Mä pitäisin nainen

kylläpitäisin

Susta hyvää huolta

69

2057

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HyvääYötäNaiselta

      Samoin mies. Samoin.

      • kehottaisin

        Missä sun omasi sitten on? haet vääristä paikoista ja saattaa tulla syytekin vielä,
        Ota siis järki käteen ja katsele asioita fiksusti.


      • oksettavaa
        kehottaisin kirjoitti:

        Missä sun omasi sitten on? haet vääristä paikoista ja saattaa tulla syytekin vielä,
        Ota siis järki käteen ja katsele asioita fiksusti.

        Ihmettelen samoin, miten tuollaiset yhtä asiaa jauhavat törkyihmiset voivat koskaan kelvata yhtään kenellekään.


    • mätoivoisin

      Mä toivoisin et joku pitäisi minusta joskushuolta, mutta ei taida.. Ei nyt oikein siltä näytä.

    • ihansamoin

      Samoin, niin minäkin. Olis ihana uskoa, että joku johon vetoa tuntis haluis tollasta. Tuntuu ettei monet nykyään tollasta halua, halutaan olla mukamas niin riippumattomia.

    • Ihanakuulla

      Ihana😘

      • Oikeestikko

        ...ja nähdä kun mustat nahkahanskat vedetään käteen... ja ovi lukitaan.


      • joonfantsuu

        Räjähditkö housuihisi kun kirjoitit tuon?


    • Kgkgiyiyu

      Mä en pitäis huolta, mikä ei kuulu mulle. Enkä ole ihanakaan.

    • Pelkkäunelma

      Mikä ihana ajatus, toisesta huolehtiminen.

      • Puhuvapää

        Päivittäinen tapa, ei unelma.


    • minäsilittaäsin

      ja paijailisin toisen joka ilta uneen.

      • Paijaaminen

        Sellainen saattaisi kyllästyttää pidemmän päälle.


    • ihmiselleihminen

      Jaa, millaista huolta? Huolen kantaminen on rankka laji.
      Mutta toiselle hyvä oleminen, on tietenkin hyvä asia.

    • Kuulostat hänelle hyvälle ehdokkaalle.

      • Mitästäällä-

        Puheet on puheita.


      • Mitästäällä- kirjoitti:

        Puheet on puheita.

        Teot kertoo enemmän.🤔
        Eikö teko ole jo se, että kirjoitat sen ja sinetöit sen sitaasillasi.
        Minä täällä tykkään ystävistä ja ikävöin niitä kuin kaikki jotain ikävöi menneitä, tulevia ja olevia myös mielikuvituksellisia.


      • Turha valhetta lisätä.


      • Lue tarkemmin
        ”Tieto tai vihjaus voi olla suullinen tai kirjallinen tai se voi esimerkiksi sisältyä kuvaan. Se voidaan myös esittää netissä, sähköpostissa tai sosiaalisen median palvelussa muun kuin tekijän tietoon. Sanonnalla "halventaa" on tarkoitettu kuvata kaikkia mahdollisia tekotapoja, joilla loukataan toisen kunniaa. ”


    • Hyvä_tietää

      Tämän mä omin :) tiedän sussa tän puolen ;)

    • helppolla

      Olisi mukavaa jos saisi asua yhdessä ja pitää huolta joka päivä sellaisesta ihmisestä, joka myös haluaa asua yhdessä. Etusijalla on jo tuttu ihminen.

    • taking.care.of.business

      Minä en kyllä tarvitse ketään joka pitää minusta "huolta". Osaan pitää itse huolen itsestäni, kiitos vaan! Ehkä uusavuttomiin ja perässävedettäviin viestisi voi toimia.

