Kauniita unia, painajaisia vai jotakin muuta?
Hyvää yötä
19
385
Vastaukset
Kauniita unia sinulle.
- unetonpainajainen
Jos tulee unettomia öitä, niin ei ainakaan pysty näkemään painajaisunia.
- Kuhan_arvailen
Vetäisit vähemmän. Taidat olla niitä ressukoita jotka ei ilman pilleriä saa nukuttua?
- eijohdutuollaisesta
Ei liity tuohon vaan sellaiseen erikoiseen ilmiöön että jos nukut liikaa viikonloppuisin niin sitten maanantaisin on väsyttävää lähteä töihin, eli liika nukkuminen.
Raudan puutetta elimistössä luulisin, eli pitäisi syödä enemmän raakaa lihaa, sitten jotta tulisi A-vitamiinia rutkasti enemmän.... yksi teurastettu härkä viikossa kai sitten...
Toivottavasti unta kuitenkin. Karmeeta herätä yksin johonkin epämääräiseen ja sydän hakkaa tietä ulos rinnasta.
- ootkomiettinyt
olisko liiallisella kahvinjuonnilla osuutta asiaan?
- mukaviaunia
Saa nähdä mitä unia tulee. Harvemmin painajaisia ja niistäkin muutamat kerrat herättänyt itse itseni, kun jotenkin tiedostanut kaiken olevan vain unta ja heittäytynyt vaikkapa jyrkänteeltä alas unessa, josta muutenkin ollut putoamassa. Ja herännyt sitten samantien, toistaiseksi en ole erehtynyt vielä..
- taisteluunia
Joskus minä heräsin unesta sellaiseen, omaan ääneeni, kun unessa oli joku asia mitä piti komentaa jotain... joku hirviö oli hyökkäämässä kimppuun tai vastaavaa.
Herätin itseni kun komensin sitä "hirviötä" :D - minäpänäin
taisteluunia kirjoitti:
Joskus minä heräsin unesta sellaiseen, omaan ääneeni, kun unessa oli joku asia mitä piti komentaa jotain... joku hirviö oli hyökkäämässä kimppuun tai vastaavaa.
Herätin itseni kun komensin sitä "hirviötä" :Dkerran unta entisestä presidentistämme kun yleensä näen vain tutuista.
- mukaviaunia
Tuolleen sitä voi herättää itsensä. Minulla joskus joku susilauma tai vastaava lähti ajamaan takaa ja oli käymässä kimppuun.. No käännyin sitten itse ja kävin niitten petojen päälle ja siihen heräsin sitten. Aina niin levollisia unia :D
Semmoisia kutkuttavia unia, ettei aamulla malttaisi edes herätä😉
- Näinminusta
Itse en moista utelisi, koska asiahan ei sinulle kuulu. Se on henkilökohtainen.
- HyvääYötä
Kauniita ja mielellään sinusta :)
- tyttöpalauttaaunesta
Olisi aika hauska juttu jos joku tyttökaveri olisi vieressä nukkumassa ja alkaisi läpsimään naamaan: näet jotain painajaisunta, sitten ajattelisi jo puoli-unessa että tuo se hirviö tuo tyttökaveri, sellaisesta ei ole vaaraa kyllä minun kanssa, silmänräpäyksessä palaudun kyllä todellisuuteen heti :D
Kääntyilee ja rimpuilee sängyssä kovin paljon: on ilmeisesti joku taistelu käynnissä unessa :D
Silloin tyttökaveri voi herättää että joo-oh, oliko joku taistelu-uni taas, vähän naureskellen naamaan läpsytellen, mutta tuo on erittäin harvinaista minulla tuollaiset unet. vaikka näin että: kauniita unia ja omankullan kuvia!
<3- supertytötunessa
Mutta jos näkee mukavia unia vaikka jostain Supergirl-hahmosta joka on pelastamassa hirviöiltä :D
Palstan mukavat tytöt esiintyisivät unessa "Supertyttöinä" pelastaen hirviöltä.
- ihmisiäunissa
Hyvin harvoin näen painajaisia.
- Fjjnlvvkf
Entinen rakastajani kuulosti nukkuessaan kauhuleffan erikoistehosteelta. Hän oli entinen muukalaislegioonan palkkasotilas.
Hirveää ölinää ja vaikerointia. En olisi uskaltanut herättää läpsäisemällä. Olisi voinut vaikka refleksinomaisesti kääntää niskat nurin 😶
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?123846Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja313230Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2963205Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin82040- 2541891
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk81838Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2391452- 801395
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi431204Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81133