Persut ovat todella fiksuja ja demokraattisia:

KANNATUSx10000000

PERSUT ESITTÄVÄT:

"Ylen ohjelmat maksukortin taakse – ”Ne maksavat, jotka haluavat katsoa ja muut vapautetaan kaikista MAKSUISTA"

34

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hluuserilla

      Meni kakka housuun kun luki tuon. Jos media menee maksukortin taakse se merkitsee että hluuseri ei näe eikö kuule mediaa sen jälkeen.

      Se olis todella hieno asia.

      • morjens_runkkari

        Oletko sinä palstahomo jo kokeillut stadin nukkeporttolan Romeota?

        Miten aunuksesi hoonauksesi siellä onnistui?

        Vai kaipaatko vielä sitä kankeasi joka jätti sinut kuin nallin kalliolle? .:- ))))))))))))))))))))))))))))))


    • Todellakin

      Persut näyttävät olevan maan fiksuinta ja demokraattisinta porukkaa.
      Kiitos siitä.

    • oscarsson

      Hyvä,muistan vaaleissa.

    • Taitaa olla sinun toiveuntasi! Katselin persupalstaa kahden sivun verran enkä nähnyt aiheesta yhtäkään keskustelua.

      En aivan osaa edes aavistaa mitä hyödyt tai kuvittelet hyötyväsi väitteestä jolla ei ole mitään perää todellisuudessa?

      Et kai vaan ole ammattitrolli? Moskovan laskuunko teet työtäsi?

      • kiinnostaisi_tietää

        Kerrohan sinä itse nyt täysiverisenä ammattitrollina, että minkälaista tyydytystä saat itsellesi tuolla jatkuvalla häiriköinnilläsi ja trollaamisellasi?


      • Olet-oikeassa
        kiinnostaisi_tietää kirjoitti:

        Kerrohan sinä itse nyt täysiverisenä ammattitrollina, että minkälaista tyydytystä saat itsellesi tuolla jatkuvalla häiriköinnilläsi ja trollaamisellasi?

        Kommunismi on kuollut. Hyvä kun sinäkin myönsit sen.


      • kempele

        Ei se ole mihinkään kuollut, suomessa n. 1/4 sosialistiporvareita yhteiskunnan elätettävänä.


      • kiinnostaisi_tietää kirjoitti:

        Kerrohan sinä itse nyt täysiverisenä ammattitrollina, että minkälaista tyydytystä saat itsellesi tuolla jatkuvalla häiriköinnilläsi ja trollaamisellasi?

        Kerropa nyt mitä kohdallani tarkoitat trollaamisella ja mitä häiriköinnillä?

        Onko paremman tulevaisuuden mainostus trollaamista vai häiriköintiä? Parempaa ay vapaata tulevaisuuttahan olen ainoastaan pyrkinyt edistämään. Itse ole 40 vuotta tai vähän yli työssä ollen pärjännyt omin avuin ilman ay mafian patistelua mihinkään suuntaan. On sitä aikoinaan minullekin kaupattu mutta en ole tehnyt kauppoja vaan selvinnyt itse oma-aloitteisella toiminnalla ja veikkaan paremmin kuin ay mafiosojen orjana hyppien.

        JKoten alapa kirjoitella niitä perusteluja jotta näen ymmärrätkö edes lukemaasi!


      • kiinnostaisi_tietää
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kerropa nyt mitä kohdallani tarkoitat trollaamisella ja mitä häiriköinnillä?

        Onko paremman tulevaisuuden mainostus trollaamista vai häiriköintiä? Parempaa ay vapaata tulevaisuuttahan olen ainoastaan pyrkinyt edistämään. Itse ole 40 vuotta tai vähän yli työssä ollen pärjännyt omin avuin ilman ay mafian patistelua mihinkään suuntaan. On sitä aikoinaan minullekin kaupattu mutta en ole tehnyt kauppoja vaan selvinnyt itse oma-aloitteisella toiminnalla ja veikkaan paremmin kuin ay mafiosojen orjana hyppien.

        JKoten alapa kirjoitella niitä perusteluja jotta näen ymmärrätkö edes lukemaasi!

        Kaltaisesi palstatrolli on lähinnä vain itseään täynnä oleva omia iskulauseitaan toistava narsistinen pelle, joka ei koskaan suostu eikä edes koskaan halua kyseenalaistaa yhtään mitenkään omia täysin mustavalkoisia mielipiteitään, vaan toistaa niitä papukaijan tavoin motiivinaan vain häiritä muiden kehittynyttä keskustelua, ja vaikka käsityksesi kyseisestä asiasta olisi nykytiedon ja yleishumaanin etiikan valossa täysin idioottimaisia.
        Nyt ei kumminkaan todellakaan ole kyse siitä, että muka ihan kaikilta tulisi aina vaatia tieteellisen kriittistä ja eksaktia artikulaatiota, vaan sitä, ettei sorru samoihin virheisiin kuin sinä intentionaalisesti tahallaan kymmeniä kertoja oppimatta kumminkaan prosessissa yhtään mitään.

        Toinen hyvä trollin tunnusmerkki edellä mainittujen ohella on kysymysten käyttäminen vain alleviivaamaan omaa laupiasta narsistista sanomaansa, olivatpa muut keskustelussa asia-argumentteinensa kuinka pitkällä tahansa. Kolmas tunnusmerkki on tietenkin holtiton Ad Hominemien heittely sinne tänne ilman minkäänlaisia uskottavia perusteluja. Tätä tekee kyllä moni muuten ansioitunutkin keskustelija, mutta he osaavat ihan itse (tässäkin asiassa) pitää touhun aina kohtuuden rajoissa. Pitkävihaisuuden itseruokkiminen keskusteluteksteissä niin kuin sinä nyt teet on aina sitä kaikista pahinta trollaamista.


      • kiinnostaisi_tietää kirjoitti:

        Kaltaisesi palstatrolli on lähinnä vain itseään täynnä oleva omia iskulauseitaan toistava narsistinen pelle, joka ei koskaan suostu eikä edes koskaan halua kyseenalaistaa yhtään mitenkään omia täysin mustavalkoisia mielipiteitään, vaan toistaa niitä papukaijan tavoin motiivinaan vain häiritä muiden kehittynyttä keskustelua, ja vaikka käsityksesi kyseisestä asiasta olisi nykytiedon ja yleishumaanin etiikan valossa täysin idioottimaisia.
        Nyt ei kumminkaan todellakaan ole kyse siitä, että muka ihan kaikilta tulisi aina vaatia tieteellisen kriittistä ja eksaktia artikulaatiota, vaan sitä, ettei sorru samoihin virheisiin kuin sinä intentionaalisesti tahallaan kymmeniä kertoja oppimatta kumminkaan prosessissa yhtään mitään.

        Toinen hyvä trollin tunnusmerkki edellä mainittujen ohella on kysymysten käyttäminen vain alleviivaamaan omaa laupiasta narsistista sanomaansa, olivatpa muut keskustelussa asia-argumentteinensa kuinka pitkällä tahansa. Kolmas tunnusmerkki on tietenkin holtiton Ad Hominemien heittely sinne tänne ilman minkäänlaisia uskottavia perusteluja. Tätä tekee kyllä moni muuten ansioitunutkin keskustelija, mutta he osaavat ihan itse (tässäkin asiassa) pitää touhun aina kohtuuden rajoissa. Pitkävihaisuuden itseruokkiminen keskusteluteksteissä niin kuin sinä nyt teet on aina sitä kaikista pahinta trollaamista.

        Minkä mielipiteeni haluaisit kyseenalaistaa ja miksi. Kerro ja perustele niin kerron miksi siitä asiasta olen juuri sitä mieltä mikäli perustelusi ei anna uuden ajatuksen siementä!

        Mitä ovat minun "iskulauseeni"?

        Olisihan se varsin kummaa jos tänne kirjoittelisin jotain komutyyliin eli pelkkää potaskaa ja pravdaa. Siksi pyrin esittämään asioita tavalla joksi ne näen ja olen useimpiin lisännyt vielä jonkin asteen perusteen mukaan jota taas ikuisen totuuden komuloiset eivät vaivaudu tekemään.

