No miten oikeasti voit?

MinäTäälläHei

Toivoisin että ajattelisit enemmän itseäsikin. Piste.

25

935

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mauttomuudenhuippu

Kuka kysyy kenenkään vointia täällä.

• oonsiltiomapäinen

Ympäristö hankaloittaa enkä minä ainakaan.mistään tiedä paskaakaan. By the way, oon vähän sellanen ihminen, että joku odottaa jotain tietynlaista juttua (ennakkokäsitykset esim.) niin sit voin olla sellanen tai sitten en. Mutta kun teinit marmattaa väliin, että en ajattele kun itteeni niin oonpa alkanu ajatella, että perkele pitäis sit ruveta tekeen niin. Mutta kyllä, ajattelen liikaa muiden hyvää, mutta hiljalleen opettelen irti siitä, kaikki ei tuu tykkään ratkaisuista.

• Raisaa_naitattaa

Jussi mee naimaan raisaa

• kävelevätylösalaisin

...mikäs olikaan se ohjelma, niin heikoin lenkki taisi olla missä oli näitä sanontoja kuka tekee mitäkin, tuli mieleen eräs juttu pomon sanonnasta: kuuli kun puhuimme jotain jostain toisesta ihmisestä, kysyi että: Kuka seisoo tumput suorina?

Sanoimme joo että tuo eräs.

Armeijan ihmisten huumorintaju ilahduttaa minua paljonkin välillä... kuten että seuraavassa itsenäisyysparaatissa esim. kaikki kadetit voisivat kävellä takaperin tai minne sattuu aivan kännissä ollessaan.

• Kiteytys

Paremminkin voisi voida, huonomminkin asiat ovat olleet.

• Envastaa

Koska hän ei koskaan enää olisi minulle ystävällinen eikä välittäisi miten voin.
      On antanut ymmärtää selvästi niin.

• milläperusteella

Sinä olet sitten varmaan ollut ystävällisyyden huippu kun pettymystä täällä purat

• Mitäniuhotat
        milläperusteella kirjoitti:

Sinä olet sitten varmaan ollut ystävällisyyden huippu kun pettymystä täällä purat

Tässä maailmassa on kuule ihmisiä jotka osaavat ja haluavat olla kamalia ystävällisellekin ihmiselle,
        itse siinä näytät hyvää mallia ystävällisyyden huipusta, emme me kukaan tiedä mitä hänen viestinsä taakse kätkeytyy joten miksi aina teilata, saitko hyvän mielen itsellesi tuosta, ja täällä nimenomaan saa purkaa mieltään, sitä varten nämä sivut ovat. Se on hänen tapauksensa tuollainen eikä liene syytä kadehtimiseen.

• silläperusteella

Sen verran passiivisagressiivinen sävy, että toiselta oltais odottamassa vaikka mitä sellaista mitä ei itse tekisi kuten keskustelunavaus tai anteeksipyyntö, ristiriita on luettavissa tekstistä

• rgthj
        Mitäniuhotat kirjoitti:

Tässä maailmassa on kuule ihmisiä jotka osaavat ja haluavat olla kamalia ystävällisellekin ihmiselle,
        itse siinä näytät hyvää mallia ystävällisyyden huipusta, emme me kukaan tiedä mitä hänen viestinsä taakse kätkeytyy joten miksi aina teilata, saitko hyvän mielen itsellesi tuosta, ja täällä nimenomaan saa purkaa mieltään, sitä varten nämä sivut ovat. Se on hänen tapauksensa tuollainen eikä liene syytä kadehtimiseen.

Se on kyllä totta ettei sitä takaisin saa jos on ystävällinen samanlaisesti tulee paskaa niskaan.

• Oikeasti

Oikeasti ? Kuka nyt vastaisi leikisti voivansa mitenkään??

• notoisinaan

voin huonosti ja joku päivä taas parempi. Olishan se kiva päästä yhden miehen syleilyyn.

• pistejaloppukin

Ala kirjoittamaan armeijatyyliin viestejä niin että, jokaisen lauseen lopussa on kirjoitettuna "loppu", eikä piste. Loppu.

• japiipääni

siinäpä olisi huvittava käytäntö jos vielä puhelimessakin alat sanomaan "heippa" tai "hei" sijaan vain "LOPPU" ja katkaiset yhteyden.... toinen ajattelisi varmastikin että akku loppui tai jotain.

Tulisi joku tiedoksianto ja sitten: loppu.

• kuittaaaina

tai kuitti, senkin voisi sanoa lopuksi

Kuittaa kuulluksi

• sen olen todennut, että alan itseäni ajattelemaan enemmän, tässä yksilöllisyyttä korostavassa ja pientä narsismia ihannoivassa nyky- yhteiskunnassamme ja maailmassa.

• ihanookookait

Minä toivoisin että mikäli asia sinua oikeasti kiinnostaa niin kysyisit tuota muulla tavoin kuin täällä.

• mäjaksan

Mä jaksan hyvin viellä joskus.. Mulla on asiat parrmmin, kuin muilla..

• oikeastiolisi

Olis kiva, jos kysyisit tuota ihan oikeasti minulta, etkä palstalta.

• taasyksijoulu

Ajattelen itseäni nykyään enemmän kuin ennen. Mietin miksi ihmiset on niin vittumaisia. Yritän olla parempi ihminen, mutta johonkinhan se paha olo pitää purkaa. Joten...

• Commonsense

Mulla on tää sama 😄

• Kyllämä

olen itseni kanssa aivan ok., mutta mun paheenihan onkin ottaa toisten ongelmat liian syvällisesti. Tuo tosin johtuu arkipäivien tekemisistä, siis siitä missä päiväni vietän.

• naiselle_

Ota yhteyttä häneen niin tiedät varmemmin. Täällä ei tasa-arvoisesti pysty tunnistamaan.

• Tiedonjanoinen

Mikäs tuo Raisa juttu nyt on? Mistä nyt putkahti palstalle? Joku jussin entinen vai ihkauusi?

• asdasdsdsadd

Oisko se Tampereella 1999 kadonneesta Raisasta vihiä?? Oisko joku jussi teilannut sen....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      44
      5785
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      45
      5295
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3688
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3643
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      90
      3181
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3126
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2864
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57