Toivoisin että ajattelisit enemmän itseäsikin. Piste.
No miten oikeasti voit?
25
935
Vastaukset
- Mauttomuudenhuippu
Kuka kysyy kenenkään vointia täällä.
- oonsiltiomapäinen
Ympäristö hankaloittaa enkä minä ainakaan.mistään tiedä paskaakaan. By the way, oon vähän sellanen ihminen, että joku odottaa jotain tietynlaista juttua (ennakkokäsitykset esim.) niin sit voin olla sellanen tai sitten en. Mutta kun teinit marmattaa väliin, että en ajattele kun itteeni niin oonpa alkanu ajatella, että perkele pitäis sit ruveta tekeen niin. Mutta kyllä, ajattelen liikaa muiden hyvää, mutta hiljalleen opettelen irti siitä, kaikki ei tuu tykkään ratkaisuista.
- Raisaa_naitattaa
Jussi mee naimaan raisaa
- kävelevätylösalaisin
...mikäs olikaan se ohjelma, niin heikoin lenkki taisi olla missä oli näitä sanontoja kuka tekee mitäkin, tuli mieleen eräs juttu pomon sanonnasta: kuuli kun puhuimme jotain jostain toisesta ihmisestä, kysyi että: Kuka seisoo tumput suorina?
Sanoimme joo että tuo eräs.
Armeijan ihmisten huumorintaju ilahduttaa minua paljonkin välillä... kuten että seuraavassa itsenäisyysparaatissa esim. kaikki kadetit voisivat kävellä takaperin tai minne sattuu aivan kännissä ollessaan. - Kiteytys
Paremminkin voisi voida, huonomminkin asiat ovat olleet.
- Envastaa
Koska hän ei koskaan enää olisi minulle ystävällinen eikä välittäisi miten voin.
On antanut ymmärtää selvästi niin.- milläperusteella
Sinä olet sitten varmaan ollut ystävällisyyden huippu kun pettymystä täällä purat
- Mitäniuhotat
milläperusteella kirjoitti:
Sinä olet sitten varmaan ollut ystävällisyyden huippu kun pettymystä täällä purat
Tässä maailmassa on kuule ihmisiä jotka osaavat ja haluavat olla kamalia ystävällisellekin ihmiselle,
itse siinä näytät hyvää mallia ystävällisyyden huipusta, emme me kukaan tiedä mitä hänen viestinsä taakse kätkeytyy joten miksi aina teilata, saitko hyvän mielen itsellesi tuosta, ja täällä nimenomaan saa purkaa mieltään, sitä varten nämä sivut ovat. Se on hänen tapauksensa tuollainen eikä liene syytä kadehtimiseen. - silläperusteella
Sen verran passiivisagressiivinen sävy, että toiselta oltais odottamassa vaikka mitä sellaista mitä ei itse tekisi kuten keskustelunavaus tai anteeksipyyntö, ristiriita on luettavissa tekstistä
- rgthj
Mitäniuhotat kirjoitti:
Tässä maailmassa on kuule ihmisiä jotka osaavat ja haluavat olla kamalia ystävällisellekin ihmiselle,
itse siinä näytät hyvää mallia ystävällisyyden huipusta, emme me kukaan tiedä mitä hänen viestinsä taakse kätkeytyy joten miksi aina teilata, saitko hyvän mielen itsellesi tuosta, ja täällä nimenomaan saa purkaa mieltään, sitä varten nämä sivut ovat. Se on hänen tapauksensa tuollainen eikä liene syytä kadehtimiseen.Se on kyllä totta ettei sitä takaisin saa jos on ystävällinen samanlaisesti tulee paskaa niskaan.
- Oikeasti
Oikeasti ? Kuka nyt vastaisi leikisti voivansa mitenkään??
- notoisinaan
voin huonosti ja joku päivä taas parempi. Olishan se kiva päästä yhden miehen syleilyyn.
- pistejaloppukin
Ala kirjoittamaan armeijatyyliin viestejä niin että, jokaisen lauseen lopussa on kirjoitettuna "loppu", eikä piste. Loppu.
- japiipääni
siinäpä olisi huvittava käytäntö jos vielä puhelimessakin alat sanomaan "heippa" tai "hei" sijaan vain "LOPPU" ja katkaiset yhteyden.... toinen ajattelisi varmastikin että akku loppui tai jotain.
Tulisi joku tiedoksianto ja sitten: loppu. - kuittaaaina
tai kuitti, senkin voisi sanoa lopuksi
Kuittaa kuulluksi
sen olen todennut, että alan itseäni ajattelemaan enemmän, tässä yksilöllisyyttä korostavassa ja pientä narsismia ihannoivassa nyky- yhteiskunnassamme ja maailmassa.
- ihanookookait
Minä toivoisin että mikäli asia sinua oikeasti kiinnostaa niin kysyisit tuota muulla tavoin kuin täällä.
- mäjaksan
Mä jaksan hyvin viellä joskus.. Mulla on asiat parrmmin, kuin muilla..
- oikeastiolisi
Olis kiva, jos kysyisit tuota ihan oikeasti minulta, etkä palstalta.
- taasyksijoulu
Ajattelen itseäni nykyään enemmän kuin ennen. Mietin miksi ihmiset on niin vittumaisia. Yritän olla parempi ihminen, mutta johonkinhan se paha olo pitää purkaa. Joten...
- Commonsense
Mulla on tää sama 😄
- Kyllämä
olen itseni kanssa aivan ok., mutta mun paheenihan onkin ottaa toisten ongelmat liian syvällisesti. Tuo tosin johtuu arkipäivien tekemisistä, siis siitä missä päiväni vietän.
- naiselle_
Ota yhteyttä häneen niin tiedät varmemmin. Täällä ei tasa-arvoisesti pysty tunnistamaan.
- Tiedonjanoinen
Mikäs tuo Raisa juttu nyt on? Mistä nyt putkahti palstalle? Joku jussin entinen vai ihkauusi?
- asdasdsdsadd
Oisko se Tampereella 1999 kadonneesta Raisasta vihiä?? Oisko joku jussi teilannut sen....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 475915
- 515394
- 533768
- 143705
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise993524- 313146
- 592894
- 592776
- 572446
- 451883