Mooi. Elikkäs olen etsinyt jonku aikaa vanhempi rouvaa lemmen leikkeihin, mutta ei oikein löydy. Pidän vanhemmista naisista sillä minusta vanhemmat naiset ovat kiihottavia aina 70v asti. Pidän pillun nuolemisesta todella paljon. Juuh elikkäs mistä löytäisin puuma naisia? Olen 23 vuotias ulkomaalaistaustainen maskuliininen mies ihan komeaksi kehuttu asun helsingissä
Vanhempi rouva
7
145
Vastaukset
- Espoowoman
Kiinostaisiko 60-vuotias nainen? Asuskelen espoossa?
- Panohulluja38
Samoilla linjoilla. 6-70rouva sais kyllä kyytiä ja 24h menee helposti. Onkohan semmoisia rouvia ketkä antaa vapaat kädet ja tykkää oikeestaan ihan kaikesta köytetty orja....ja kyltymätön?
- Kädet
Olen kohta 60v ja varattu! Kotona ei vuosiin ole kihelmöinyt ja minulle riittäisi muutama tuntikin.
Kädet kirjoitti:
Olen kohta 60v ja varattu! Kotona ei vuosiin ole kihelmöinyt ja minulle riittäisi muutama tuntikin.
Hei! kädet, voit kirjoitella , on sähköposti voimassa, nimimerkin mukaan!
- Peetu46
Espoon nainen... Ota yhteyttä savuttomaan mieheen joka tykkää vanhemmasta naisesta. Luotettava mies [email protected]
Laita viestiä.. Täälläkin olis vanhemmasta naisesta haaveileva 37v mies pääkaupunkiseudulta, nuoremmat jo nähty ja koettu.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö28110381K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon2456036Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1735454PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *1125109Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot193335Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe92744- 2142642
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.202499- 282354
Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3822257