Mature ja nuori rikollinen

Karvaturpa

Ilmeisesti pidemmästä versiosta kun loppuu ainakin kesken, mutta juoni on jotain että nuori kaveri murtautuu taloon vaan ei tiedä että siellä ollaankin kotosalla ja hereillä.
Emäntä on minun mielestäni hyvännäköinen ja seksikäs omalla kovalla tavallansa, hän yllättää klopin joka tietysti luulee keski ikäisestä naisesta helposti selviävänsä ja karkuun.
Vaan mammalla onkin leikkuuveitsi jonka vetäisee esiin ja sillä hän pakottaa nuoren uroon rappusia alakertaan (kellari) ja jätkähän on surkeena, syystäkin tietty kun sieltähän ei välttämättä palatakkaan ihmisten ilmoille.
Siellä mature pakottaa kaverin riisumaan hiljoksensa veitsellä uhkaillen ja itse nauttien vallasta ja tilanteesta.
Sen pituinen se.
Eli perhana, en tiedä filmin nimeä enkä ole sitä enää löytänyt. Vuos takaperin kerran tai pari törmäsin enkä urpo ottanut mitään viitteitä talteen kun luulin sen helposti löytyvän. Se vaan oli seksikäs mature kuva ja seksikäs jännite mitä yleensä näissä lutkun lutkun ja roiskis kuvissa ei ole, no kun en loppua tiedä voihan sekin jännite lässähtää.
Rakastan tuollaisia vaarallisia vähän sadistisia naisia jotka osaavat olla pelottaviakin.
Tuhansien filkkojen joukosta, ei joku sattuisi tietämään ko filmiä tai pätkää?
Kiitos.

4

746

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • os04d

      Se olisi hyvä :)

    • 99ff

      sellaisia ei ole

    • 9df

      Ei niitä vaan ole..

    • 9df5

      Joo, aika hiljaista on..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      573
      3806
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3288
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2771
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2709
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2104
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2061
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1887
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1760
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1719
    Aihe