Kauniita unia, painajaisia vai jotakin muuta?
Hyvää yötä
19
423
Vastaukset
Kauniita unia sinulle.
- unetonpainajainen
Jos tulee unettomia öitä, niin ei ainakaan pysty näkemään painajaisunia.
- Kuhan_arvailen
Vetäisit vähemmän. Taidat olla niitä ressukoita jotka ei ilman pilleriä saa nukuttua?
- eijohdutuollaisesta
Ei liity tuohon vaan sellaiseen erikoiseen ilmiöön että jos nukut liikaa viikonloppuisin niin sitten maanantaisin on väsyttävää lähteä töihin, eli liika nukkuminen.
Raudan puutetta elimistössä luulisin, eli pitäisi syödä enemmän raakaa lihaa, sitten jotta tulisi A-vitamiinia rutkasti enemmän.... yksi teurastettu härkä viikossa kai sitten...
Toivottavasti unta kuitenkin. Karmeeta herätä yksin johonkin epämääräiseen ja sydän hakkaa tietä ulos rinnasta.
- ootkomiettinyt
olisko liiallisella kahvinjuonnilla osuutta asiaan?
- mukaviaunia
Saa nähdä mitä unia tulee. Harvemmin painajaisia ja niistäkin muutamat kerrat herättänyt itse itseni, kun jotenkin tiedostanut kaiken olevan vain unta ja heittäytynyt vaikkapa jyrkänteeltä alas unessa, josta muutenkin ollut putoamassa. Ja herännyt sitten samantien, toistaiseksi en ole erehtynyt vielä..
- taisteluunia
Joskus minä heräsin unesta sellaiseen, omaan ääneeni, kun unessa oli joku asia mitä piti komentaa jotain... joku hirviö oli hyökkäämässä kimppuun tai vastaavaa.
Herätin itseni kun komensin sitä "hirviötä" :D - minäpänäin
taisteluunia kirjoitti:
Joskus minä heräsin unesta sellaiseen, omaan ääneeni, kun unessa oli joku asia mitä piti komentaa jotain... joku hirviö oli hyökkäämässä kimppuun tai vastaavaa.
Herätin itseni kun komensin sitä "hirviötä" :Dkerran unta entisestä presidentistämme kun yleensä näen vain tutuista.
- mukaviaunia
Tuolleen sitä voi herättää itsensä. Minulla joskus joku susilauma tai vastaava lähti ajamaan takaa ja oli käymässä kimppuun.. No käännyin sitten itse ja kävin niitten petojen päälle ja siihen heräsin sitten. Aina niin levollisia unia :D
Semmoisia kutkuttavia unia, ettei aamulla malttaisi edes herätä😉
- Näinminusta
Itse en moista utelisi, koska asiahan ei sinulle kuulu. Se on henkilökohtainen.
- HyvääYötä
Kauniita ja mielellään sinusta :)
- tyttöpalauttaaunesta
Olisi aika hauska juttu jos joku tyttökaveri olisi vieressä nukkumassa ja alkaisi läpsimään naamaan: näet jotain painajaisunta, sitten ajattelisi jo puoli-unessa että tuo se hirviö tuo tyttökaveri, sellaisesta ei ole vaaraa kyllä minun kanssa, silmänräpäyksessä palaudun kyllä todellisuuteen heti :D
Kääntyilee ja rimpuilee sängyssä kovin paljon: on ilmeisesti joku taistelu käynnissä unessa :D
Silloin tyttökaveri voi herättää että joo-oh, oliko joku taistelu-uni taas, vähän naureskellen naamaan läpsytellen, mutta tuo on erittäin harvinaista minulla tuollaiset unet. vaikka näin että: kauniita unia ja omankullan kuvia!
<3- supertytötunessa
Mutta jos näkee mukavia unia vaikka jostain Supergirl-hahmosta joka on pelastamassa hirviöiltä :D
Palstan mukavat tytöt esiintyisivät unessa "Supertyttöinä" pelastaen hirviöltä.
- ihmisiäunissa
Hyvin harvoin näen painajaisia.
- Fjjnlvvkf
Entinen rakastajani kuulosti nukkuessaan kauhuleffan erikoistehosteelta. Hän oli entinen muukalaislegioonan palkkasotilas.
Hirveää ölinää ja vaikerointia. En olisi uskaltanut herättää läpsäisemällä. Olisi voinut vaikka refleksinomaisesti kääntää niskat nurin 😶
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 80679
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483