Ystäviä tai harrstus seuraa

Olisiko täällä kuulolla ketään joka haluaa uhrata aikaa tutstumiseen enemmän kuin sen ensimmäisen kahvilan kahvi-kupin verran, ennen kuin päättää voiko tulla toimeen jonkun kanssa?
Etsin ystäviä lähinnä kirkkonummen ja naapurikuntien alueelta.
Olen 36-vuotias mies kirkkonummelta. Tiedän olevani jokseenkin tylsä tapaus sillä en viihdy kapakassa tai yö-kerhossa, vaikka täys-raitis en olekaan. Vaan tämä johtuu siitä että olen sairauden myötä päätynyt lievästi liikunta-rajoitteiseksi ja liikun ulkona kahden kyynärsauvan varassa. Niin olen todennut etten enää mahdu liikkumaan näissä paikoissa niin että viihtyisi siellä. Sitten toinen asia on kuuloni, jonka ansiosta olin jo ennestään lähes kuurona sellaisessa taustahälinässä kuin kapakoissa on.
Mitä harrastuksiini tulee niin pidän kaiken näköisestä askartelusta, mutta laivojen puiset pienoismallit ovat vieneet viimeaikoina eniten huomiota. Luen mielellään tekemieni laivojen miehistöjen kirjoittamia muistelma-teoksia, sekä muutaman kotimaisen kirjailijan ja satunnaisten ulkomaisten kirjoittajien kirjoja. Lisäksi pyrin pitämään ikkuna-puutarhaa ja kasvatan mausteeni kesä-aikana näin. Liikkuisin myöskin mielelläni luonnossa ja vesillä mutta toistaiseksi se ei ole helpointa toteuttaa liikunta-kykyni aiheuttaman rajoituksen kanssa...
Etsin ensi-sijassa ystäviä ja harrastus-seuraa naisista että miehistä. (Mutta jos vastaan tulee joku nainen jonka kanssa voisi ajatella yhteis-elämää, niin en sulje sitäkään pois mahdollisuuksista)
Minulle voi vastata mieluiten sähköpostilla kts. samivai@suomi24. Tutustutaan paremmin ja sovitaan vaikka joku tapaamispaikka missä käydä kahvilla tms.

0

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Minua odottaa

        Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
        Sinkut
        219
        4157
      2. Miten toivoisit

        Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
        Ikävä
        121
        4006
      3. Keksitkö keinon

        Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
        Ikävä
        48
        3622
      4. Haluaisitko nähdä

        Hänet alastomana?
        Ikävä
        63
        2958
      5. Hilirimpsistä

        Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
        Ikävä
        200
        2741
      6. Älä elättele

        Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
        Ikävä
        49
        2508
      7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

        Elämä ei oo peli 😔😟
        Ikävä
        22
        2508
      8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

        Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
        Ikävä
        20
        2396
      9. T- miehelle....

        Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
        Suhteet
        41
        2289
      10. Kuule rakas...

        Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
        Ikävä
        41
        2235
      Aihe