Hyvää Joulun odotusta! (rek!)

Mukavaa joulua kaikille palstakamuille ja muille mukaville täällä!😊❤

Olen laittanut joulukoristeet ja lahjat on askarreltu/ostettu.

Tämä pimeä vuodenaika voi tehdä hallaa mielialalle, mutta joulun jälkeen taas päivät pitenevät.

Toivon myös että palstalla paranisi asiat, ripulisti hiiten ja enemmän mukavia jutun aiheita!

Jouluiset halit kaikille!😘

48

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos samoin.
      Joulun järjestely täysin kesken. Vähän jouluvaloja kyllä jo on, mutta eipä sen kummempaa. Nyt pikkanen tauti vielä entisestään hidastaa tätä etanaa :{

      Ens vuoden alkuopuolella jos tulee tuo rekisteröintipakko, niin eiköhän se rauhoita. Ei mua sinänsä kenenkään jutut häiritse, kun en vaan avaa niitä.

      Palstat on semmosia miksi ihmiset itse ne tekee. Jättää huomiotta kakat ja keksii muutoin lepposia jutunaiheita.

      • Paranemista sinne!


      • Chihuahua-81 kirjoitti:

        Paranemista sinne!

        Kiitti.


      • Sun_flower

        Toi vihreä kuula suositteli vaivoihin sipulimaitoa. On jäänyt vaan mieleen kun luin silloin teidän läpänheittoa satunnaisesti, mutten tohtinut tunkea itteeni mukaan:)


      • Sun_flower kirjoitti:

        Toi vihreä kuula suositteli vaivoihin sipulimaitoa. On jäänyt vaan mieleen kun luin silloin teidän läpänheittoa satunnaisesti, mutten tohtinut tunkea itteeni mukaan:)

        Taitaa olla ainoa mitä en ole ny juonu. Oon laittanu mustaherukkamehun vahvaa valkosipulia ja lirauttanu sekaan vielä hunaja-sitruunaa..Arvaa vaan, että oli tujua juomaa :}


      • Sun_flower

        No hitto, uutta tautia et taatusti saa, on se vaan melkonen toi valkosipulin löyhkä:(


      • Sun_flower kirjoitti:

        No hitto, uutta tautia et taatusti saa, on se vaan melkonen toi valkosipulin löyhkä:(

        :))
        No se oli valtavan kokoinen muki ja ku laittaa kaikki ainekset tulikuumaan veteen, niin ei se valkosipuli siinä pääse paljon haisemaan :)
        Yhtenä päivänä pistin suuhun yhden palasen raakana, nii se oli nii jumalattoman vahvaa, että tuntu niinku ois melkeen polttanu suuhun palovamman :[


      • Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

        :))
        No se oli valtavan kokoinen muki ja ku laittaa kaikki ainekset tulikuumaan veteen, niin ei se valkosipuli siinä pääse paljon haisemaan :)
        Yhtenä päivänä pistin suuhun yhden palasen raakana, nii se oli nii jumalattoman vahvaa, että tuntu niinku ois melkeen polttanu suuhun palovamman :[

        Hitonmoista litkua, auttaako toi?


      • Sun_flower kirjoitti:

        Hitonmoista litkua, auttaako toi?

        No kyllä se vähän sillai helpottaa, mut eipä mikään litkusekoitus paranna kokonaan. Kyllä se on aika joka vaan parantaa.

        Hitto, ku tuntuu välillä vaikka minkämoisia kremppoja :[ Onkohan tässä loppu tulossa tällekki kävylle :}


      • Chihuahua-81 kirjoitti:

        Paranemista sinne!

        Joulun odotusta toivotan


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Joulun odotusta toivotan

        Hyvää joulua sinulle myös!


    • Ilmannimi! Vastaan tänne, kiitos! Ihan ok jakselen, mitä nyt silmistä on vaivaa.. Miten sinä jakselet?

      • Hyvä että voit ihan hyvin.

        Parempaakin on kuulunut minulle.


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Hyvä että voit ihan hyvin.

        Parempaakin on kuulunut minulle.

        Joo, kiitos! Jakselemisia sinulle!


      • Chihuahua-81 kirjoitti:

        Joo, kiitos! Jakselemisia sinulle!

