Hyvää yötä

Höyhensaari

Kauniita unia, painajaisia vai jotakin muuta?

19

423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauniita unia sinulle.

    • unetonpainajainen

      Jos tulee unettomia öitä, niin ei ainakaan pysty näkemään painajaisunia.

      • Kuhan_arvailen

        Vetäisit vähemmän. Taidat olla niitä ressukoita jotka ei ilman pilleriä saa nukuttua?


      • eijohdutuollaisesta

        Ei liity tuohon vaan sellaiseen erikoiseen ilmiöön että jos nukut liikaa viikonloppuisin niin sitten maanantaisin on väsyttävää lähteä töihin, eli liika nukkuminen.

        Raudan puutetta elimistössä luulisin, eli pitäisi syödä enemmän raakaa lihaa, sitten jotta tulisi A-vitamiinia rutkasti enemmän.... yksi teurastettu härkä viikossa kai sitten...


    • Toivottavasti unta kuitenkin. Karmeeta herätä yksin johonkin epämääräiseen ja sydän hakkaa tietä ulos rinnasta.

      • ootkomiettinyt

        olisko liiallisella kahvinjuonnilla osuutta asiaan?


      • Olin jopa kuukauden kahvitta. Ei vaikutusta.


    • mukaviaunia

      Saa nähdä mitä unia tulee. Harvemmin painajaisia ja niistäkin muutamat kerrat herättänyt itse itseni, kun jotenkin tiedostanut kaiken olevan vain unta ja heittäytynyt vaikkapa jyrkänteeltä alas unessa, josta muutenkin ollut putoamassa. Ja herännyt sitten samantien, toistaiseksi en ole erehtynyt vielä..

      • taisteluunia

        Joskus minä heräsin unesta sellaiseen, omaan ääneeni, kun unessa oli joku asia mitä piti komentaa jotain... joku hirviö oli hyökkäämässä kimppuun tai vastaavaa.

        Herätin itseni kun komensin sitä "hirviötä" :D


      • minäpänäin
        taisteluunia kirjoitti:

        Joskus minä heräsin unesta sellaiseen, omaan ääneeni, kun unessa oli joku asia mitä piti komentaa jotain... joku hirviö oli hyökkäämässä kimppuun tai vastaavaa.

        Herätin itseni kun komensin sitä "hirviötä" :D

        kerran unta entisestä presidentistämme kun yleensä näen vain tutuista.


      • mukaviaunia

        Tuolleen sitä voi herättää itsensä. Minulla joskus joku susilauma tai vastaava lähti ajamaan takaa ja oli käymässä kimppuun.. No käännyin sitten itse ja kävin niitten petojen päälle ja siihen heräsin sitten. Aina niin levollisia unia :D


    • Semmoisia kutkuttavia unia, ettei aamulla malttaisi edes herätä😉

    • Näinminusta

      Itse en moista utelisi, koska asiahan ei sinulle kuulu. Se on henkilökohtainen.

    • HyvääYötä

      Kauniita ja mielellään sinusta :)

    • tyttöpalauttaaunesta

      Olisi aika hauska juttu jos joku tyttökaveri olisi vieressä nukkumassa ja alkaisi läpsimään naamaan: näet jotain painajaisunta, sitten ajattelisi jo puoli-unessa että tuo se hirviö tuo tyttökaveri, sellaisesta ei ole vaaraa kyllä minun kanssa, silmänräpäyksessä palaudun kyllä todellisuuteen heti :D

      Kääntyilee ja rimpuilee sängyssä kovin paljon: on ilmeisesti joku taistelu käynnissä unessa :D

      Silloin tyttökaveri voi herättää että joo-oh, oliko joku taistelu-uni taas, vähän naureskellen naamaan läpsytellen, mutta tuo on erittäin harvinaista minulla tuollaiset unet.

    • vaikka näin että: kauniita unia ja omankullan kuvia!
      <3

      • supertytötunessa

        Mutta jos näkee mukavia unia vaikka jostain Supergirl-hahmosta joka on pelastamassa hirviöiltä :D

        Palstan mukavat tytöt esiintyisivät unessa "Supertyttöinä" pelastaen hirviöltä.


    • ihmisiäunissa

      Hyvin harvoin näen painajaisia.

    • Fjjnlvvkf

      Entinen rakastajani kuulosti nukkuessaan kauhuleffan erikoistehosteelta. Hän oli entinen muukalaislegioonan palkkasotilas.
      Hirveää ölinää ja vaikerointia. En olisi uskaltanut herättää läpsäisemällä. Olisi voinut vaikka refleksinomaisesti kääntää niskat nurin 😶

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe