Amerikkalaisille ystävilleni kuinka täällä hyysäävän niitä jotka kykenisivät auttamaan itse itseään he pyörittelevät päätään ja ihmettelevät että ovatko kaikki täällä kommunisteja.
Suomalaisten yrityshalun puutetta myös kummastelevat.
Aina kun kerron
22
274
Vastaukset
Siis hyysätään. H.. tti näitä automaattisia muotoiluja.
- konservaattorimies
Sinulla siis kirjoitusvaikeuksia ja onko myös lukemisen ymmärtämisen kanssa ongelmia? Kysyitkö amerikkalaisilta "mielikuvitusystäviltäsi", että kuinkas teillä siellä Yhdysvalloissa menee demari ja pöhkö-konservaattoripiireissä? Ruoste-osavaltioissa varsinkin pyyhkii hyvin ja narkkarit piikittää kadunkulmissa. Kehno yritys sinulla provosointiin. Huomenna sitten taas paremmalla onnella.
- FriendsAndDragons
konservaattorimies kirjoitti:
Sinulla siis kirjoitusvaikeuksia ja onko myös lukemisen ymmärtämisen kanssa ongelmia? Kysyitkö amerikkalaisilta "mielikuvitusystäviltäsi", että kuinkas teillä siellä Yhdysvalloissa menee demari ja pöhkö-konservaattoripiireissä? Ruoste-osavaltioissa varsinkin pyyhkii hyvin ja narkkarit piikittää kadunkulmissa. Kehno yritys sinulla provosointiin. Huomenna sitten taas paremmalla onnella.
OSD:llä ja pankkomajurilla on erittäin vilkas mielikuvitus, ja yhtenevä ajatuksen lento. Mielikuvitusystäviä löytyy tarvittaessa Amerikasta, Guatemalasta, Saksasta ja vaikka mistä.
- ElmeriErimieli
konservaattorimies kirjoitti:
Sinulla siis kirjoitusvaikeuksia ja onko myös lukemisen ymmärtämisen kanssa ongelmia? Kysyitkö amerikkalaisilta "mielikuvitusystäviltäsi", että kuinkas teillä siellä Yhdysvalloissa menee demari ja pöhkö-konservaattoripiireissä? Ruoste-osavaltioissa varsinkin pyyhkii hyvin ja narkkarit piikittää kadunkulmissa. Kehno yritys sinulla provosointiin. Huomenna sitten taas paremmalla onnella.
Niin ja kysyikö tämä "sostemmi" sitä, että miksi Amerikan Yhdysvallat on maailman rikollisin ja väkivaltaisin maa.
On sotinut itsenäisyyden ajastaan yli 90% ja pääasiassa maissa, joihin sillä ei ole oikeutta ja miksi amerikkalaiset on toisen maailmansodan jälkeen tappaneet toisiaan enemmä,kun on sodissansa kuollut sotilaita ?
Ja kysyikö " amerikkalaisilta ystäviltään", että miksi jenkkirosvo käyttää Jumalan nimeä väärin ja miksi amerikan demokratia on dollaridemokratia ?
- nähtyäjakuultua
Amerikkalaisessa unelmassa hyvin toimeentulevat ihmiset sulkevat silmänsä huonosti toimeentulevilta, erityisesti värillisiltä.
Päänpyörittelijät ovat ilmeisesti niitä parempiosaisia?Jokaisella meistä on tänne syntyessään samat mahdollisuudet. On itsestä kiinni miten ne käyttää.
- kysynpähän_vaan
OikeistoSosDem kirjoitti:
Jokaisella meistä on tänne syntyessään samat mahdollisuudet. On itsestä kiinni miten ne käyttää.
Tulitkohan ajatelleeksi ihan loppuun asti kommenttiasi? Sinulla itselläsi ei ole lapsia? Enpä yhtään ihmettele ideologista näkemystäsi.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Jokaisella meistä on tänne syntyessään samat mahdollisuudet. On itsestä kiinni miten ne käyttää.
No tuo pomppasi nyt niin helvetin utopistiseksi jutuksi, uskotko itse ihan oikeasti tuohon ?
- VittuilevaSuomalainen
OikeistoSosDem kirjoitti:
Jokaisella meistä on tänne syntyessään samat mahdollisuudet. On itsestä kiinni miten ne käyttää.
Olet ihan oikeassa.
Me kaikkihan synnymme esim. Westendin miljonääriperheeseen tai sukutilan perijäksi ja meidät kaikkihan koulutetaan yliopistokoulutuksella ja meille kaikille isä ja äiti takaa turvallisen tulevaisuuden.
Mutta mitähän ne tekee Suomessa tai Amerikassa nämä köyhät, keskituloiset, jotka kovalla työllä just ja just toimeentulevat?
Itsenäisyyden kunniaksi, haluaisin sinut oikeistodemari uittaa Helsingin kolera-altaassa ja testata, voisiko tuo sinun kusipäisyytesi vähetä.
Oiken mukavaa itsenäisyyspäivää myös sinulle, olet täysi raukka . Älä minuun pura omaa epäonnistumistasi. On vain ilo ja kunnia olla kusipää kaltaisillesi.
Turmiola.Tommi kirjoitti:
No tuo pomppasi nyt niin helvetin utopistiseksi jutuksi, uskotko itse ihan oikeasti tuohon ?
Kyllä.
- S24uomlaineN
Tyypillinen vähä-älyisen kepuelätin trolli
Kyllä me kaikki tiedämme ettei Hakaniemen Trolli ole palstan terävin kynä. Mutta jatka toki meidän iloksi.
- OikeistoKommunisti
OikeistoSosDem kirjoitti:
Kyllä me kaikki tiedämme ettei Hakaniemen Trolli ole palstan terävin kynä. Mutta jatka toki meidän iloksi.
Nato-kiimaisen puhetta.
- dsfgsdfgsdfgsd
fasismin kiimassa se on,
kosolan pikku natsukka...
- KauKe-
siellä ameriikassa hyysää junttieinareitakaan,
ei tipu satoja miljoonia riisiapua,
kun ei tullut tulosta,
eikä saanut yritysvoittoa,
eikä korkoa sijoitetulle pääomalle... - Grandisioteetti
Yhden amerikkalaisen "perhetuttusi" muistotilaisuus pidettiin tänään Capitol - kukkulalla.
Hän ei kuitenkaan pitänyt meitä kommunisteina.
Ehken et valistanut häntä tarpeeksi? - totuusnäinpäin
"Suomalaisten yrityshalun puutetta myös kummastelevat."
Kerro niille "amerikkalaisille ystävillesi" että täällä on enemmän yrityksiä kuin siellä, asukaslukuun suhteutettuna.En tarkoittanut yritystoimintaa vaan tavallisen kansalaisen halua ponnistella ja kamppailla.
- totuusnäinpäin
OikeistoSosDem kirjoitti:
En tarkoittanut yritystoimintaa vaan tavallisen kansalaisen halua ponnistella ja kamppailla.
Eikö yrittäjät ole tavallisia kansalaisia? Hyvin suuri osa heistä on ihan tavallisia suomalaisia. Suomalaiset kamppailevat, tosin kuin amerikkalaiset, joitten elämä perustuu velanottoon ja toisten maitten pommittamiseen ja ryöstelyyn.
- perspektiiviharhat
kerrotko niille "amerikkalaisille ystävillesi" myös sen että sadalla yleisimmin käytetyllä, eri elämän aloja mittavilla, globaaleilla mittareilla Suomi sijoittuu yläviidennekseen ja on useimmiten myös mitalisijoilla?
agraarisosialistisesta kepusta ja kaltaisistasi itkijä-ämmistä huolimatta näin on. - demutollonhaaveet
Kävitkö demutollo niissä Usan kaupunkien telttakylissä? Oravanpyörästä tippuneita haastattelemassa? Käy, kun teet loinen seuravan mielikuvitusmatkan Usaan! Usan keski-ikä laskussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861837
- 108997
- 94894
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20707- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä27515Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;194471
