Alkanut nyt kiinnostaa miltä tuntuisi jos toinen mies runkkaisi tai ottaisi suuhun imien loppuun asti.Myös se että saisi kullia takaapäin niin että mies laskisi lastin sisääni.Pelkkä ajatuskin saa seisokin päälle.Mistähän tuollaisen kaverin löytäisi että pääsisi kokeilemaan?Pitäisi mielellään olla vielä pieni kullinen jotta mahtuu peppuun kun siellä ei vielä käyty.Itse olen 55v ukm.
tampereelta
11
90
Vastaukset
- Nuoribii
Runkata ja imeä voin jos nuorempi tapaus kiinnostaa
- Nuoribii
Jaahas :) itse olen 25v, pitkä ja hoikka "hetero".. Hah.. Mut kyrvät, niiden tutkailu ja tyydyttäminen kiihottaa aivan järkyttävästi. Kokemusta ei ole vielä tosin muutamaa kertaa enempää kertynyt.
- voikunsaiskokeilla
kiinnostaa kyllä
- Nuoribii
Ajatuksia paikasta ja ajasta otetaan vastaan.Curiositytre@gmail.... Tällä palstalla sopiminen tuskin onnistuu järkevästi. Pakko päästä leikkimään jonkun vanhemman kullilla vielä ennen joulua.
Nuoribii kirjoitti:
Ajatuksia paikasta ja ajasta otetaan vastaan.Curiositytre@gmail.... Tällä palstalla sopiminen tuskin onnistuu järkevästi. Pakko päästä leikkimään jonkun vanhemman kullilla vielä ennen joulua.
Kyä mää edelleen haluan suuta......
- Treenmeno
jumanni kirjoitti:
Kyä mää edelleen haluan suuta......
Jumanni miten sinuun saa yhteyden?
- tree12
miten sinut saa kiinni?
- Turisti87
Treellä nyt kohta 179cm hyvännäköinen hoikka btm. Onko imettäjää ja paikkaa?
Voisin myös imutella,65vukm olen.kyllä minuakin saa runkata ja imeä.
- Janilll
Tuu stokmannin ylä wessaan kl 14.00 tänään
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592