        Kiitos.🐈

        😥En halua kertoa miksi olen pitänyt taukoa😥 , mutta parempaa on kuulunut.

        Ehkä joskus vielä hymyilen. Nyt ei vaan ole fiilistä😥.

        😥😥😥 Terveisin Ilmannimiiä 😥😥 !


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Kiitos.🐈

        😥En halua kertoa miksi olen pitänyt taukoa😥 , mutta parempaa on kuulunut.

        Ehkä joskus vielä hymyilen. Nyt ei vaan ole fiilistä😥.

        😥😥😥 Terveisin Ilmannimiiä 😥😥 !

        Paljon voimahaleja!


    • No, miten teillä joulun odotus sujuu?😊

      • Kuuntelekko paljon joululauluja?

        Mä oon jo muutama vuos sitten huomannu, että joululaulut, varsinki vanhemmat tekee kauheen haikeen olon :( Tulee mieleen lapsuuden joulut..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kuuntelekko paljon joululauluja?

        Mä oon jo muutama vuos sitten huomannu, että joululaulut, varsinki vanhemmat tekee kauheen haikeen olon :( Tulee mieleen lapsuuden joulut..

        No en kovin paljon kuuntele joululauluja, mitä nyt radiosta tulee.. Muutama joululaulu on minun lemppari kyllä..😊


      • Chihuahua-81 kirjoitti:

        No en kovin paljon kuuntele joululauluja, mitä nyt radiosta tulee.. Muutama joululaulu on minun lemppari kyllä..😊

        Ulkolaisia varmaanki...Muistan, että joskus oisit sanonu ettet kuuntele kotimaista.

        Mä taas rakastan Ave Mariaa, Konstan joululaulua ja Varpuset jouluaamuna....hitsi.oliko toi sen nimi..Mulle iski oikosulku :[


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ulkolaisia varmaanki...Muistan, että joskus oisit sanonu ettet kuuntele kotimaista.

        Mä taas rakastan Ave Mariaa, Konstan joululaulua ja Varpuset jouluaamuna....hitsi.oliko toi sen nimi..Mulle iski oikosulku :[

        Varpunen jouluaamuna..piti oikeen tarkistaa.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ulkolaisia varmaanki...Muistan, että joskus oisit sanonu ettet kuuntele kotimaista.

        Mä taas rakastan Ave Mariaa, Konstan joululaulua ja Varpuset jouluaamuna....hitsi.oliko toi sen nimi..Mulle iski oikosulku :[

        Joo, ulkomaista musiikkia kuuntelen.


      • Chihuahua-81 kirjoitti:

        Joo, ulkomaista musiikkia kuuntelen.

        Ok. Mä kyllä kuuntelen muuten ulkolaistaki musaa, mut joululaulut pitää olla kotimaisia :)


      • Chihuahua-81 kirjoitti:

        No en kovin paljon kuuntele joululauluja, mitä nyt radiosta tulee.. Muutama joululaulu on minun lemppari kyllä..😊

        😥en kuuntele😥. En halua. 🐈🐈

        🐈🐈🐈 Juoksen pakoon.

        Onneksi mun ystävä tuli mun syliin Ny ku 😥..


    • Korvatunturi
    • Sun_flower

      Itellä on hiton vaikeaa henkisesti tuon kaamoksen takia, tykkäisin touhata joulua mutta ei vaan jaksa kun pimeys masentaa:( Sori tää alavireinen viesti.

      • Koeta kestää, ei itsellänikään aina helppoa ole kun on mielenterveysongelmia.


      • Sun_flower
        Chihuahua-81 kirjoitti:

        Koeta kestää, ei itsellänikään aina helppoa ole kun on mielenterveysongelmia.

        Vaikuttaako suhun tää kaamos? Tykkäisin ite vaan nukkua:)


      • Sun_flower kirjoitti:

        Vaikuttaako suhun tää kaamos? Tykkäisin ite vaan nukkua:)

        Vaikuttaa kyllä, joskus enemmän ja nyt olen voinut suht hyvin, en tiedä onko käsityöt ja kaverit piristäneet? Unettomuutta on välillä kyllä..

        Kokeile napsia D-vitamiinia ja käytä kirkasvalolamppua?

        Mieheni on samanlainen kuin sinä, nukkuisi paljon.


