Että oletteko onnellisia ja kohdellaanko teitä hyvin?
Kertokaa musliminaiset
7
154
Vastaukset
- Yusraaaa
Kannattaa lukea ensin kirja: Islam - yhdestoista vitsaus.
Kun tuon luet, et varmaan enää halua katsoakaan moskeijaan päin.- jututmaailmalla
joo mut antaa musliminaisten kertoa suunsa puhtaaksi.
Minä olen onnellinen elämässäni ja niin läheiseni kuin vieraat kohtelevat minua asiallisesti. Tulen kuulluksi ja ymmärretyksi ihmissuhteissani, ja saan tehdä elämässäni asioita, joista nautin.
Musliminaiset - syntyneet ja kääntyneet -, joita kuuluu kavereihini ja tuttuihini, ovat tietääkseni ihan onnellisia ja heitä kohdellaan hyvin. Osa heistä on naimisissa (kuten allekirjoittanut), osa ei. Tietääkseni heillä on avioliitoissaan ihan ehjä olla ja esim. vastuu jakautuu tasaisesti ja ns. omaa elämää naimisiinmenon jälkeenkin.- Jututmaailmalla
Yusraa, sinun on autettava ja tuettava Nadaa muslimisiskoasi.
- Nada
Minä olen pakko naimisissa minua tosi paljon vanhemman miehen kanssa vaikka olen syntynyt Suomessa. Olen 25 v ja mulla on 5 lasta ja nyt olen raskaana.
Pääsen kauppaan vain mieheni kanssa. Meillä käy joka päivä mieheni vieraita ja silloin olen monta tuntia piilossa komerossa. Vanhin poikani määrää minua kun mies on asioilla Kelassa ja sossussa tulkin kanssa. Hän ei siis osaa suomea juuri yhtään.- tämäkuulostaaettä
kuulostaa infosodankäynniltä...
- marion
Nisten vapaus islaminuskoisessa maassa/perheessä on suuri valhe, silpomiset myöskään ei lopetettu pakko avioliitoista puhumattakan, monta kunniamurhaa on tehty skandinaviassa?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?144576Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3473781Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja363446Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk182980Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122543- 2792323
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3161772- 981743
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi461459Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81173