      • NäinOnNäkkileipä

        Olen ihan eri mieltä "tookin care of bisnessin" kanssa. Jokainen nainen haluaa, että mies on se, joka pitää naisesta huolta. Se on se luonto se. Ei vastalauseita. Eikä sillä ole mitään tekemistä "perässä vedettävän kivireen kanssa". Perässä vedettävätkivireet ovat aivan asia erikseen. Kyllä minä ainakin kaipaan miehen selkää, jonka taakse juosta piiloon :) Minulla oli jo pienenä iso karhu, joka aina pelasti kaikesta pahasta, se oli minun isäni. Isona olen tietysti itse opetellut "mustan vyön" alkeet ihan jo omaksi parhaaksi, mutta edelleen tykkään juosta miehen selän taakse piiloon.


      • On_ihanan_miehekäs

        Kyllä itse haluan, että minusta pidettäisiin huolta. Enkä todellakaan ole mikään reppana. Ja vain hän voi sen tehdä.


      • taking.care.of.business
        NäinOnNäkkileipä kirjoitti:

        Olen ihan eri mieltä "tookin care of bisnessin" kanssa. Jokainen nainen haluaa, että mies on se, joka pitää naisesta huolta. Se on se luonto se. Ei vastalauseita. Eikä sillä ole mitään tekemistä "perässä vedettävän kivireen kanssa". Perässä vedettävätkivireet ovat aivan asia erikseen. Kyllä minä ainakin kaipaan miehen selkää, jonka taakse juosta piiloon :) Minulla oli jo pienenä iso karhu, joka aina pelasti kaikesta pahasta, se oli minun isäni. Isona olen tietysti itse opetellut "mustan vyön" alkeet ihan jo omaksi parhaaksi, mutta edelleen tykkään juosta miehen selän taakse piiloon.

        Et voi yleistää ja väittää että muka "jokainen nainen haluaa" sitä. Naurettavaa suorastaan. Jos sinä itse olet joku vässykkä ei tarkoita että kaikki muutkin naiset ovat sitä. Itse en edes tarvitse mitään fyysistä suojelua, olen sen verran pitkä, vahva ja hyväkuntoinen. Joskus voin vastaanottaa henkistä tukea ihmisiltä mutta fyysistä... ei tarvetta.


      • nöpönenä_vässykkä
        taking.care.of.business kirjoitti:

        Et voi yleistää ja väittää että muka "jokainen nainen haluaa" sitä. Naurettavaa suorastaan. Jos sinä itse olet joku vässykkä ei tarkoita että kaikki muutkin naiset ovat sitä. Itse en edes tarvitse mitään fyysistä suojelua, olen sen verran pitkä, vahva ja hyväkuntoinen. Joskus voin vastaanottaa henkistä tukea ihmisiltä mutta fyysistä... ei tarvetta.

        Kaikkien naisten kuulu olla sen verran vässyköitä, että eivät pärjää ilman miehen turvallisia hartioita :) näin on, äläkä muuta väitä. Ihan kaikki naiset salaa toivoo turvatakuut mieheltä. Ihan varppina, se vässyköistä vässykkäinkin :D


      • notkeanokankoputtaa
        taking.care.of.business kirjoitti:

        Et voi yleistää ja väittää että muka "jokainen nainen haluaa" sitä. Naurettavaa suorastaan. Jos sinä itse olet joku vässykkä ei tarkoita että kaikki muutkin naiset ovat sitä. Itse en edes tarvitse mitään fyysistä suojelua, olen sen verran pitkä, vahva ja hyväkuntoinen. Joskus voin vastaanottaa henkistä tukea ihmisiltä mutta fyysistä... ei tarvetta.

        pituus ja vahvuus eivät vielä riitä, pitää olla joustava, nopea ja notkea ja refleksit kondiksessa. Isot jössikät ovat yleensä vähän hitaita ja jäykkiä. Ei hyvä.


      • Sutikorva
        NäinOnNäkkileipä kirjoitti:

        Olen ihan eri mieltä "tookin care of bisnessin" kanssa. Jokainen nainen haluaa, että mies on se, joka pitää naisesta huolta. Se on se luonto se. Ei vastalauseita. Eikä sillä ole mitään tekemistä "perässä vedettävän kivireen kanssa". Perässä vedettävätkivireet ovat aivan asia erikseen. Kyllä minä ainakin kaipaan miehen selkää, jonka taakse juosta piiloon :) Minulla oli jo pienenä iso karhu, joka aina pelasti kaikesta pahasta, se oli minun isäni. Isona olen tietysti itse opetellut "mustan vyön" alkeet ihan jo omaksi parhaaksi, mutta edelleen tykkään juosta miehen selän taakse piiloon.

        Li kun sinä, niin jokainen. Tää on juuri se hokema mitä yksinkertaiset mielet toistaa. Kun minä ajattelen näin niin tulee ajatella muidenkin. Mieti nyt vähän.


      • MinäonyhtäkuinKaikki
        Sutikorva kirjoitti:

        Li kun sinä, niin jokainen. Tää on juuri se hokema mitä yksinkertaiset mielet toistaa. Kun minä ajattelen näin niin tulee ajatella muidenkin. Mieti nyt vähän.

        Eikö sinulla ole yhtään hjuumoria tallessa? Minähän oikein korostetusti korostin, "että ei vastalauseita" :D Miksiköhän? Ei näitä voi täällä lukea kuin piru kirjaa. Jos nettipalstoja alkaa lukemaan oikein huolella ja syvällä tuntemuksella, niin methään menee, ihan varmppina :D Medialukutaitooooooo heiiiiii! :)


    • Mindingmyownbiz

      Olen huolissani että et.

    • positiivariDDD

      niin varmaan

    • Juurikinniin

      Tiedän sen.

    • Yxsnainen

      Minä ainakin tykkäisin. Olen suurimman osan elämääni pitänyt toisista huolta. Olisi ihanaa kun edes hetken saisi olla heikko ja nojautua toiseen.

    • Herttaista

      Mitä tuo huolenpitäminen pitäisikään sisällään. -sanot sen huolehtivasti.
      Itsenäinenkin nainen kaipaa joskus olkapäätä johon nojata, ihmistä jonka tukea tarvitsee. Myös mies voi sitä tarvita, jokaisella on päiviä jolloin toisen tuki ja huoli on paikallaan vaikka muuten pärjäisikin yksin. Liian itseriittoinen voi ollakin toiselle rasite.

      • Haloooooo

        Taitaa taas käsitteet mennä sekaisin.

        Itseriittoinen= itsekäs eli vetää aina omaan pussiin. Pyytää esim. Aina toisilta apua kaikkeen ja lopulta toinen raataa tehden kaiken kun toinen laiskottelee ja hyvittelee. Ei vain halua itse raataa vaan haluaa tehdä kivempia juttuja

        Itsenäinen= tottunut tekeen kaiken itse ja selviytyykö omillaan.

        Raahaa siis vaikka pesukoneen yksin 6 kerroksista rappuja jalka kipsattuna alas koska ei kehtaa muita vaivata ikävillä töillä kun muilla on lapsia, arkimenoja, väsynyt töistä, parisuhteessa laatuajan viettoa jne. Ajattelee siis enemmän muita kuin itseään.
        Ei haittaa vaikka jalka murtuisi pahemmin kunhan ei rasita läheisiä jotka väsyneitä töistään


      • Eimulta

        Ei multa.


      • Tarkentajalle
        Haloooooo kirjoitti:

        Taitaa taas käsitteet mennä sekaisin.

        Itseriittoinen= itsekäs eli vetää aina omaan pussiin. Pyytää esim. Aina toisilta apua kaikkeen ja lopulta toinen raataa tehden kaiken kun toinen laiskottelee ja hyvittelee. Ei vain halua itse raataa vaan haluaa tehdä kivempia juttuja

        Itsenäinen= tottunut tekeen kaiken itse ja selviytyykö omillaan.

        Raahaa siis vaikka pesukoneen yksin 6 kerroksista rappuja jalka kipsattuna alas koska ei kehtaa muita vaivata ikävillä töillä kun muilla on lapsia, arkimenoja, väsynyt töistä, parisuhteessa laatuajan viettoa jne. Ajattelee siis enemmän muita kuin itseään.
        Ei haittaa vaikka jalka murtuisi pahemmin kunhan ei rasita läheisiä jotka väsyneitä töistään

        Aivan oikein ymmärretty myös edelliseltä kirjoittajalta. Sinä vaan vaan tainnut ymmärtää..........


    • liikuttavaaahuolenpitoa

      Ai kuten pidit työpaikastasi.

      Just.

    • huollettava

      Onko sulla tarpeeksi rahaa mun huolenpitoon🤣

      • TämäOliHyväDDD

        :D :D :D


      • pikkuvinkki

        Tällä palstalla ei miljonäärit majaile!


      • Tiedänyyhden

        Tiedän täällä ainakin yhden joka on paperilla miljonääri. Muuten taitaa elellä kädestä suuhun. Kaipaillut täällä jo vuosia yhtä naista.


      • KiviPaperiSakset
        Tiedänyyhden kirjoitti:

        Tiedän täällä ainakin yhden joka on paperilla miljonääri. Muuten taitaa elellä kädestä suuhun. Kaipaillut täällä jo vuosia yhtä naista.

        Miten paperilla miljonääri en ymmärrä?


      • RahaOnPaskaOhjuri
        KiviPaperiSakset kirjoitti:

        Miten paperilla miljonääri en ymmärrä?

        Paperilla miljonäärit ovat niitä fiksuja, jotka ovat luoneet olosuhteiden pakosta turvatakuut oman itsensä ja omaisuutensa suojaamiseen :D Katsos, jos olet pakotettu olemaan miljonääri, niin on pakko keksiä myös keinot jolla suojata omaa henkeään ja turvallisuuttaan. Ani harva "pakotettu miljönääriksi" voi piiloutua ihan täysin.

        Tässä yksi näkökulma. On kai niitä muitakin.


    • SeJokuJostainKaipaa

      Sitä minä kaipaisin ja pitäisin myös vuorollani sinusta huolta. Noinhan se on silloin kun asiat on hyvin. Vahva uskaltaa olla myös heikko ja nojata toiseen silti menettämättä omia jalkojaan. Kaksi voi olla yhdessä enemmän kuin 1 1. Kumpikin kantaa vuorollaan.

      Kun ajatuksella leikittelee, huomaa samalla miten paljon on tasavertaista toisiaan tukevaa, hellää parisuhdetta vailla. Kipeältähän se suoraan sanottuna tuntuu.

    • KuolemanRinkeli

      Olisin kuin sisar valkea, ota tabu.

      • Tariska

        :D hahahahahah :D Kokki myrkynkeittäjä :S


    • Hienoa kun on huolehtivaisia ihmisiä täällä. Pitäkää huolta toisistanne 👍

      • Iahtinen

        Ei sellaisii ole olemassa.


      • Eikö?


      • Tarkennustatähän

        Silloin kun ollaan nettipalstalla huolehtivaisia sillä ei ole pienintäkään merkitystä, se huolehtivaisuus pitää osoittaa muualla. Tänne voi kirjoittaa mitä sylki suuhun tuo.


    • minähänvain

      En koe tarvitsevani mitään erikoista huolenpitoa. Ymmärrän parisuhteen, avioliiton olevan rinnakkain kulkemista,rauhallista tyyneyttä, toisen kunniottamista, huomioimista. Paljon toistettu rakkaus tulee ihmisen sisältä, sitä ei toinen voi tuoda mukanaan, se on tyytyväisyyttä toisen läsnäolosta.Tasapainoinen parisuhde vaatii kummaltakin myös itsensä tuntemista, muuten voi tulla ripustautumista, alistamista,mustasukkaisuutta. Leskenä muistelen miestäni, perheemme isää, hänen rauhallista, hillittyä olemustaan. Ei koskaan pienintäkään korotusta tai arvotonta puhetta, ilkeätä sanaa, ei kupposenkaan kanssa. Lääkärin hoitovirhe muutti elämäni. Sinkkunakin on ollut hyvä elää, kun ei hänenkään laistaan tullut vastaan. En ole etsinyt mitenkään parisuhdetta, luotettavan keskustelukumppanin tarvetta kylläkin ollut viime vuosina. Luotettavuus, se tärkein yhdistävä tekijä, onkin jo aivan eri kysymys, sillä luonteiden arvaamattomuus yllättää vielä vanhanakin. Toisaalta ikääntyminen tuo muutoksia meihin jokaiseen, myös avuntarvetta.

      • hyviähuomioita

        Sinä hienosti kuvasit mitä yhdessäolo hienoimmmilaan on. Monet yrittää nykypäivänä niin kovasti todistella riippumattomuuttaan ja kuten terapeutitkin sanoo, että suomessa ihmisiin on liikaakin iskostunut itse pärjäämisen kulttuuri. Kyllä terveempää olisi, että rinnalla olisi ihminen, johon tarvittaessa tukeutua (ei sama kuin tukikeppi). Sulla on kyllä edesmenneestä miehestäsi niin kauniiksi ja täydelliseksi kultautunut kuva, että helposti et kyllä saman vertaista tule löytämään, ihmiset kun ei oo täydellisiä.


    • aitoriitta

      Tiedän sen. Minä hyväksyn sen, että pidetään huolta toinen toisistamme. Kun toinen on vahva, toinen voi olla heikompi. Olet ihana mies ja täydellistä aviomiesainesta. Uskon, että olet välitilassa mutta kun saat asiasi kuntoon, olet tähti. Uskon, että sinunkin asiasi menevät pikkuhiljaa oikeaan suuntaan. Ole kärsivällinen.

    • vastuunkantaja

      Olispa kiva jos joku pitäis mustakin huolta! Yleensä olen se joka huolehtii kaikista muista.

      • Sitäkaipaanmä

        Sama täällä!


      • Niin. Vahvakin toivoo joskus saavansa olla heikko ja hellittävänä.


    • näinonfinnitjanäppylät

      Jos mies noin sanoo, että pitää hyvää huolta sinusta = hän tekee itsemurhan ja testamenttaa koko omaisuutensa sinulle, jotta voit itsekin sitten pitää huolta itsestäsi.

    • Saitkatoamaan

      Uskon ja luottamuksen asiaan.
      Tähänkin asti olet toiminut juuri päinvastoin.

    • höpöttelyuniversumi

      Kannattaa odottaa ne rahat, jotta näet itse miten "hyvää huolta" hän sinusta haluaisi pitää.... 10-vuottakin katsoa ja kouluttaa sitä miestä sinun palvelijaksi.

      On kyllä noh... hirviömäisen kammottavia ja samalla aikaa mukavia tyttöjen kanssa höpötykset palstalla.

    • HuoltaKerrassaan

      Raatelisit kuin korppikotka.

    • Sitäkaipaanmä

      Ihana😊 huolta pitävä lämmin kainalo on parasta mitä mies voi tarjota mulle

      • Vaikkaheti

        Voisin tarjota sulle jotain muutakin kivaa;)


      • Sitäkaipaanmä
        Vaikkaheti kirjoitti:

        Voisin tarjota sulle jotain muutakin kivaa;)

        Kiva käy aina, mutta yhteen kivaan tarvitaan tunteet mukaan. En leväjä jokaiselle eli kaipaan mieheltä muutakin kuin piippeliä.


    • Oi ihanuutta on hellä huomaavainen mies, joka naistansa kunnioittaa ja pitää hyvänä. Turvassa. Mulle kelpais kyllä😊

    • t.Dominasi

      Ja mää mie pitäsin susta syvää Suolta.

      Tykkäisiksää vai tökkäisisisinkskö mää vaan?

    • onniintympeetä

      MEE KOTIIS ja JOLOKOTTELE iha HIIREHÄNTÄS paskasten sepaluksien sisääs.TYHMÄT.kuu paistaa mut AURINKO ei millonkaa.10vtyttö itkee ja te puhutta PASKAA.ei SUOMI oo lintukoto.EES TEILLE.menkää HELV...

    • Auta_osaltasi

      Helluntailaisten perusapu
      FI21 8000 1571 0819 35

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1893
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1456
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      16
      1399
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      11
      1369
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe