuosikymmeniä ainakin -60 luvulta alkaen. Paljonko siihen aiemmin kiinnitin huomiota en osaa sanoa. Minulla on siis ollut hyvin aikaa tutustua sen tumpelointiin! Ei ole tarvinnut kärsiä sen painostuksesta vaan lakotkin olen saanut rauhassa työskennellä.

        Menneen perusteella on helppoa ennustaa tulevaa käytöstä niin piintyneellä järjestöllä kuin ay mafia on, siellä ei ajatella yhteistä parasta vaan ainoastaan ay mafiosojen.

        Muista sitten omat neuvosi, älä arvostele hallitusta tai siellä päinkään olevia ennen kuin olet ainakin pari vuotta istunut ministerinä!

        Äläs nyt narsisti kohota itseäsi sentään ministerin tasolle, vaikka sinäkin arvostelua tietämättömyydestäsi saatkin.

        Arvostelua saa ne, jotka sen ansaitsevat.
        Extyöloinen saa sen luulemalla olevansa jokin jumalasta seuraava, kun hän on joskus ollut ihan oikeissa töissä, vaikka onkin änkyräporvari . Huh hei ... mahtavaa. Siihenhän ei ole moni pystynytkään ... heheh ehheeh
        Oikeistohallitus saa sen kyykyttämällä kansan heikoimpiosaisia toimeentuloleikkauksilla, aktiivimalleilla jne. Lista on loputon ja siksi myös arvostelu.

        Työläisten ja AY-liikkeen jatkuva solvaaminen ei ole fiksuuden osoitus, vaan osoitus lahtariperimän pysyvyydestä. Valitettavasti.

        Ja jotta totuus ei unohtuisi niin:
        Kaikkien työttömien, palkkatyöläisten ja varsinkin palkattomissa töissä kärvistelevien työläisten kannattaa ehdottomasti liittyä AY-liikkeisiin ja äänestää vasemmistopuolueita! Vain niin myös meidän työläisten hyvinvointi voi kasvaa!


      • porvariloiset kirjoitti:

        Äläs nyt narsisti kohota itseäsi sentään ministerin tasolle, vaikka sinäkin arvostelua tietämättömyydestäsi saatkin.

        Arvostelua saa ne, jotka sen ansaitsevat.
        Extyöloinen saa sen luulemalla olevansa jokin jumalasta seuraava, kun hän on joskus ollut ihan oikeissa töissä, vaikka onkin änkyräporvari . Huh hei ... mahtavaa. Siihenhän ei ole moni pystynytkään ... heheh ehheeh
        Oikeistohallitus saa sen kyykyttämällä kansan heikoimpiosaisia toimeentuloleikkauksilla, aktiivimalleilla jne. Lista on loputon ja siksi myös arvostelu.

        Työläisten ja AY-liikkeen jatkuva solvaaminen ei ole fiksuuden osoitus, vaan osoitus lahtariperimän pysyvyydestä. Valitettavasti.

        Ja jotta totuus ei unohtuisi niin:
        Kaikkien työttömien, palkkatyöläisten ja varsinkin palkattomissa töissä kärvistelevien työläisten kannattaa ehdottomasti liittyä AY-liikkeisiin ja äänestää vasemmistopuolueita! Vain niin myös meidän työläisten hyvinvointi voi kasvaa!

        Et sitten asiaan kyennyt kantaa ottamaan vaan väistit aivopierun puolelle?


      • porvariloiset
        Extyökkäri kirjoitti:

        Et sitten asiaan kyennyt kantaa ottamaan vaan väistit aivopierun puolelle?

        Noloa on tuollainen tuhnuttelu, varsinkin kun esität niin jumalaista tietäjää.
        Varsinkin AY-liikkeestä ja työnteosta, joista ei sinulla näytä olevan minkäänlaista hajua.
        Turhaa sitten täällä mölytä, jos et muuhun pysty!

        Ei muuta kuin vedät vaan ne raappahousut taas kainaloihin ja nukkumaan ... eiköhän ne pääsi "komuloiset" taas yöllä sinut herätä ... toivottavasti ... hehe hheheheh ehehhehe


      • porvariloiset kirjoitti:

        Noloa on tuollainen tuhnuttelu, varsinkin kun esität niin jumalaista tietäjää.
        Varsinkin AY-liikkeestä ja työnteosta, joista ei sinulla näytä olevan minkäänlaista hajua.
        Turhaa sitten täällä mölytä, jos et muuhun pysty!

        Ei muuta kuin vedät vaan ne raappahousut taas kainaloihin ja nukkumaan ... eiköhän ne pääsi "komuloiset" taas yöllä sinut herätä ... toivottavasti ... hehe hheheheh ehehhehe

        Sinä se tuhnuttelet etkä oikeasti uskalla ottaa kantaa esittämiini havaintoihin vaan pyrit kiertämään oikeat asiat noilla pieruillasi!


      • porvariloiset
        Extyökkäri kirjoitti:

        Sinä se tuhnuttelet etkä oikeasti uskalla ottaa kantaa esittämiini havaintoihin vaan pyrit kiertämään oikeat asiat noilla pieruillasi!

        Mikäs porvarituhnu se sieltä sosiaalipummilta taas tupsahti?

        Ja jotta totuus ei unohtuisi niin:
        Kaikkien työttömien, palkkatyöläisten ja varsinkin palkattomissa töissä kärvistelevien työläisten kannattaa ehdottomasti liittyä AY-liikkeisiin ja äänestää vasemmistopuolueita! Vain niin myös meidän työläisten hyvinvointi voi kasvaa!


    • Suvakitonpaskaa

      Vittu kerrankin joku oikea titteli. Vitun suvakit

      • racism.is.for.idiots

        Hakaristilipun esittely ei siis ole rasismia?


    • äänestä_suvakkeja

      Persuilu on saastuttanut Suomemme rasismillaan. Älkäämme antako sen jatkua!

    • persuilu_on_mielisairaus

      Persuilla ei ole ollut mitään sanottavaa soteen, maakuntauudistukseen, aktiivimalliin, etuuksien leikkaamiseen, koulutusleikkauksiin, indeksijäädytykseen eikä yleensä mihinkään ihmisten arkea koskeviin poliittisiin päätöksiin.
      He ovat olleet kiinnostuneita vain raiskauksista, ja niistäkin vain silloin, kun niitä voidaan käyttää maahanmuuton ja turvapaikanhakijoiden vastustamiseen ja suoranaiseen demonisointiin.

      • ääliöpersuilua

        Tietysti persut keskittyvät vain asioihin, joista he tietävät jotakin!


    • Paskkasa

      SKP vastusti sotaa ja vastustaa mielipitein Suomen heimojen itsemääräämisoikeuden kaventamista tekosyillä. Haluamme käydä rehellistä kauppaa naapurimaiden kanssa. Emme kannata tämän hallituksen raiskaus/terrorismipolitiikkaa.

    • sirb

      Persut vaahtovat maahanmuuttopolitiikasta.
      Jokainen valtio voi säädellä maahanmuuttoa vaikka se sotiikin vapaata liikkumista vastaan.

      Kysymys turvapaikkaoikeudesta on jokaisen valtion säädeltävissä. Turvapaikasta on yleisiä YK:ssa säädettyjä ja valtioiden mahdollisesti allekirjoittamia sopimuksia. Turvapaikan myöntäminen on yleisinhimillinen velvollisuus. Maailmaa tulisi rakentaa siten, ettei kenenkään tarvitsi paeta omaa hallitustaan.
      Jos ihmiset jossain joutuvat pakenemaan persumaista hirmuvaltaa, heillä on oikeus anoa turvapaikkaa muualta ja saada se.

      Arabimaiden pakolaiset.
      Syy on naton tuhoamissodisssa. Kymmenet miljoonat kansalaiset ovat menettäneet kotinsa. Natomaiden poliittiset päättäjät ja omistajat tulee saada tekosistaan sotarikostuomioistuimeen tuomittavaksi.
      Suomalaisten ei tule mennä mukaan perussuomalaisten vihakampanjaan. Arabien mustamaalaaminen on sotarikokseen rinnastettava rikos.

      • kokjakeskusta

        Vihakampanja PS ?

        eikös juuri kaikki huomaa kohta ketkä ne oikeat syylliset oli?

        ketkä vallassa 2015?


      • mamutushallitus2015
        kokjakeskusta kirjoitti:

        Vihakampanja PS ?

        eikös juuri kaikki huomaa kohta ketkä ne oikeat syylliset oli?

        ketkä vallassa 2015?

        Persut olivat hallituksessa vuonna 2015 ... kuten Kok ja Kepu


    • Hallaahon.äänestäjä44
      • natsipaskaiset.persut

        Onko Jussi siis Suomen tuleva Führer?


      • kotiavoinnaoulu

    • ajolla

      Persuismi on pilannut maata pahemman kerran. Suurin syyllinen löytyy sieltä.
      Persuismin luku- ja kirjoitustaitoisimmat on valjastettu propagoimaan rotuoppia hyvistä ja epäkelvoista kansallisuuksista. Hallaahon.äänestäjä44 ahkeroi Suomi 24 foorumeilla.
      Voi vain arvioida kuinka monen tuhannen nuoren siveellistä ajatusmaailmaa on vaurioitettu.
      Onneksi persuismi kulkee iltapäivää kohti. Joukkopako kannatuksesta on käynnissä.

    • persut.on.äärioikeistoa

      Global Compact on Migration eli GCM ei ole sopimus, ei velvoita muuttamaan lainsäädäntöämme eikä sitä allekirjoita yksikään maa. Se vain hyväksytään YK:ssa yleiseksi ohjenuoraksi.

      Perussuomalaiset huomasivat eurooppalaisen äärioikeiston nettisivuilta vasta useamman valiokuntakäsittelyn ja niissä vaikenemisen jälkeen, että sitä pitää vastustaa. Viime torstain eduskunnan kyselytunnilla Laura Huhtasaari nolasi itsensä ties kuinka monennen kerran hyökkäämällä raivokkaasti tätä olematonta vihollista vastaan.

    • sairas.oikeistoideologia

      Oikeistolaisuus on Suomen syöpä, varsinkin ääri sellainen!

    • hymynaamat

      Suomessa on siis maailman onnellisimmat ja rasistisimmat ihmiset! Minusta rasistit eivät ainakaan näytä onnellisilta vaan päinvastoin ovat hampaat irvessä räyhäämässä joka paikassa!

    • Kulkukauppias

      Suomessa on siis maailman onnellisimmat ja rasistisimmat ihmiset.

      Pidetään tästä kiinni ja ei myydä sitä halvalla .

      • ex_persu_turuust

        Niinpä. Viimeksikin meni ääni täysin hukkaan kun äänestin persua ja onnellisuuteni väheni heti, kun persujen todellinen petosnahka paljastui.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe