Tunteeko kukaan muu samoin ikävän kohdettaan kohtaan? Jotenkin tällainen naurettava palstapelleily saa veren kiehumaan pahanpäiväisesti. Tätä menoa se kiintymys jota olen tuntenut on varmaan pian mennyttä!
Tunnen raivoa häntä kohtaan
31
785
Vastaukset
- makumennyt
Tuttu tunne. On kyllä todellista tunteiden tappajaa palstapelleily. Ei tuu enää minkäänlaista hyvää fiilistä, vaikka ihan oikeastikin näkee kyseistä ihmistä.
- Hyvinasiaton
Samat sanat sullekkin jos hän olisit niin on tullut selväksi ettet välitä tippaakaan.
Raivoa? se ei kyllä ensimmäinen tunne, mikä ikävän kohteesta mieleen tulee...
- Hyvinasiaton
Taidan ottaa sellaiset kännit etten muista kyseisestä miehestä enää mitään vaikka kaiken mahdollisen haluaisin tietää.
- naarattaa
Uittu mikä kommentti :D :D :D
- Hyvinasiaton
Juu nii muakin on oikein hupaisa olo:)
- Uhmaa
naarattaa kirjoitti:
Uittu mikä kommentti :D :D :D
Myötänolottaa kyllä nää lasten/teinien kommentit täällä.
- enempimelkeinolottaa
Uhmaa kirjoitti:
Myötänolottaa kyllä nää lasten/teinien kommentit täällä.
Toisaalta mua naurattaa melkein enempi nää nolottajat täällä. Ihminen nyt saattaa tunne kuohuissaan olla vähän höppänä mutta nää "viisaat" arvostelijat on kyllä kans. ;D
- Taihenkilöihin
enempimelkeinolottaa kirjoitti:
Toisaalta mua naurattaa melkein enempi nää nolottajat täällä. Ihminen nyt saattaa tunne kuohuissaan olla vähän höppänä mutta nää "viisaat" arvostelijat on kyllä kans. ;D
Tottakai, en vaan halua että mua yhdistetään tuollaisiin viesteihin.
- tööt
Mistä teitä riittää? Huomasitko, että kirjoitit tämän palstalle?
- raivopurkautukoon
Kuin raivo härkä, joku vanha elokva oli tuollaisella nimellä.
- naarattaa
Hei Halooo
Itsehän te täällä palstapelleilette- Hyvinasiaton
Haloo itelles ei voi mitään jos tunnet olosi pelleksi.
- naarattaa
Hyvinasiaton kirjoitti:
Haloo itelles ei voi mitään jos tunnet olosi pelleksi.
Sulla on isommat joten olet isompi pelle
- Hyvinasiaton
Mitkä isommat
- Solmu_Kätevä
Fixaa itsesi.
Yritä vaikka hirttäytyä johonkin tukevaan ja riittävän korkealla olevaan.- aamunkoitteessa
Tai jos joku toinen hirttää sitten pyynnöstä, hirtetään aamunkoitteessa ;:D
- lännen elokuvien tyyliin :D
Jokaiselle poliisi taaperolle eli paaterolle pitäisi tehdä noin :D - solmu
Aloita vaikka niiden omien ala-arvoisten kommenttisi hirttäminen ennen kuin kirjoitat tuollaisia, ei naurata, on olemassa ihmisiä jotka kärsivät itsetuhoisista ajatuksista oikeasti.
- Syytänhäntä
Hänen pelleily saa mut todella ärsyyntyneeksi.
- Hyvinasiaton
Juu heido lähen viettään iltaa.
- NyrpeäLahna
Juu heido suu naismaisessa supussa. Heido.
- KohtuuRaget
Sellasta seittemän magnitudin raivoa pukkaa
- EiSympatiaa
On niin saamaton jätkä kyseessä. Menee vaimonsa selän taakse piiloon kun pitäisi ottaa vastuu omista tekosista.
Treffeillekkin se lähetti jonkun epämääräisen jätkän puolestaan. Monta kertaa. Varamiehiä. Lakeijoita mitä lie.
Kai sitä nyt pikkuhiljaa alkaa viha isolla veellä kytemään. - Kaikkea_tunnen
Aina joskus tunnen, tunnustan. Mutta raivokin laantuu nopeasti, ikä ja tunteitten voimakkuus tehneet tehtävänsä.
- hameenallepiiloon
Mutta jos tulee niin maanjäristyksen 10 magnitudin kokoinen raivo, niin tulee vielä jälkijäristyksiäkin jotka sitten hiljenevät aikanaan.
On kyllä uskomatonta että jos joku menee vaimonsa taakse piiloon, ei sellainen ole mies vain pikkupoika vain verrattavissa 11-vuotiaaseen pikkupoikaan.
- LastaSaaKurittaa
11-vuotiaskin voi olla järkevä ja pikkuvanha. Edellinen seurustelukumppani oli jämähtänyt 4-vuotiaan tasolle.
- enniinminkään
En ole pitkään aikaan kirjoittanut. Jos joku kopioi IRL juttuja ja esiintyy minuna tänne ja milloin minnekin, minkäs sille voin.
- jepjep-
Jep.
- folksbtw
Suosikkiasentoni on purukal selän takan muru.
En syystä E.Reeniä tahi K.Karoliinaa, vaa mies-estrogeenia.
Avautumisia camo-mecos. - Knainen
Ihme valitusta
Ottakaa nyt hyvä ote siitä omasta elämästänne!
Kukaan ei pakota olemaan keskustelupalstalla.
Tämä on anonyymiä keskustelua netissä aivan samoin kuin jossain vaikkapa bussissa vieraiden ihmisten kanssa
Kukaan ei pakota ja ei ole mikään vankila. Tämä ei myöskään ole deittisivusto.
Valinnat tekee henkilö itse.
Avaatko nettiselaimen. Kirjoitatko hakukenttään suomi24/ ikävä
Tuletko tänne. Millä asenteella täällä olet. Oletko : hmmm vaihdetaampa ajatuksia toisten suomalaisten kanssa
Vai
”Olisko täällä tänään minua kaipaamassa joku. Nyt tunnistellaan. Varmasti joku tänään minua on jossain ihaillut ja kuolettavasti kaipailee! Jee en malta odottaa et löydän hänet !!!”
Sinä teet myös valinnan oikean elämän suhteen. Oletko saamaton ummetus paska jääneenä jumiin peräsuoleen vai päätätkö olla aikuinen ja ottaa elämästäsi ohjat
Aikuiset usein tietää että suhteet vaatii omiakin tekoja eikä pelkkää netis haaveilua joten aikuinen ottaa puhelimen kätösiin ja laittaa viestiä että:
Moi ! Onko sinulla suunnitelmia ensi viikonlopulle ? Lähtisitkö kanssani ulos kahden ?
Ja niin se homma etenee!
Ärsyttävää tollanen turha narina ja marttyyriksi heittäytyminen!
Ei tässä kai enää kakaroita kukaan täällä ole ? Kaikilla varmasti jo edes jonkinlaista kokemusta parisuhteista ja tietoa miten niitä luodaan!
Varmaan on myös tieto et vaikein tapa luoda parisuhde on suomi24 keskustelupalstan kautta yrittäen sitä nimettömien kanssa! - VastakohtienTulo
Kunhan aikani kuluksi yhtä mielenvikaista hyypiötä metskailen. Vonkaan.
Tunnen vetoa sellaisia ihan latvalahoja kohtaan.
Itse olen rrrrrrrauhallisuuuuden meri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.348544- 434703
- 364664
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1903611- 132953
- 312716
- 392696
- 442393
- 1672082
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise652056