        Ikuisen totuuden omaavat komuloiset vielä kehtaavat väittää minun valehtelevan ja vuosien mittaan ovat löytäneet aikoinaan yhden kirjoitusvirheen jossa vuosilukuun olin näpsäissyt 9:n tilalle muistaakseni 0 eli nolla. Tyhmäkin näki kun luki tekstin sen kirjoitusvirheeksi mutta nyt se tulkittiin valheeksi vaikka sen korjasin heti kun siihen silmäni uudelleen sattui.

        On totta, että on epähumaania vieläklin jankuttaa komu suuntaan vaikka se on jo kadonnut suurimmasta osasta kehittynyttä maailmaa, siinä olemme samaa mieltä!

        Kun nyt suuressa viisaudessasi toit keskustelun piiriin uuden käsitteen "ad hominem" niin wikistä asiaa tutkittuani sain yhden vastauksen muiden joukossa: "Ad hominem on argumentaation muoto, jossa argumentoija viittaa joihinkin vastapuolen piirteisiin, joilla ei ole merkitystä keskusteltavan aiheen kannalta." !

        Jos fiksu olet, kuten halunnet esittää niin laita lista noista asioista joita tuossa sanotaan ad hominiem tarkoittavan. Mitä vastapuolen piirteitä olen kuvaillut jotka eivät kuulu keskusteltavaan asiaan. Ota myös huomioon sen vastapuolen käyttämät tähän asiaan sopimattomat ilmaisut (esim leikkieläkeläinen)! Kun tuosta teet tutkielman ja julkaiset täällä niin katsotaan sitten mitä muuta olet kuin trolli!


      • helppo_vastata
        Extyökkäri kirjoitti:

        Minkä mielipiteeni haluaisit kyseenalaistaa ja miksi. Kerro ja perustele niin kerron miksi siitä asiasta olen juuri sitä mieltä mikäli perustelusi ei anna uuden ajatuksen siementä!

        Mitä ovat minun "iskulauseeni"?

        Olisihan se varsin kummaa jos tänne kirjoittelisin jotain komutyyliin eli pelkkää potaskaa ja pravdaa. Siksi pyrin esittämään asioita tavalla joksi ne näen ja olen useimpiin lisännyt vielä jonkin asteen perusteen mukaan jota taas ikuisen totuuden komuloiset eivät vaivaudu tekemään.

        Ikuisen totuuden omaavat komuloiset vielä kehtaavat väittää minun valehtelevan ja vuosien mittaan ovat löytäneet aikoinaan yhden kirjoitusvirheen jossa vuosilukuun olin näpsäissyt 9:n tilalle muistaakseni 0 eli nolla. Tyhmäkin näki kun luki tekstin sen kirjoitusvirheeksi mutta nyt se tulkittiin valheeksi vaikka sen korjasin heti kun siihen silmäni uudelleen sattui.

        On totta, että on epähumaania vieläklin jankuttaa komu suuntaan vaikka se on jo kadonnut suurimmasta osasta kehittynyttä maailmaa, siinä olemme samaa mieltä!

        Kun nyt suuressa viisaudessasi toit keskustelun piiriin uuden käsitteen "ad hominem" niin wikistä asiaa tutkittuani sain yhden vastauksen muiden joukossa: "Ad hominem on argumentaation muoto, jossa argumentoija viittaa joihinkin vastapuolen piirteisiin, joilla ei ole merkitystä keskusteltavan aiheen kannalta." !

        Jos fiksu olet, kuten halunnet esittää niin laita lista noista asioista joita tuossa sanotaan ad hominiem tarkoittavan. Mitä vastapuolen piirteitä olen kuvaillut jotka eivät kuulu keskusteltavaan asiaan. Ota myös huomioon sen vastapuolen käyttämät tähän asiaan sopimattomat ilmaisut (esim leikkieläkeläinen)! Kun tuosta teet tutkielman ja julkaiset täällä niin katsotaan sitten mitä muuta olet kuin trolli!

        Sinun suurin vikasi tai mokasi on aina nyt vain se tosiasia, että sinä nyt kerrot aina vain noita sinun pelkkiä omia mielipiteitäsi muka jonkinlaisena faktana ilman minkäänlaisia uskottavia perusteluja. Mitä ne eivät todellakaan nyt koskaan ole.

        Ja juuri nyt tämän kertomani fakta tekee sinusta sen tämän palstan suurimman häirikön ja trollin.

        Mutta täysin omapahan nyt on mokasi. TSEMPPIÄ!!


      • helppo_vastata kirjoitti:

        Sinun suurin vikasi tai mokasi on aina nyt vain se tosiasia, että sinä nyt kerrot aina vain noita sinun pelkkiä omia mielipiteitäsi muka jonkinlaisena faktana ilman minkäänlaisia uskottavia perusteluja. Mitä ne eivät todellakaan nyt koskaan ole.

        Ja juuri nyt tämän kertomani fakta tekee sinusta sen tämän palstan suurimman häirikön ja trollin.

        Mutta täysin omapahan nyt on mokasi. TSEMPPIÄ!!

        Et sitten kyennyt yhtäkään asiaa esittämään joka ei faktaa olisi kirjoituksissani!

        Kiitos vaan luottamuksen osoituksesta, se voi kannustaa muitakin tietämättömiä tiedon lähteelle!


      • helppo_vastata
        Extyökkäri kirjoitti:

        Et sitten kyennyt yhtäkään asiaa esittämään joka ei faktaa olisi kirjoituksissani!

        Kiitos vaan luottamuksen osoituksesta, se voi kannustaa muitakin tietämättömiä tiedon lähteelle!

        Ihan kaikki kirjoituksesihan ovat nyt ihan aina vain pelkkää valheellsita sontaa.

        Sinä tuskin nyt edes tiedät mitä sana fakta oikein nyt tarkoittaakaan. Sillä ei mene iskulauseesi nyt kenellekkään enää mitenkään läpi ainakaan minkäänlaisena faktana.


      • helppo_vastata kirjoitti:

        Ihan kaikki kirjoituksesihan ovat nyt ihan aina vain pelkkää valheellsita sontaa.

        Sinä tuskin nyt edes tiedät mitä sana fakta oikein nyt tarkoittaakaan. Sillä ei mene iskulauseesi nyt kenellekkään enää mitenkään läpi ainakaan minkäänlaisena faktana.

        Kerro edes 5 valhetta, jos olet oikeassa niin perin helppo tehtävä mutta älä unohda kertoa myös mikä siinä kohden on se TOTUUS!

        Veikkaan tietäväni faktat sinua paremmin koska yhtäkään valheellista sontaa et kyennyt esittämään!

        KIITOS TAAS KUN TODISTIT MINUT TODENKIRJOITTAJAKSI!! Kokeile sinäkin, se vapauttaa kun ei tarvitse muistella mitä milloinkin on valehdellut!


      • miksi_valehtelet
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kerro edes 5 valhetta, jos olet oikeassa niin perin helppo tehtävä mutta älä unohda kertoa myös mikä siinä kohden on se TOTUUS!

        Veikkaan tietäväni faktat sinua paremmin koska yhtäkään valheellista sontaa et kyennyt esittämään!

        KIITOS TAAS KUN TODISTIT MINUT TODENKIRJOITTAJAKSI!! Kokeile sinäkin, se vapauttaa kun ei tarvitse muistella mitä milloinkin on valehdellut!

        Esimerkiksi juuri tästäkin keskusteluketjusta löytyy ihan heti kuusi sinun kirjoittamaasi täysin valheellista viestiä.

        Joten olehn nyt sitten vain seuraavalla kerralla hiukan tarkempi siitä että mitä oikein nyt kirjoitteletkaan tälle palstalle.

        Sillä vain tuo sinun uskottavuutesi kärsii ihan aina todella paljon ja kovasti kun jäät ihan joka kerta valehtelustasi kiinni.


      • miksi_valehtelet kirjoitti:

        Esimerkiksi juuri tästäkin keskusteluketjusta löytyy ihan heti kuusi sinun kirjoittamaasi täysin valheellista viestiä.

        Joten olehn nyt sitten vain seuraavalla kerralla hiukan tarkempi siitä että mitä oikein nyt kirjoitteletkaan tälle palstalle.

        Sillä vain tuo sinun uskottavuutesi kärsii ihan aina todella paljon ja kovasti kun jäät ihan joka kerta valehtelustasi kiinni.

        Kerro nyt ne valheet ja myös mikä siinä kohden on sinun totuutesi!

        Jos et kykene erottamaan niitä valheita etkä kertomaan totuutta niin ei ole yhtäkään valhetta edes olemassa muualla kuin sinun korviesi välissä toiveunena.

        Taitaa totuus olla jotain mitä komuloinen ei halua hyväksyä!

        Missä oma uskottavuutesi mahtaa piillä kun syyttelet mutta et suostu todistamaan syytöksiäsi!

        Kun väität löytäneesi 6 valhetta niin esitä niistä edes kolme (3) ja kerro mikä se sinun totuutesi on siinä asiassa! Muutoin on uskottavuutesi, joka ei kovin korkealla muutoinkaan liene, kokonaan mennyt kadoksiin!


      • HERÄÄ_PAHVI
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kerro nyt ne valheet ja myös mikä siinä kohden on sinun totuutesi!

        Jos et kykene erottamaan niitä valheita etkä kertomaan totuutta niin ei ole yhtäkään valhetta edes olemassa muualla kuin sinun korviesi välissä toiveunena.

        Taitaa totuus olla jotain mitä komuloinen ei halua hyväksyä!

        Missä oma uskottavuutesi mahtaa piillä kun syyttelet mutta et suostu todistamaan syytöksiäsi!

        Kun väität löytäneesi 6 valhetta niin esitä niistä edes kolme (3) ja kerro mikä se sinun totuutesi on siinä asiassa! Muutoin on uskottavuutesi, joka ei kovin korkealla muutoinkaan liene, kokonaan mennyt kadoksiin!

        Mitä ihmettä taas sekoilet?

        Minähän olen kertonut ne jatkuvat valeesi ihan joka päivä jo yli kymmenen vuoden ajan.

        Sinä se et nt vain omaa tyhmyyttäsi näytä ymmärtävän yhtään mitään.

        Mutta täysin omapahan on nyt tuo ongemasi. TSEMPPIÄ!!


      • HERÄÄ_PAHVI kirjoitti:

        Mitä ihmettä taas sekoilet?

        Minähän olen kertonut ne jatkuvat valeesi ihan joka päivä jo yli kymmenen vuoden ajan.

        Sinä se et nt vain omaa tyhmyyttäsi näytä ymmärtävän yhtään mitään.

        Mutta täysin omapahan on nyt tuo ongemasi. TSEMPPIÄ!!

        Et ensimmäistäkään valhetta ole esittänyt ja kertonut mikä siinä kohden on sinun totuutesi!

        Jos vaan väität jotain mutta et kerro mitä väität etkä kun kyse on "valheesta" mikä on totuus niin sinun esiintymisesi on tyhjän kanssa eli mitätön johon ei kannata ottaa kantaa.

        Kerro nyt mitä ne valheeni ovat ja sekin mikä siinä asiassa on totuus sillä muutoin suosittelen vain pyytämään anteeksi väärinkäsitystäsi. Minun ongelmanihan ei ole jos sinä et ymmärrä vaan se kaatuu sinun niskaasi! Niin ja tsemppi ei välttämättä riitä vaan joudut miettimään!


    • Tosi-on

      Persut ovat ikiaikaisen demokratian nykyisiä jatkajia..
      Kommunismin diktatuuri on kaatunut.
      Vain hoidossa oleva hluuseri kannattaa enää diktatuuria.

    • Kiitos-persut

      demokratian ylläpitämisestä !

    • siitos-persut

      Kauan eläköön homoileva persutynkkynen. Anna körttiläisille takaisin erottamisesi.

      • hei-hluuseri

        onko hoitajat pööstäneet taas sinut vähäksi aikaa koneelle ?

        Muista ottaa iltalääkket ohjeiden mukaisesti, se on sinun etu, vaikka ei siitäkään oikeasti ole mitään hyötyä....


      • Miksi arvon komuloiset muut H henkilöt ovat moitittavia? Enpä ole nähnyt SKP:n puheenjohtajaa moitittavan samasta vaikka muistan lukeneeni hänenkin kuuluvan tuohon H ryhmään?

        Onko se juuri komu-uskonto joka hänet tällä palstalla pelastaa muiden H syntisten sijaan? Eikö juuei SKP:n palsta olisi hänen edesottamustensa piinapenkki?


    • Tässä-olis-hyvää-
    • bontu
    • MINKÄ-PUOLUEEN-PJ

      ON HOMPPELI ????????

      Minä en muista, muistaako joku ?

      • Joo.sanovat

        että ovat jossakin vihervaswmmalla...
        Piru tietää...

        Onneksi ei tartte nähdä....


    • demokraattista
    • HistorianSyövereistä

      Ja mikähän tämän ketjun aloituksessa tai kommenteissa on "Keskustelua SKP:n poliittisesta toiminnasta ja ideologiasta", kuten tuossa ylempänä tämän Suomi24:n itsensä asettamassa osion ohjeistuksessa sanotaan?

      On silminnähtävän ilmeistä, että Suomi24:n ylläpidolle maksetaan tyhjästä, sillä he eivät tee työtään ja moderoi keskusteluja Suomi24:n itsensä asettaman aiheen mukaiseksi, tai jos heille ei makseta mitään, niin syytä olisi aloittaa maksamaan, sillä ehkä he juuri sen vuoksi keskittyvät moderoinnin sijasta kaivelemaan kannikkaansa.

      • nooohh---

        Ainakin ylessä käytetään skp:läisiä "puolueettomia" tutkijoita kun pitää saada joku lisensiaatti haukkumaan perussuomalaisia


    • Hallaahon.äänestäjä44

      kiinnostaisi_tietää
      12.12.2018 13:45

      Kiinnostaisi tietää koska kirjoitat täsmällisesti ja suomea

      oletko sitä mieltä, että marxilaisuudessa, SKP:ssä tms. on jotain järkeä
      ja miten sellainen luulo on mahdollista henkilöllä, joka osaa kirjoittaa suomea jne kunnolla ja ilmeisesti on opiskellut oikeasti?

      Olen valmis päästämään pahasta ja armahtamaan työväenluokan ihmiset, jotka kerta kaikkiaan eivät ole saaneet käydä koulua ja tästä johtuen uskovat että Nliitossa on kuitenkin jotain ideaa jne. ja että porvarit noin yleensä riistävät

      Mutta onko Suomessa

      ei-korvausta saavia (esim. kansanedustajat saavat teatteristaan kohtuutonta palkkaa)
      henkilöitä, jotka ovat oikeasti sivistyneitä tai lukeneita
      ja
      uskovat sosialismiin tms. ja onko jotain varauksia tähän uskoon?

      VIELÄ hyväksytkö Marxiin pääoman jokseenkin kritiikittä, eli siis että työnarvo määrää
      tavaran hinnan ja sosiaalivaltiota ei ole vaan proletariaatin diktatuuri joka parantaa?

      Kysyn aidosta mielenkiinnosta väittelemättä koska aika alkaa loppua, palsta hiljenee kun kirjautuminen tulee

    • suomalaisten.puolesta

      Persut ovat totalitaarisia; he haluavat alistaa suomalaiset kaikenkattavaan valvontaan!
      Jos Persut eivät olisi Halla-Ahon johdolla menneet allekirjoittamaan tiedustelulakia he olisivat olleet fiksuja ja tilanne olisi toinen.

    • Hyvä-että---

      kommunistitkin huomas sen. Nyt ne pyrkii liittolaissuhteeseen persujen kanssa, saa nähdä hyväksyvätkö persut sitä...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5228
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3397
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1532
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      185
      1399
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      759
    Aihe