En ole koskaan pitänyt Facebookista vaan tällainen arkinen mielipiteiden vaihto tuntuu mukavammalta. Ruuneperius aiheuttaa vihaa ja katkeruutta. Monien kokeilujen jälkeen kirjoitan nyt nimimerkillä Palstavaari. Pidän kirjoittelua rekisteröityneenä ikäänkuin vastuullisempana, siinä syy.
Osoittakaamme, että osaamme keskustella ermielisinäkin sovussa.
Hyvää itsenäisyyden vuotta102!
Onko suomi24 tarpeellinen?
19
272
Vastaukset
- etuajassa-olet
Toiset juhlii vasta 101-vuotiasta itsenäistä Suomea.
- ärränen
Onhan tämä tosiaan 100:s vuosi jota elämme. Parinkymmenen päivän päästä ollaan tuossa osoitetussa.
Niccien vaihto ei kirkasta sen ihmisen imgoa,jolla hän ilmaisee mielipiteitään?
Jos omaminuus pursuaa liikaa avauksissa ja jollei osata kuljettaa ketjua,jonka avannut,niin turha pyydellä hirveesti suosionosoituksia?
Minä aikoinaan jouduin vaihtamaan nicciä,kun Monica alkoi hiostamaan,arvosteltuani jossa puolustin kirjoittelijaa!
No se runo,jonka hän minusta latasi eetteriin omaishoitajalle ihmetyttää minua vieläkin??
Ole tervetullut palstalle ihmisenä,ei nimimerkkinä!
Hyvää eilistä Itsenäisyyspäivää!Hehhheh nyt Ritu ! Ruuneperiäkö ei olisi hiostettu monin verroin enemmän kuin sinua, kirkkain silmin vain ymmärrät oman nikin vaihtosi
Eikö R:n ketjut ole olleet kuljettamattakin, pisimpiä palstalla vuosikaudet, ihan pitää avata silmäsi,..kun olet aina niin hemmetin hanakka moittimaan Palstavaaria 😅
Miksi hyökkäät itse aggressioitasi aiheuttajien kimppuun? Saattavat olla syyttömiä niihin.Samoin ajattelen minä juuri tuosta Ruuneperin, alias Palstavaari nyt, että kiusattu on kovasti, joskin kieltämättä oman syynsä, kuten Korppiksen valitukset kiusaamisesta, joka on myös hänen omaa syytään.
Olet sinäkin sini-sirkku saanut osasi aivan aiheetta mielestäni, kuten minäkin, kun erehdyin mainitsemaan, että ilmaisjakelusta sain filettä ja sinä taas taxilla ajelet niitä Stocalta hakemassa! Voi meitä rikkaita ja köyhiä, mutta onneksi sinä et vie ruokaa nälkäisten lasten suusta, kuten minä!DD
Minulle on myös mysteeri nuo sanonnat, kuinka täällä kuljetetaan ketjua ja sitten myötä eletään, jos joku myönteisen vastauken kirjoittaa, niin luuleeko tämä henkilö, että vastaaja ajattelee häntä sen sekunnin pidempään, minkä vastauksen kirjoittamiseen tuhlasi?
Olet mielestäni hyvä kirjoittaja.- sini.sirkku-ek
Aika huvittavaa tosiaan. että 10 v. sitten saatoimme kesällä mökille ostaa Stockalta juhannukseksi filettä. ¨
En ole suosinut Tapiolan Stocmannia sen ahtauden takia, nyt leskiaikanani, ei silti, että siellä sen kalliimpa tai parmepaakaan olisi. Mutta kun Iso Ompun City-Market on kauppani, niin huvittaahan se.
Kiitos Kristiina kirjoittamisesta, täällähän sekin treenaantuu pitkään kun ollaan naputeltu kaikki. Pidän teidän molempien personallisesta tyylistä, Ritunkin, vain sokeaan näkemykseen otan pesäeron 😀
Alan katsoa Teeman filmiä sotaveteraanista Rikhard Gere, jota ei vaimo ole tuntea niin muuttuneena,..moikka!
- e.lä.mä
Aloittajalle, huomaat järki on poistunut monilta ja yleensä suomalaisilta asuivat missä tahansa En tarkoita täällä kirjoittajia.
- Makriina.ei.kirj
"Erimielisinä", äläs nyt. Meillä voi olla samasta asiasta erilaisia näkökantoja, mutta eihän ole pakko silti äityä erimielisiksi. Kaikilla asioilla on monta puolta.
Facebook ei olekaan keskustelupalsta, vaan katson, että se on nykyaikaista postikorttien lähettelyä. Jokainen voi ne lukea, mitään kovin henkilökohtaista ei niissä voi kirjoitella.
Kyllähän tätäkin palstaa kuka tahansa voi lukea, mutta hiukan intiimimpi tämä sentään on.
Tällainen yökukkuja kuin minä saan paljon seuraa ja iloa internetistä, jossa surffailen ja lueskelen kaiken maailman uutisia. Yksin elävälle tästä on iso ilo ja hyöty. - sini.sirkku-ek
Etuoikeutettujahan me ikänörtit olemme ! Sen sijaan että olisimme istuneet internetissä yökaudet, kuten nyt 40 v. ryhdyimme tähän vasta eläkeläisinä.
Niinpä haittapuolet ei meille enemmän liikkuneille merkitse yhtä paljon, enkä tiedä vaikeasta addiktista edes.
Aika ihanaa on lähteä muihin tekemisiin, ruuanlaitto minulla on yksi, samoin liikkuminen ihmiskeskeisissä piireissä.
Mutta ilman surffailua ja eri asioiden tutkimista en missään nimessä enää jäisi!
Sitten vielä se antoisin anti, ihmiset,... joiden ajatusmaailmaan on saanut tutustua. Tunnistaa joitakin hengenheimolaisia, huumorin, järjen ja tunteidenkin alalta.
Mikäs täällä täällä Suomi 24 :ssä, on tuttujen joukossa kirjoitella 😙- e.lä.mä
Olet vähän hullu.
Suomessa ei saa kirjoittaa totuutta.
- e.lä.mä
Finni on Apina.
- suomi.doc
Eikö lääkäriystäväsi enää tykkää sinusta, ja siksi olet niiiiiin onneton kuin orpo piru, joka ei viihdy
siellä Sveamamman helmoissa 😄! - e.lä.mä
suomi.doc kirjoitti:
Eikö lääkäriystäväsi enää tykkää sinusta, ja siksi olet niiiiiin onneton kuin orpo piru, joka ei viihdy
siellä Sveamamman helmoissa 😄!Voin hyvin kohta 49 vuotta asunut paljon akateemisia tuttavia, lääkäreitä, juristeja, korkeakoulujen opettajia jne.
Kuitenkin täällä kirjoittajat pidän kaikista vaikka haukkuisitte, teidän avulla pysyy vähän kirjoitus ja kieli. - e.lä.mä
Luulen ainoa pohjoismaissa näin toimiva hyvin parpeellinen.
- suomi-apina
e.lä.mä kirjoitti:
Voin hyvin kohta 49 vuotta asunut paljon akateemisia tuttavia, lääkäreitä, juristeja, korkeakoulujen opettajia jne.
Kuitenkin täällä kirjoittajat pidän kaikista vaikka haukkuisitte, teidän avulla pysyy vähän kirjoitus ja kieli.Kovin pidät suomenkielen taitoasi suppeana, koska kirjoitat usein suomalaisista apinoista. Onko siellä Ruotsissa niitä ollenkaan, vai onko ne kaikki hinttejä, kuten olen kuullut.
Jos alkaisit käyttämään suvaitsevampaa kieltä toisia kohtaan, niin saisit varmasti enemmän myös vastauksia, jopa kyselyjä olostasi siellä, vaikka olethan sinä kertonutkin niistä suurista tuloistasi, varallisuudestasi ja osakesijoituksista. - palstalukija
Mies on ilmeisesti iltaisin ja öisinkin aineiden vallassa....joko alkoholi tai huumeet.
Siihen viittaa nuo apinoihin pysähtyneet ajatukset, eikä niin vähän erehdykään.
Viisari pitää vaan kääntää itseensä. - e.lä.mä
suomi-apina kirjoitti:
Kovin pidät suomenkielen taitoasi suppeana, koska kirjoitat usein suomalaisista apinoista. Onko siellä Ruotsissa niitä ollenkaan, vai onko ne kaikki hinttejä, kuten olen kuullut.
Jos alkaisit käyttämään suvaitsevampaa kieltä toisia kohtaan, niin saisit varmasti enemmän myös vastauksia, jopa kyselyjä olostasi siellä, vaikka olethan sinä kertonutkin niistä suurista tuloistasi, varallisuudestasi ja osakesijoituksista.Kyllä voin kirjoittaa ja tänään olen kirjoittanut paljon elämästäni 60-70.
Kyllä Suomi on apina tänään ja aina ollut maailman historiassa!!! - e.lä.mä
palstalukija kirjoitti:
Mies on ilmeisesti iltaisin ja öisinkin aineiden vallassa....joko alkoholi tai huumeet.
Siihen viittaa nuo apinoihin pysähtyneet ajatukset, eikä niin vähän erehdykään.
Viisari pitää vaan kääntää itseensä.Tulen hyvin toimeen uusi auto mallia 2018 ja raha tekee rahaa.
Suomessa kyllä asuu ihmisiä hyvin harvassa tänään 2018. - naurava_lukijasi
e.lä.mä kirjoitti:
Tulen hyvin toimeen uusi auto mallia 2018 ja raha tekee rahaa.
Suomessa kyllä asuu ihmisiä hyvin harvassa tänään 2018.Hyvä tietysti että pahimmat apinat paineli Ruotsiin rahankiilto silmissään!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292085Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601356Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171038Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15970- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814