ostaisiko mies miestä?

nygestyhse

kuinkahan moni mies maksaa miehen kanssa makaamisesta?

22

386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iskurissa oli 19v opiskelija,jolla oli tiukkaa taloudellisesti.pientä korvausta vastaan tuli minulle yöksi.pari kertaa nain häntä ja aamulla otti vielä suihin.oli kiihoittavaa sponsata,että sai naida.mansikkana kakun päälle hän oli vielä neitsyt.

      • Jrkoffchal

        Voisin myydä.... Neitsyt olen.


    • Jos ottaa matkan lahjana vastaan niin onko se maksun ottamista?

      • mbi

        Voisin maksaa jotain jos saisin isoa, kovaa kullia peppuuni vaikka useammankin kerran yhdellä tapaamisella.


    • 50000e

      Minä olen miettinyt jos myisin peppua/neitsyyden. Olen hoikka ja tosi hyvä kiinteä peppu. Ei varmaan muuten tulisi harrastettua ikinä seksiä miehen kanssa

    • Antajana

      Voisin maksaa siitä, että mies hieroisi, imettäisi kaluaan ja naisi minua ohuemmalla kalullaan

    • OuluMies40

      Alastonhieronta palveluja ois mukava tarjota vanhemmille miehille. Kotikäyntinä..

      • Anonyymi

        54v ukkomies kaipais hierontaa.
        Minulla ei ole paikkaa.


    • MysteriousMysterious38

      Voisin kyllä tarjota rahasta itseäni

    • Anonyymi

      shemaleja on aika paljon netissä eikös se ole vähän sama asia? komee nainen ja hirvee tunkki...osaavat kuulemma panna kunnolla

    • Anonyymi

      Maksan osan vuokrasta pepullani. Olen perus hetero nuori mies. En voisi kuvitella rakastuvani mieheen. Mutta vuokranantaja on kyllä kokenut ja hellä pania. Nautin kyllä hänen huomiosta. Kuin hierojalla kävisi.

    • Anonyymi

      En vielä.
      Mutta jollekkin nuorelle voisin harkita. Itse 57 v.

    • Anonyymi

      Aika paljon niitä ostajia löytyy, jos mies myy seksipalveluita! Itse olin miesprostituoitu ja painotin myyväni eroottisia palveluita naisille, mutta hintatarjoukset olivat välillä niin isoja, että lähdin antamaan palveluitani myös miehille. Se mihinkä suostuin heidän(kin) kanssaan, naisten lisäksi, riippui ihan siitä mitä olivat valmiita maksamaan. Mitään pahaa sanottavaa ei heistä ole kenestäkään, puutteessa olevia naisia ja miehiä ja yleensä vielä parisuhteessa. Ja yksi asia mikä eroaa miehissä ja naisissa, nainen ottaa vastaan ja haluaa tyydytyksen joka solullaan, miehistä suurinosa koettaa tyydyttää prostituoidun, vaikka itse maksavat seksistä. Vastaus on siis, kyllä heitä löytyy ja paljon!

    • Anonyymi

      Niin kiinnostaa kyllä.
      Sopiva, hoikka, karvatonkin ja mukava jos tarjoaisi hoikkaa kiinteää pyllyänsä kosketeltavaksi nuoltavaksi jopa pantavaksi täällä pirkanmaalla , kohtuudella maksaisinkin.

      • Kiimatipassa ajatusesta.. ota koodii


      • Anonyymi
        uhrzeit83 kirjoitti:

        Kiimatipassa ajatusesta.. ota koodii

        Täytyy pitää edelleen tarjousta yllä kun ei ole päässyt maistamaan pojan pikku pyllyä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy pitää edelleen tarjousta yllä kun ei ole päässyt maistamaan pojan pikku pyllyä!

        ota koodii


    • Anonyymi

      Köytyykö pk seudulta vanhempaa miestä auttamaan arjen menoissa?

      • Anonyymi

        Korjaan löytyykö


    • Anonyymi

      mies-huoralle on selvästi tarvetta. olen mies-huora porista.
      Tarjoan huora-palveluani miehille, jotka voi imettää munaa ja nussia minua perseeseeni. Huoraan säännöllisesti.
      Olisi hyvä, että meitä mies-huoria olisi enemmän, niin miesten olisi helpompaa tyydyttää tarpeensa ja valita sopiva mies-huora palvelemaan.

    • Anonyymi

      Puliukon ja hintin ero on siinä että, puliukko makaa sillanalla, hintti taas makaa sillanpäällä

      • Anonyymi

        Sinä olet se puliukko.Vanhaa vitsii tuut tänne kertoilee vittu mikä puupää urpo.


    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1349
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      966
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe