ostaisiko mies miestä?

nygestyhse

kuinkahan moni mies maksaa miehen kanssa makaamisesta?

22

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iskurissa oli 19v opiskelija,jolla oli tiukkaa taloudellisesti.pientä korvausta vastaan tuli minulle yöksi.pari kertaa nain häntä ja aamulla otti vielä suihin.oli kiihoittavaa sponsata,että sai naida.mansikkana kakun päälle hän oli vielä neitsyt.

      • Jrkoffchal

        Voisin myydä.... Neitsyt olen.


    • Jos ottaa matkan lahjana vastaan niin onko se maksun ottamista?

      • mbi

        Voisin maksaa jotain jos saisin isoa, kovaa kullia peppuuni vaikka useammankin kerran yhdellä tapaamisella.


    • 50000e

      Minä olen miettinyt jos myisin peppua/neitsyyden. Olen hoikka ja tosi hyvä kiinteä peppu. Ei varmaan muuten tulisi harrastettua ikinä seksiä miehen kanssa

    • Antajana

      Voisin maksaa siitä, että mies hieroisi, imettäisi kaluaan ja naisi minua ohuemmalla kalullaan

    • OuluMies40

      Alastonhieronta palveluja ois mukava tarjota vanhemmille miehille. Kotikäyntinä..

      • Anonyymi

        54v ukkomies kaipais hierontaa.
        Minulla ei ole paikkaa.


    • MysteriousMysterious38

      Voisin kyllä tarjota rahasta itseäni

    • Anonyymi

      shemaleja on aika paljon netissä eikös se ole vähän sama asia? komee nainen ja hirvee tunkki...osaavat kuulemma panna kunnolla

    • Anonyymi

      Maksan osan vuokrasta pepullani. Olen perus hetero nuori mies. En voisi kuvitella rakastuvani mieheen. Mutta vuokranantaja on kyllä kokenut ja hellä pania. Nautin kyllä hänen huomiosta. Kuin hierojalla kävisi.

    • Anonyymi

      En vielä.
      Mutta jollekkin nuorelle voisin harkita. Itse 57 v.

    • Anonyymi

      Aika paljon niitä ostajia löytyy, jos mies myy seksipalveluita! Itse olin miesprostituoitu ja painotin myyväni eroottisia palveluita naisille, mutta hintatarjoukset olivat välillä niin isoja, että lähdin antamaan palveluitani myös miehille. Se mihinkä suostuin heidän(kin) kanssaan, naisten lisäksi, riippui ihan siitä mitä olivat valmiita maksamaan. Mitään pahaa sanottavaa ei heistä ole kenestäkään, puutteessa olevia naisia ja miehiä ja yleensä vielä parisuhteessa. Ja yksi asia mikä eroaa miehissä ja naisissa, nainen ottaa vastaan ja haluaa tyydytyksen joka solullaan, miehistä suurinosa koettaa tyydyttää prostituoidun, vaikka itse maksavat seksistä. Vastaus on siis, kyllä heitä löytyy ja paljon!

    • Anonyymi

      Niin kiinnostaa kyllä.
      Sopiva, hoikka, karvatonkin ja mukava jos tarjoaisi hoikkaa kiinteää pyllyänsä kosketeltavaksi nuoltavaksi jopa pantavaksi täällä pirkanmaalla , kohtuudella maksaisinkin.

      • Kiimatipassa ajatusesta.. ota koodii


      • Anonyymi
        uhrzeit83 kirjoitti:

        Kiimatipassa ajatusesta.. ota koodii

        Täytyy pitää edelleen tarjousta yllä kun ei ole päässyt maistamaan pojan pikku pyllyä!


      • uhrzeit83
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy pitää edelleen tarjousta yllä kun ei ole päässyt maistamaan pojan pikku pyllyä!

        ota koodii


    • Anonyymi

      Köytyykö pk seudulta vanhempaa miestä auttamaan arjen menoissa?

      • Anonyymi

        Korjaan löytyykö


    • Anonyymi

      mies-huoralle on selvästi tarvetta. olen mies-huora porista.
      Tarjoan huora-palveluani miehille, jotka voi imettää munaa ja nussia minua perseeseeni. Huoraan säännöllisesti.
      Olisi hyvä, että meitä mies-huoria olisi enemmän, niin miesten olisi helpompaa tyydyttää tarpeensa ja valita sopiva mies-huora palvelemaan.

    • Anonyymi

      Puliukon ja hintin ero on siinä että, puliukko makaa sillanalla, hintti taas makaa sillanpäällä

      • Anonyymi

        Sinä olet se puliukko.Vanhaa vitsii tuut tänne kertoilee vittu mikä puupää urpo.


    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe