Mietin muuttoa tampereelta sinnepäin, olen varakas ja nuori, urhelilullinen. Onko nuoria vapaita naisia sielläpäin perhettä perustamaan?
Mätnnä-Vilppulan nuoret naiset!!
12
652
Vastaukset
- HyväBMWkuski
..Saa olla varattukin jos on huonossa suhteessa tällä hetkellä.
- tyhjinkäsin
Ei mäntnässä ei vilippulassa naisia oo ennää
- 33333333
Kannattaisi varmasti käydä ensin joku koulu, että oppisi kirjoittamaan.
- kunnollinenmieskö
No onko ollut jonoksi asti vaimoehdokkaita? Luulenpa että ei ensimmäistäkään yhteydenottoa tuolla aloituksella ole tullut. Ei herätä luottamusta yhtään.
- Anonyymi
On varmasti
- Anonyymi
Useimmat nuoret naiset lähtevät hakemaan koulutusta ja ammattia muualta.
Mutta hyvä paikkahan tämä on perheelle. Kaunis luonto ja liikuntamahdollisuuksia.
Tule tänne perheesi kanssa asumaan, kun löydät 'sen oikean'. - Anonyymi
Seuraa löytyy jos omat anal lubet mukana!
- Anonyymi
Täällä on hyvinkin värikästä naisrintamalla, suurinosa juoksee ilmaisen kaman perässä ja jakavat itseään ilmaisen viinan toivossa jne. Täältä et saa kun pollavikaisen useaan kertaan käytetyn riesan ittelles.
- Anonyymi
Harkitsisin voimakkaasti jotain muuta toimivampaa vaihtoehtoa kuin Mänttä-Vilppula..toki jos paalua löytyy oikeasti niin tervetuloa maksamaan Suomen korkeimpia kunnallisveroja vailla vastinetta/palveluja.
- Anonyymi
Nuoret naiset viisaat ja vakaat. Ne päättää itse minne menevät. Salut.
- Anonyymi
Naiset ei halua jäädä kuolevaan kylään ja saada miehistä riesaa pitkäksi aikaa. Ei nainen jaksa katsoa juoppoja.
- Anonyymi
haaveilla kannatttaa
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974