Karvaasti sen aina kokea saaneena

tulinvaansanomaansen

. . . kiltti mies ei kelpaa kenellekään. ‗‗‗ ╩ ‗‗‗

https://youtu.be/8DljXDLX5JA

rupeaisin rentuksi muitta mutkitta jos joku opettaisi.

16

422

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hylkiö

Niinpä niin

• Äläpä yleistä.

• Palturia....
      Jotkut tykkää kilteistä....
      <3

• todistettu

Anne ei ole kiltti ja sä tykkäät siitä.

• Ristolle

Eikös sulla Risto ole toi renttuilu jo aika hyvin hallussa? Voisit varmaan opettaa ap:tä, kun se semmoista toivoo?

• Minullekelpaisi

Naapurissa maalla asusteleva kiltti mies. Mutta... kelpaisiko hälle tällainen eronnut eukko. Tuskinpa.
      Tasoihin päästään silloin.

• pukiltalahjoja

Miten tämä kiltteys ilmenee?

• EnOleRenttu

Poikuus on tallella ja ei ole maksuhäiriömerkintää. Koskaan en ole käyttänyt syöpää aiheuttavaa deodoranttia ja olen elänyt nuukasti eli käytän vielä isältäni perittyjä teryleenipöksyjä.
      Hoidan yksin sukuni maitotilaa enkä ole työkiireiltäni koskaan ehtinyt yökerhoon tai miniristeilylle.
      Ossan huoltaa polkupyöriä ja ompelukoneita.
      Leivon itse ruislimppuni ja pikkupulliakin on pakastearkku täynnä.
      Minulla ei ole tatuointeja eikä lävistyksiä ja menen aina viimeistään kymmenen uutisten jälkeen nukkumaan.
      Olen kiltti mies. Kumma kun kiltti mies ei kelpaa.

• kelpaatkellevaan

Mulle kelpaisit juuri tuollaisena

• siinäonyksisyy

Isältä perityt teryleenit.

• liirumlaarumia

Varmaan meet, jos sulla on maitotila, niin uskomaton tuuri, jos koskaan ei poiji lehmät kymmeneltä.

• Pyytäväsaa

Jaa, luuletko, että nykyaikana (jos ennenkään) se oikea tulee ovelle kolkuttelemaan sokkona? Mene nettiin, hyvä mies. Siellä ne on muutkin. Ei mitään saa, jos ei koskaan pyydäkään. Niin, ja on niitä vielä muitakin asioita, mitä nainen toivoo mieheltä. Pidätkö lapsista? Oletko ulkoisesti siisti ja luotettavan oloinen? Rupea harrastamaan jotakin kuntoliikuntaa, jos et niin tee. Toisin kuin monet ns. kiltit miehet luulee, naiset hakevat ensisijaisesti miestä, jolla on hyvälaatuista spermaa. Sen laatuun vaikuttavat oleellisesti mm. liikunnan harrastaminen, terveellinen ruokavalio ja normaalipainoisuus. Kehitä itseäsi vielä näissä seikoissa, jos et jo kuntoile ja syö terveellisesti.

• Toinennimeni

Olen todella luotettava.

• miehenarvo

Mahtavaa, sperman takia naimisiiin. Siinäpä kriteerejä suhteeseen.

• EiJeeeeeesuuusTaas

Mulla on kokemusta vaan siitä että ne miehet valittaa tota jotka hakkaa naisia, huorittelee ja lehmittelee niitä, käyttäytyy kuin pleijeri, pettää, on äärimmäisen kontrolloiva ja naisen menoja rajoittava, valehtelee paljon, omaa rikostaustaa ja päihdeongelmia, ulosottovelkaa, ei tunne syyllisyyttä itse mistään, vaan syyttää muita kaikesta ja jonka suhteet ovat kaatuneet edellä mainittuihin seikkoihin

”Paha poika” luulee olevansa kiltti mies yleensä.

Mullekin huumediileri, huumeiden kasvattaja sekä rötöstelijä tuli selittään että on kiltti hyvä jätkä. Naiset ei vaan tajua sitä. Ja kyseli mikä naisissa on vialla kun hyvää ei tunnista

Toinen oli aseellisesta myymälä ryöstöstä istumassa nuorisovankilassa ja selitti että on kiltti hyvä mies

Kolmas oli raivohullu naisia hakkaava huoritteleva naista kuin muslimi pitävä mustasukkainen mies ja hän oli aivan julmetun katkera naisille siitä että naiset ottaa pahoja renttuja ja hänet aina jätetään vaikka hän olisi kunnollinen mies

Jep jep

Joillain on hiukan hukassa tuo realistinen kuva itsestään

• Miksi naiset muuten kautta aikain rakastuvat renttuihin? kait monia tutkimuksiakin aiheesta tehtynä

yksinäisyyttää nykyään aivan liikaa =(.

naisenakaan ei kelpaa kenellle vaan, jos ei tiettyjä ominaisuuksia ole, esim. ulkoisia avuja. mikäli ei siis halua tyytyä kehen vaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      43
      5754
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      45
      5275
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3678
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3643
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3116
    6. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      88
      3103
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2854
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57