Vanhempi rouva

maineffects09

Mooi. Elikkäs olen etsinyt jonku aikaa vanhempi rouvaa lemmen leikkeihin, mutta ei oikein löydy. Pidän vanhemmista naisista sillä minusta vanhemmat naiset ovat kiihottavia aina 70v asti. Pidän pillun nuolemisesta todella paljon. Juuh elikkäs mistä löytäisin puuma naisia? Olen 23 vuotias ulkomaalaistaustainen maskuliininen mies ihan komeaksi kehuttu asun helsingissä

7

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Espoowoman

Kiinostaisiko 60-vuotias nainen? Asuskelen espoossa?

• itseäni kiinnostaisi, olen tosin pelkkää suomalaista verta.

• Panohulluja38

Samoilla linjoilla. 6-70rouva sais kyllä kyytiä ja 24h menee helposti. Onkohan semmoisia rouvia ketkä antaa vapaat kädet ja tykkää oikeestaan ihan kaikesta köytetty orja....ja kyltymätön?

• Kädet

Olen kohta 60v ja varattu! Kotona ei vuosiin ole kihelmöinyt ja minulle riittäisi muutama tuntikin.

• Kädet kirjoitti:

Olen kohta 60v ja varattu! Kotona ei vuosiin ole kihelmöinyt ja minulle riittäisi muutama tuntikin.

Hei! kädet, voit kirjoitella , on sähköposti voimassa, nimimerkin mukaan!

• Peetu46

Espoon nainen... Ota yhteyttä savuttomaan mieheen joka tykkää vanhemmasta naisesta. Luotettava mies [email protected]
      Laita viestiä..

• Täälläkin olis vanhemmasta naisesta haaveileva 37v mies pääkaupunkiseudulta, nuoremmat jo nähty ja koettu.
      [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      22
      5081
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      4083
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1310
    4. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      101
      1302
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1220
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1094
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      903
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      855
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      793
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      769
    Aihe