Aina kun kerron

Amerikkalaisille ystävilleni kuinka täällä hyysäävän niitä jotka kykenisivät auttamaan itse itseään he pyörittelevät päätään ja ihmettelevät että ovatko kaikki täällä kommunisteja.
Suomalaisten yrityshalun puutetta myös kummastelevat.

22

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siis hyysätään. H.. tti näitä automaattisia muotoiluja.

      • konservaattorimies

        Sinulla siis kirjoitusvaikeuksia ja onko myös lukemisen ymmärtämisen kanssa ongelmia? Kysyitkö amerikkalaisilta "mielikuvitusystäviltäsi", että kuinkas teillä siellä Yhdysvalloissa menee demari ja pöhkö-konservaattoripiireissä? Ruoste-osavaltioissa varsinkin pyyhkii hyvin ja narkkarit piikittää kadunkulmissa. Kehno yritys sinulla provosointiin. Huomenna sitten taas paremmalla onnella.


      • FriendsAndDragons
        konservaattorimies kirjoitti:

        Sinulla siis kirjoitusvaikeuksia ja onko myös lukemisen ymmärtämisen kanssa ongelmia? Kysyitkö amerikkalaisilta "mielikuvitusystäviltäsi", että kuinkas teillä siellä Yhdysvalloissa menee demari ja pöhkö-konservaattoripiireissä? Ruoste-osavaltioissa varsinkin pyyhkii hyvin ja narkkarit piikittää kadunkulmissa. Kehno yritys sinulla provosointiin. Huomenna sitten taas paremmalla onnella.

        OSD:llä ja pankkomajurilla on erittäin vilkas mielikuvitus, ja yhtenevä ajatuksen lento. Mielikuvitusystäviä löytyy tarvittaessa Amerikasta, Guatemalasta, Saksasta ja vaikka mistä.


      • ElmeriErimieli
        konservaattorimies kirjoitti:

        Sinulla siis kirjoitusvaikeuksia ja onko myös lukemisen ymmärtämisen kanssa ongelmia? Kysyitkö amerikkalaisilta "mielikuvitusystäviltäsi", että kuinkas teillä siellä Yhdysvalloissa menee demari ja pöhkö-konservaattoripiireissä? Ruoste-osavaltioissa varsinkin pyyhkii hyvin ja narkkarit piikittää kadunkulmissa. Kehno yritys sinulla provosointiin. Huomenna sitten taas paremmalla onnella.

        Niin ja kysyikö tämä "sostemmi" sitä, että miksi Amerikan Yhdysvallat on maailman rikollisin ja väkivaltaisin maa.
        On sotinut itsenäisyyden ajastaan yli 90% ja pääasiassa maissa, joihin sillä ei ole oikeutta ja miksi amerikkalaiset on toisen maailmansodan jälkeen tappaneet toisiaan enemmä,kun on sodissansa kuollut sotilaita ?
        Ja kysyikö " amerikkalaisilta ystäviltään", että miksi jenkkirosvo käyttää Jumalan nimeä väärin ja miksi amerikan demokratia on dollaridemokratia ?


    • nähtyäjakuultua

      Amerikkalaisessa unelmassa hyvin toimeentulevat ihmiset sulkevat silmänsä huonosti toimeentulevilta, erityisesti värillisiltä.
      Päänpyörittelijät ovat ilmeisesti niitä parempiosaisia?

      • Jokaisella meistä on tänne syntyessään samat mahdollisuudet. On itsestä kiinni miten ne käyttää.


      • kysynpähän_vaan
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Jokaisella meistä on tänne syntyessään samat mahdollisuudet. On itsestä kiinni miten ne käyttää.

        Tulitkohan ajatelleeksi ihan loppuun asti kommenttiasi? Sinulla itselläsi ei ole lapsia? Enpä yhtään ihmettele ideologista näkemystäsi.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Jokaisella meistä on tänne syntyessään samat mahdollisuudet. On itsestä kiinni miten ne käyttää.

        No tuo pomppasi nyt niin helvetin utopistiseksi jutuksi, uskotko itse ihan oikeasti tuohon ?


      • VittuilevaSuomalainen
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Jokaisella meistä on tänne syntyessään samat mahdollisuudet. On itsestä kiinni miten ne käyttää.

        Olet ihan oikeassa.
        Me kaikkihan synnymme esim. Westendin miljonääriperheeseen tai sukutilan perijäksi ja meidät kaikkihan koulutetaan yliopistokoulutuksella ja meille kaikille isä ja äiti takaa turvallisen tulevaisuuden.
        Mutta mitähän ne tekee Suomessa tai Amerikassa nämä köyhät, keskituloiset, jotka kovalla työllä just ja just toimeentulevat?
        Itsenäisyyden kunniaksi, haluaisin sinut oikeistodemari uittaa Helsingin kolera-altaassa ja testata, voisiko tuo sinun kusipäisyytesi vähetä.
        Oiken mukavaa itsenäisyyspäivää myös sinulle, olet täysi raukka .


      • Älä minuun pura omaa epäonnistumistasi. On vain ilo ja kunnia olla kusipää kaltaisillesi.


      • Turmiola.Tommi kirjoitti:

        No tuo pomppasi nyt niin helvetin utopistiseksi jutuksi, uskotko itse ihan oikeasti tuohon ?

        Kyllä.


    • S24uomlaineN

      Tyypillinen vähä-älyisen kepuelätin trolli

      • Kyllä me kaikki tiedämme ettei Hakaniemen Trolli ole palstan terävin kynä. Mutta jatka toki meidän iloksi.


      • OikeistoKommunisti
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Kyllä me kaikki tiedämme ettei Hakaniemen Trolli ole palstan terävin kynä. Mutta jatka toki meidän iloksi.

        Nato-kiimaisen puhetta.


      • dsfgsdfgsdfgsd

        fasismin kiimassa se on,

        kosolan pikku natsukka...


    • KauKe-

      siellä ameriikassa hyysää junttieinareitakaan,
      ei tipu satoja miljoonia riisiapua,
      kun ei tullut tulosta,
      eikä saanut yritysvoittoa,
      eikä korkoa sijoitetulle pääomalle...

    • Grandisioteetti

      Yhden amerikkalaisen "perhetuttusi" muistotilaisuus pidettiin tänään Capitol - kukkulalla.

      Hän ei kuitenkaan pitänyt meitä kommunisteina.
      Ehken et valistanut häntä tarpeeksi?

    • totuusnäinpäin

      "Suomalaisten yrityshalun puutetta myös kummastelevat."
      Kerro niille "amerikkalaisille ystävillesi" että täällä on enemmän yrityksiä kuin siellä, asukaslukuun suhteutettuna.

      • En tarkoittanut yritystoimintaa vaan tavallisen kansalaisen halua ponnistella ja kamppailla.


      • totuusnäinpäin
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        En tarkoittanut yritystoimintaa vaan tavallisen kansalaisen halua ponnistella ja kamppailla.

        Eikö yrittäjät ole tavallisia kansalaisia? Hyvin suuri osa heistä on ihan tavallisia suomalaisia. Suomalaiset kamppailevat, tosin kuin amerikkalaiset, joitten elämä perustuu velanottoon ja toisten maitten pommittamiseen ja ryöstelyyn.


    • perspektiiviharhat

      kerrotko niille "amerikkalaisille ystävillesi" myös sen että sadalla yleisimmin käytetyllä, eri elämän aloja mittavilla, globaaleilla mittareilla Suomi sijoittuu yläviidennekseen ja on useimmiten myös mitalisijoilla?

      agraarisosialistisesta kepusta ja kaltaisistasi itkijä-ämmistä huolimatta näin on.

    • demutollonhaaveet

      Kävitkö demutollo niissä Usan kaupunkien telttakylissä? Oravanpyörästä tippuneita haastattelemassa? Käy, kun teet loinen seuravan mielikuvitusmatkan Usaan! Usan keski-ikä laskussa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1837
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      894
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      707
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      27
      515
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      194
      471
    Aihe