Palstan taso reippaasti parodiahorisontin alapuolella, voiko taso laskea tästä?
Vieläkö laskee
7
164
Vastaukset
- sellainenOnYstävämme
Taso on täysin riippuvainen PenttiHoistin aktiivisuudesta. Alemmas hän kyllä pääsee, mutta ei koskaan parempaan päin.
- hessumopo
Taso on laskenut jopa farssihorisontin alapuolelle.
Palstan taso on juuri sellainen kuin asia josta puhutaan.
- Kaikkionrölöä
Asiasta? En huomannutkaan....
- Vepsäläinen.Eke
Näinhän se menee. Skeidakin on aina VAIN skeida, ja oikeaa autoa siitä ei saa ikinä....
- Vepsäläinen.Eke
Älä jeesustele siinä vaan "keskustele Skodasta". Kuten ennenkin todettu, palsta on ikäviä skoda-kokemuksia varten, varoitukseksi ettei kukaan haksahtaisi tähän kyseiseen halpuutettuun irvokkaaseen itälinttanaan.
- Kekäläis.Kake
juuri näin. ei ole maailmassa niin huonolaatuista ajoneuvoa kuin itäisen maan skoota. ruostuu herkästi, moottorit römpsöttää ikävästi, moottorit kuluttavat öljyä ja ovat hyvin ahneita polttoaineelle ja DSG vaihteistosta ei tarvinne enää edes mainita.. halpis kovamuovisisustus kitisee ja natisee jo uutena, alusta kolisee jo uutena, penkit ovat kuin piikkilangalla verhoillut lastulevyt.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893298
- 623057
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802333
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j371945- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311509