Moro mites tuo kun kouluterkkari kertoi että jos painoindeksi ylittää 30 Bmi kutsuntatarkastuksissa niin ei oteta armeijaan mukaan. Siihen kyllä toki 3vuotta aikaa mutta aattelin jo ajoissa kysyä että näin ei pääsisi käymään. tällä hetkellä olen 185cm/106kg ja bmi on alle 18v laskurin mukaan joku 33. Haluaisin päästä inttiin kuljetuskomppainiaan, koska tulevaisuudessa ajan yhdistelmäajoneuvoa. Olen kuullut että armeijaan kuljetuspuolelle tarvii A tai B-paperit. Jos sattuu että silloin joskus tarkastuksissa bmi ylittää 30 niin onko mitään mahdollisuuksia päästä inttiin? En ole vässykkä joka tahalteen jäis sieltä pois. Tiedän että se kuljetuspuoli kestää intissä melkein vuoden ja sinne oon haluamassa. Vaikka se Bmi ylittääkin 30 niin silti minulla on painooni nähden todella hyvä kunto, juoksu, hölkkä yms yms. Mitkä olisi hyviä vinkkejä painon tiputtamiseen, Liikuntaa en voi hirveemmin lisätä, kun koulu ja kotona pihatyöt vievät aikaa ja sitten illalla ei jaksa. Onko tiettyjä herkkuja yms. vähetämällä mitään vaikutusta? Juon viikossa keskimäärin 1L limpparia ja Syön keskimäärin viikossa 2Lihistä ja joskus en syö namia ollenkaan ja joskus viikossa saatan syödä 300g. Muuten ihan ok ruokavalio. En käytä salaattia, En syö koulussa koska ruoka siellä on ihan hirveetä, Syön joskus aamupalan ja iltapalan ja kun koulusta tulen kotia niin syön aina lämpimän ruoan, viikonloppusin ja lomalla syön säännöllisesti. Salaattiakaan en oikeen pysty lisäämään kun ei maistu oikeen, leivän päällä salaatti on vaan hyvää
Intti painoindeksi
15vLapista
0
149
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1443641"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?722206Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p641938Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am971911- 191869
Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.91714Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m171581- 791564
Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko111370Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1251353