      • sinkkumiess

        Myös minulla on ihan hvtin vaikea olla,mutta täytyy vaan jaksaa ja näyttää ulospäin että kaikki on ok kipuun auttaa burana ja viikonloppuisin tilanteet nollataan tottakai viinalla ja oluella.Sinkku olen niin eipä joulunakaan ole ketään läheistä silleen tietty käyn syömässä mahdollisesti shellillä tai abcilla,kunpa löytyisi edes jouluksi se nainen muttei löydy hällä väli


      • sinkkumiess kirjoitti:

        Myös minulla on ihan hvtin vaikea olla,mutta täytyy vaan jaksaa ja näyttää ulospäin että kaikki on ok kipuun auttaa burana ja viikonloppuisin tilanteet nollataan tottakai viinalla ja oluella.Sinkku olen niin eipä joulunakaan ole ketään läheistä silleen tietty käyn syömässä mahdollisesti shellillä tai abcilla,kunpa löytyisi edes jouluksi se nainen muttei löydy hällä väli

        Itse en yhtään välitä alkomahoolista, mutta jokaisen oma asia.


    • Kiitti samoin, on tapana hankkia lahjat vasta aatonaattona. Muutoinkin vedän semmoista statistin roolia, kun menen pyhien viettoon vanhempien luo.

      • Kivalta kuulostaa joulunviettosi.😊


    • kitkoillaeteenpäin

      Kiitos samoin hyvää joulua vaan kaikille,ja rauhallista joulua myös.M,utta on se ikävä totuus kaikesta huolimatta että joulusta tulee joko a:lumeton ja lämmin noin 3"c tai b: -10"c ja lunta noin 10-15cm Veikkaan siis tuota ensimmäistä

      • No, joulu tulee, oli sitten lunta tai ei.. Toki lumi piristäisi ja ei olisi niin pimeää.


      • kitkoillaeteenpäinn
        Chihuahua-81 kirjoitti:

        No, joulu tulee, oli sitten lunta tai ei.. Toki lumi piristäisi ja ei olisi niin pimeää.

        Kyllä olet oikeassa,ja mukavaahan se olisi jos lunta olisi ja sopiva pakkanen myös roskarukalla olisi elämää enempi asiasta viidenteen niin..tuoko muuten kaupunki sinne puita vai ihanko itse pitää tuoda? Ja millaisilla liukureilla siellä saa laskea? onko makkaranpaisto mahdollsuutta? onko vapaa parkkipaikka vai joutuuko pulittaa? onko roskarukalla mitään jouluista tapahtumaa?


      • kitkoillaeteenpäinn kirjoitti:

        Kyllä olet oikeassa,ja mukavaahan se olisi jos lunta olisi ja sopiva pakkanen myös roskarukalla olisi elämää enempi asiasta viidenteen niin..tuoko muuten kaupunki sinne puita vai ihanko itse pitää tuoda? Ja millaisilla liukureilla siellä saa laskea? onko makkaranpaisto mahdollsuutta? onko vapaa parkkipaikka vai joutuuko pulittaa? onko roskarukalla mitään jouluista tapahtumaa?

        Valitettavasti en osaa sanoa mitään roskarukasta.


      • joulusinkku
        Chihuahua-81 kirjoitti:

        Valitettavasti en osaa sanoa mitään roskarukasta.

        No roskaruka on kyllä kuumottava paikka siellä tapaa mielenkiintoisia ihmisiä,kunpa sielä järjesttääisiin joku joulu juttu


      • Chihuahua-81 kirjoitti:

        No, joulu tulee, oli sitten lunta tai ei.. Toki lumi piristäisi ja ei olisi niin pimeää.

        Odotan tammikuuta.


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Odotan tammikuuta.

        No kohta on tammikuu ja alkaa päivät pitenemään..😊


    • No mä vasta funtsin et mitä mä laitan. Stadiin kuiteski jouluks mutsin ja faijan luo himaan... :)

      • Perhejoulu, kuulostaa mukavalta.😊


    • Rakkaus_

      Love tosirealisti .

      • No hyi...


    • En halua juhlia joulua

      • Älä nyt, ei joulu ole niin kamala ja sitä voi juhlia rennosti ja mukavasti omaan tapaansa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5670
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3597
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      210
      1732
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1712
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1176
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1135
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe