Millainen on Valkeakoski?

Tahtootietääkaiken

Ihan tuli mieleen, kun muutto edessä toiselle paikkakunnalle, että millainen tuo Valkeakoski on? Kannattaako sinne harkita muuttoa?

11

384

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ville.eeroola

Tarvii oman auton, hannan kullitus kehittää kaupunkia ,mutta töitä ei ole, Kaupunginliikenne lähtee niin myöhään ,että mahdotonta keritä julkisilla Tampereelle kuudeksi töihin, Keskusta sekaisin, deniksen pitsat tukee Hakaa mutta rullassa puolet kaalia.Asunnot kohtuu edullisia

• åååååå

Kaunis luanto ja siniset veet. Kuukkarilautat ja suolikaasun haju muistoja vain. Toisisnsanoen, luonnossa viihtyvän lenkkeilijän ihannepaikka. Kuntapolitiikkaa ei kannata seurata, menettää itsekin siinä järkensä.

• Rvirasto

EI kannata rakentaa mitään tai remontoidakaan luvanvaraista. Rakennusvirasto soveltaa pykäliä niin että varmasti mikään ei mene läpi helposti jos ollenkaan. Kaupunkia ei kiinnosta pienyrittäjien touhut muuten kuin kapulaa rattaisiin. Hyvää on valaistut ulkoilureitit ja vesistöt, tehtaiden hajupäästöjäkään ei enää. Sääli että kaupungin erseilyasenne pilaa jollakin asteikolla potentiaalisen pikkukaupungin. Näin se kuuleman mukaan täällä on aina ollut ja näyttä edelleen olevan.
      Muuttomielessä jollakin aikavälillä vaan koskista pois, että semmoiset pisteet n5 vuotta asuneena.

• Uhri

Pirkanmaan suurin ongelma on viranomaiset , tuhoten laiminlyönteineen ihmisiä ja perheitä .

• Etsi_lääkitys

Pirkanmaan suurin ongelma on nimimerkki "Uhri", jauhaa samaa paskaa kaikilla palstoilla.

• Uhri

Onko sinulla näyttöä että jauhan paskaa ? Jos on niin kerro .

• Hae_lääkkeesi
        Uhri kirjoitti:

Onko sinulla näyttöä että jauhan paskaa ? Jos on niin kerro .

Sinä kerrot sen ihan itse. Juuri tuo useammalla palstalla kirjoittelu on sitä jauhamista. Missä on todisteesi noihin väittämiisi?? Harhainen olo paranee lääkärikäynnillä, lääkitys kuntoon.

• Uhri

Kerro osoitteesi niin tuon todisteet sinulle .

• Uhri

Googlaa Urjalalainen ajankohtaislehti niin saat vähän esimakua Urjalan kunnan vuosia jatkuneista vakavista ongelmista .

• Apua_et_saa

Sinua ei voi kukaan auttaa, loppuikäsi elät yksin tuskasi kanssa.

• Uhri

Se on sinun mielipiteesi tilanteesta mutta haluan kuitenkin muistuttaa että vaikka Urjalan kunta on vuosia toiminut ilman mitään vastuuta ja velvoitteita , sillä ei ole oikeutta tuhota laiminlyönteineen työntekijöitään ja perheitä .

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      160
      1522
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      131
      1196
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      879
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      65
      801
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      717
    6. 52
      690
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      685
    8. 76
      586
    9. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      582
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      568
    Aihe