Mikä mahtaa olla lisävesipumpun tehtävä ja kuuluuko sen pyöriä koko ajan, vaiko vasta tietyssä lämpötilassa?
Lisävesipumppu
3
842
Vastaukset
- M.E.
Moro. Pumpun tarkoitus on tasata kuuman moottorin jälkilämpöä. Se kierrättää jäähdytysvettä pari minuuttia siis nimenomaan sammutuksen jälkeen. Ehjä pumppu on hyvin hiljainen, eikä sen käyntiääntä juuri kuule.
- 440
Kiitän vastauksesta. Juuri noin se sitten näkyi toimivankin kuten kerroit.
- M.E.
440 kirjoitti:
Kiitän vastauksesta. Juuri noin se sitten näkyi toimivankin kuten kerroit.
Eipä kestä kiittää.
Aikoinaan omassa 460:ssä pumppu alkoi tiputella vettä. En vaihtanut pumppua, vaan avasin sen pumpun pesän ja laitoin vaseliinia akselin pinnoille. Sillä sen sai taas tiiviiksi. Tää nyt on tällaista tekohengitystä, mutta kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026993
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384228- 713239
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271696- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341449
- 1431237