Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
25
1832
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan se kun tavattiin ekan kerran.
- Anonyymi
Hän esitteli kiinteää hyvänmallista peppuaan, leikillään, nojaamalla eteenpäin ja poistui sitten huoneesta. Olimme kahdestaan työpaikan kahvihuoneessa työvaatteet päällä. Saisipa jo ottaa syliin asti, sitten nautiskeltaisiin eikä ihan heti lopetettaisi sitä sessiota....!
- Anonyymi
Katsoin hänen silmiinsä vähän liian pitkään. Näin sieltä jotain niin ihanaa, että rakastuin häneen.
- AnonyymiUUSI
Samanlainen tilanne myös minulla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samanlainen tilanne myös minulla.
Koska tämä tapahtui?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koska tämä tapahtui?
2017
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koska tämä tapahtui?
1972
- Anonyymi
Juhannuksen onki retki.
Koska näin hänessä paljaan ja haavoittuneen sielunsa .. ヽ(✿゚▽゚)ノ
Halusin sitä niin suojella, se oli kaunis ..
꧁ ♡ ꧂
Ky**iMinne katosi minun ensimmäinen puolikas ? 😳
Joka tapauksessa, tämä on se hetki, kun hän tuli huoneeseen, jossa istuin sängylläni.
Mr. Ⓜ️ tuli huoneeseen ja käveli suoraan ikkuna eteen ja istui ikkunalaudalle. Hän tuijotti ulos ikkunasta sanomatta sanaakaan. Se hetki kesti ainakin 5 minuuttia ..
Se oli se hetki missä katsoin häntä ja luin hänen sielua, se oli silloin rikkinäinen ja surullinen ♡ ..
Se oli se hetki, siihen ihastuin häneen ..
꧁ ♡ ꧂
Ky**i
- Anonyymi
Kahvittelu.
- Anonyymi
Se kun tuli aika lähelle hakemaan käsipainoja ja se komea kokonaisuus ja selkä oli siinä ihan mun edessä. Sit on niitä, kun katsottu silmiin jne. Huoh.
- Anonyymi
Niitä oli paljon, mutta mieleeni jäi hetki Porvoossa airbnb- talossa heinäkuun lopulla 2023. Kiihkeän yön jälkeen katselin ulos ikkunasta maalaismaisemaa ja kahta hevosta. Hän tuli taakseni, halasi ja tuli ihan kiinni minuun...suuteli kaulaani ja kietoi kätensä ympärilleni. Silloin jo tiesin ettei tämä onni jatku enää pitkään ja se hetki on jäänyt mieleeni jotenkin kauniina, mutta myös haikeana...Lisäksi meidän yhteinen keikkareissu, jossa hän oli myös koko ajan lähellä ja kesäiset kiihkeät hetket ja ajelut yhdessä. Luoja kuinka kaipaan sinua ❤️.
Mnainen - Anonyymi
Vuonna 2007,kun kohdattiin ja vietettiin ilta yhdessä. Oli taianomaista...♥️😍
- AnonyymiUUSI
Se puhelu kesti niin pitkään. Mikä muhun meni? Taianomainen hetki. Olisit vain sanonut että vaikka suksi kuuseen. Tosin se tapahtui sanomattakin. Taidat olla palstahörhö.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se puhelu kesti niin pitkään. Mikä muhun meni? Taianomainen hetki. Olisit vain sanonut että vaikka suksi kuuseen. Tosin se tapahtui sanomattakin. Taidat olla palstahörhö.
Olen aika hörhö juu.😵💫
- AnonyymiUUSI
Ei ei ei. Se jäi mieleen.
- AnonyymiUUSI
No yksi niistä on se kun makoillessa laitettiin ns. kädet ristiin, se tapahtui jotenkin vahingossa.. Ja tuli sellainen oho ups-fiilis.
- AnonyymiUUSI
Katselin häntä ja joskus hänen kuvaansa ja ajattelen että tykkääkö tuo oikeasti minusta ja onko tosissaan
- AnonyymiUUSI
Ei ole sitä vielä IRL sanonut niin on vaikea uskoa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sanon kyllä, jos ja kun tilaisuus tulee
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jomman kumman on sanottava. Ei muuten mitään tapahdu.😔
- AnonyymiUUSI
Käveltiin kahdestaan, aurinkoista, järvimaisema. Joo kyllä se on tähän mennessä mieleenpainunein hetki.
- AnonyymiUUSI
Se suudelma ja mitä sen jälkeen kävi. No siihen se taisi jäädä.
Toisaalta kesästä/syksystä on jäänyt myös pari katsetta mieleen, kun ei vielä ollut tapahtunut mitään peruuttamatonta. - AnonyymiUUSI
Katseltiin naisen kanssa silmiin luvattoman pitkän aikaa. Aaaahhh m>n
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947166- 1723722
- 533259
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2332394- 482125
- 411978
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?251832- 601768
- 191753