Keltainen ruusu

Ollaan vaimon kanssa tulossa Pellen konserttiin 18-20.1 ja aateltiin samalla käydä keltsussa eka kerran. Xxx paradise ja unisex on jo tsekattu. Katotaan saako vaimo keltsun glory holella yhtä hyvää kyytiä kuin Turus ja Tampereella
1
Ilmoita

10 Vastausta

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Aatelkaa vaan. Aatteluksihan jääkin.
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
Ajatuksena kiva, Valitettavasti täällä ilmoittaneilla 99% se jääkin ajattelemisentasolle. Oikeat kävijät ei ajattele vaan menevät. Varmasti joka 10:nes suomalainen 20-40 vuotias ajattelee kuinka kivaa olisi harrastaa ryhmäseksiä mutta valitettavasti eivät pääse ajattelusta itse tekoon kun jänskätys iskee.
1 VASTAUS:
Olet aika vaatimaton. Itse sanoisin luvuksi sata. Jos siitä poikkeaa, on 99:n jälkeen niin isot desimaalit, ettei sillä ole tilastollista merkitystä.

Sanoin naulan kantaan: "Oikeat kävijät ei ajattele vaan menevät." Useimmat vain ajattelevat ja haaveilevat, pelimiehet menevät ja tekevät.
+Lisää kommentti
Harmi että täällä ryhmäseksi sivuilla kommentoivat eniten nämä peräkammari analyytikot prosentti lukuineen, jotka varmasti vain haaveilevat näistä seksi paikoista ja tumputtavat peräkammarissa poikuus tallella ja ovat kateellisia kun jotkut tekevät eivätkä puntaroi prosentteja. Teillekkin varmaan on omat foorumit.

Ollaam prosenteista huolimatta keltsussa tuolloin tammikuussa
1 VASTAUS:
Noista peräkammarin uunoista ei kannata välittää. Itsella todella useita hyviä kokemuksia vuosien varrelta pariskuntien ja naisten(itse mukana viemieni)kanssa sieltä. Tosin parhaat sessiot oli alakerran aikaan jostain syystä. Joko olette tammikuun käynnin tehneet vai ehtisikö mukaan?
+Lisää kommentti
Haa. Minä en työnnä kulliani sun imettäväksi.
Ilmoita
Rouva saa varmaan kovaa kyytiä,paikka yleensä täynnä kokeneita miehiä ikähaarukka noin 60-75 ovat kovia panemaan...
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
Ollaan paikalla ensi viikolla :-). Poikkean varmaan myös US videossa.
Ilmoita
Minä oon helsingissä 19-20.1 ja ajattelin et jos kövisi keltsussa tai us:ssa, mut olisi kiva saada naisseuraa...
1 VASTAUS:
No siinähän ajattelet. Muuhunhan sinusta ei olekaan.
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Keltainen ruusu

Ollaan vaimon kanssa tulossa Pellen konserttiin 18-20.1 ja aateltiin samalla käydä keltsussa eka kerran. Xxx paradise ja unisex on jo tsekattu. Katotaan saako vaimo keltsun glory holella yhtä hyvää kyytiä kuin Turus ja Tampereella

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta