Onko tietoa ikävään tapaukseen liittyen?
Pub kolon pihan pahoinpitely
9
547
Vastaukset
- ojkj
Jos olisi niin kertoisin poliisille enkä sinulle.
- Jooooo
Niinno, onhan poliiseille jo valehdeltu uhrin vaan kaatuneen ja teloneensa itse itsensä.
- RajuRaili
Jooooo kirjoitti:
Niinno, onhan poliiseille jo valehdeltu uhrin vaan kaatuneen ja teloneensa itse itsensä.
Valvontakamerasta löytyy, että uhria on lyöty kerran ja tämä on kaatunut, ja jäänyt siihen.
- PiLu
Se on poliisin mielestä ok, koska känässä.
- RajuRaili
Poliisi ei jaa tuomioita.
Poliisi ei edes syytä.
Poliisi tekee tutkinnan ja esitutkintapöytäkirjan, jotka toimitetaan syyttäjälle.
- OrivedenPukki
Onpas kivasti keksitty ravintolan nimi. Onko joku tiettävästi saanut koloa kyseisestä paikasta? Naiselta nimenomaan.
- elämäpilallako
Ei kannata ryypätä, jos ei osaa pitää itsehillintää. Väkivalta ei ole kännissä yhtään hyväksytympää kuin selvinpäin.
- Vakioasiakas
Kysyit onko joku saanut koloa kyseisessä paikassa...
Vastaus:Kyllä on!- Hesekieli
Saikko mitään tautia?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249