Pedofilia aletaan lobata lailliseksi,lopun ajat

Herratulepian

Viime pe konservatiiviset uutiset kertoivat brittiläisestä pedofiilista jonka 30 sivunen juttu on otettu julkaistavaksi tiedeartikkelina.
Löytyy myös suomalaisista yliopistojen tietokannoista
O`carroll Chidlhood innosence is not ideal,
Sexuality and culture lehti

On järkyttävää kuinka lasten hyväksikäytöt ovat lisääntyneet ja pedofiileille annetaan suunvuoro sanoa että on ok tehdä näin jos pieni lapsikin on mukana asiassa, eihän siitä ole haittaa kun ei voi tulla raskaaksi jne.
https://www.pri.org/stories/2015-03-18/man-pedophile-and-proud-it

Voi hyvä Jumala, varjele kaikkia lapsia jotka ovat lastenkodeissa tai joiden vanhemmat eivät. Katso perään. Herra aseta enkelisi kaikkein heikoimpien ja pienten vierelle, varjele heidät ihmeellisellä tavallla. Saata rikoksen tekijät kiinni ja lukkojen taa pian. Auta Suomea saamaan seksuaalirikosten tuomiot oikealle tasolle. Jeesus auta tässä turmiollisella maailmassa!

5

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hennah

Sehän on vain ajan kysymys. Kristityt halutaan pois ja kaikki luonnottomuus nostetaan kunniaan. Sananvapaus tuntuu olevan niin että kristityt olkaa hiljaa mutta kristittyjä saa pilkata ja syyttää vihapuheesta vaikka kertois faktaa. Nyt on nii kuin Noan aikaan. Älä vaan nuhtele tai sano sanaakaan synnistä sillä se on vihamielistä toimintaa. Mutta me rukoillaan ja puhutaan vielä, sillä tietääkseni Suomessa pitäisi olla vapaus ilmaista ja kertoa uskostaan? Siunauksin kaikille Hänen omilleen!

• taikauskonnoton

Saahan sitä yrittää mitä vain, mutta yhdessäkään länsimaassa ei tulla ikinä laillistamaan pedofiliaa. Monissa uskismaissahan se onkin aina ollut laillista.

• Rjgijrjgkr

Kuten missä uskismaissa? Islamistisissa.
      On sairasta että pedofiilien annetaan puhua tieteellisissä artikkeleissa,mutta kyllähän se tiedetään mitä tiede monesti on,,

• taikauskonnoton

Muunmuassa monissa islamistisissa.
        Sellaisia ne abrahaminuskoiset* ovat ja katoliset pedofiilipapit samaa sakkia. Näissä uskonnoissahan pedofilia on aivan sallittua. Onneksi maallinen laki sentään yleensä (ja länsimaissa aina) kieltää moisen.
        Tämänkin takia maallisen lain pitää olla uskonnollista lakia ylempänä.

    * Abrahamilaisilla uskonnoilla tarkoitetaan kolmea Lähi-idän alueella syntynyttä yksijumalista kirjauskontoa, juutalaisuutta, kristinuskoa ja islamia. Ne perustuvat samaan seemiläiseen perinteeseen ja jäljittävät alkuperänsä Abrahamiin. (Wikipedia)

• Fbin

Jos suomi olisi puhtaasti kristillinen niin ei kyllä pedofiliasta saisi niin lieviä tuomioita. Sharialaki olisi järkytttävä takapakki.
      Katoliset huom. Ovat alunperinkin harhaoppinen uskonto, ei perustu raamattuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe