Ja hyvää työpäivää Annelle...........
<3
Vastaukset 22
Alan nyt juomaan...........
<3
Paska päivä tästäkin tulossa...........- Ristolle
Aamukasilta keittoa? Onko juomisessakin tarpeen noudattaa virastoaikoja?
Älä ny viitti. Uusi päivä, ja maailmassa on niin paljon mitä tehdä - leivo vaikka kakku, käy metsässä lenkillä, lainaa joku outo kirja kirjastosta, kokoa palapeli, opettele uutta kieltä, mene johonkin ilmaistapahtumaan ihmettelemään... Ristolle kirjoitti:
Aamukasilta keittoa? Onko juomisessakin tarpeen noudattaa virastoaikoja?
Älä ny viitti. Uusi päivä, ja maailmassa on niin paljon mitä tehdä - leivo vaikka kakku, käy metsässä lenkillä, lainaa joku outo kirja kirjastosta, kokoa palapeli, opettele uutta kieltä, mene johonkin ilmaistapahtumaan ihmettelemään...En mä juokkaan enempää....
Vasenta rintaa aristaa.....
<3- infarkti
Risto_ kirjoitti:
En mä juokkaan enempää....
Vasenta rintaa aristaa.....
<3Tarviiko Ripsto sydänhierontaa... ?
- Jotainpunaista
Kyllä Risto itse pystyt päiväsi suuntaa muuttamaan. Pusu poskellesi jos olisit kultani.
Jotainpunaista kirjoitti:
Kyllä Risto itse pystyt päiväsi suuntaa muuttamaan. Pusu poskellesi jos olisit kultani.
Mites minä sen muutan....
<3- Jotainpunaista
Lopetat juomisen ainakin aluksi.
;)
Jos kaivattuni olisit niin voisit kyllä rohkeampi olla:) Jotainpunaista kirjoitti:
Lopetat juomisen ainakin aluksi.
;)
Jos kaivattuni olisit niin voisit kyllä rohkeampi olla:)Lopetin jo juomisen rintavaivojen takia.........
<3
En ota Anneen yhteyttä, jos sitä vihjailet....- Jotainpunaista
Mikset onko joku syy?
Kannattaa varmaan se ikävöinti sitten lopettaa jos se ei alkuun edes pääse. Jotainpunaista kirjoitti:
Mikset onko joku syy?
Kannattaa varmaan se ikävöinti sitten lopettaa jos se ei alkuun edes pääse.Se ei välitä musta....
<3
Ei koskaan olekkaan...
Huonoksi onnekseni ikävä on ja pysyy...- Jotainpunaista
Voisit lähettää vaikka joulu toivotuksen eikö se olisi jonkinlainen alku?
Jotainpunaista kirjoitti:
Voisit lähettää vaikka joulu toivotuksen eikö se olisi jonkinlainen alku?
En....
Hauskaa päivää vaan sullekkin....
<3- Jotainpunaista
Millä tavoin oma välittämisesi on anneen näkynyt?
- Jotainpunaista
Kyllä minä ainakin huolestuisin jos juuri hänellä olisi rintakipuja:(
- höpöhöpönen
Hyvää huomenta Ristolle.....
<3
Mukavaa päivää juomista huolimatta.... - Jutut
Mene risto jo vaihtoon...
- Putouksenhahmo
Samaa mieltä aika kulunutta mutta eiköhän ristotrollilla ole paljon muitakin hahmoja
- trollata
Miten joku jaksaa vuodesta toiseen?
- Elluhalloyb
Linkitys tosi hyvä...
Risto...👍👅- Arvailija
Mihin Kuokka on hävinnyt? Olitta yhtäaikaa pois palstalta!?
Ellu taitaa olla "kuokka"
- herättämätönherätys
Eilen ihmettelin että miksi kello ei herättänytkään töihin? Olin painellut nappuloita siinä.
- Ehdin kuitenkin töihin hyvinkin, mutta, jos alkaa ihmettelemään että nyt joskus kohta tuon kellon pitäisi herätä töihin_ jos se ei herätäkään kuten normaalia, niin siihenkin voi herätä sitten :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va802097Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661279Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu291165- 1411048
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa148901- 103856
- 45737
- 62736
- 61696
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63682