Viimeisetkin maineen riippeet menee!

pöpilään

Miten Outokummun palstalle näin paljon sekopäisiä kirjoituksia mahtuu?
Ja jos joku asiaa kirjoittelee niin aina joku sokopäinen kyllä herjaa.
Liekö ees Outokumpulaisia vai onko noin paljon oikeasti sekopäisiä Outokummussa.

17

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ärtynyt

      Minä outokumpulaiselle, anteeksi olen vain niin vihainen ystäväni puolesta hän on jo niin ........ pettynyt ja surullinen. jos joku hänet tunnistaa tosta jutusta ja tuntee kuten mäkin, kerron näin kun hän kesällä linnun pelasti , ja näin miten lintu kiitti kun vapauteen pääsi, voin sanoa et siinä jos missä oli sitä jotain............. maagista.

    • kissatkin

      Osaatteko edes, kertoa positiivistä asiaa.. mä aloitan, mulle kissat henki ja elämä. Aamu alkaa näin, herätys kännykässä, kisu sammuttaa herätyksen, havahdun miks herätys eitoimi. kiire antaa ruuat kissoille, meille kahvit, pusut jokaiselle ennenkuin päivä alkaa., nopeasti vaatteet päälle ja menoksi, ai niin, hiuksetkin ois pitänyt harjata ja hammas tahnaa naamassa, Normi päivä mulla

    • Outo-kumpulainen

      Uskottavuutemme naapurikunnissa on pitkälle mennyttä osittain tämän herjapalstan vuoksi, lopusta tuhosta pidämme jokainen huolen vieraillessamme kunnan rajojen ulkopuolella.
      Totta on, tänne kirjoittaa kourallinen idiootteja joilla on paha olla. He kylvävät pahaa oloaan ympäristöönsä ja ihmisiin yleensäkin.
      Itse lueskelen satunnaisesti täällä ja naapurikuntien palstoja. Täällä on kautta linjan karkeaa tekstiä ja paljon poistettuja juttuja mikä kertoo karua kieltään paikkakuntalaisten pahasta olosta.
      Miksi näin voi kysyä, tyhmyys tietysti tiivistyy porukassa ja nimettömänä on helppo "puukottaa selkään".

      • heheheheee

        "Itse lueskelen satunnaisesti juttuja......"
        Kuitenkin kiinnostaa vastaillakin juttuloihin.


    • prooutokumpu

      Pääasia että tulee koirapuisto mun koirille joka tykkää näykkiä pienempiä koiria ja kaivos aukee ensi vuonna että töitä meille kaivoskaupungin jälkeläisille...

    • Hyvä.kun.tulee

      Uusi kaivos Outokumpuun

      • kissatkin

        Mitenkähän kissat suhtautuu uuteen kaivokseen jos tärinää, vapinaa ja saasteita ulkona ettei kissoja voi laskea ulos vappasti kulkemaan kun ovat tottuneet että hammas tahnaa naamassa, Normi päivä mulla. Mie lähen kisu kainalossa mielenosoitukseen niin ei kaivosta tuukkaan enää


    • 8879

      Kunnia meillä on joskus ollut, maine on mennyt...
      Jäljellä ei mitään mainittavaa, ainoastaan kuihtuva kylä joka joskus oli vilkas kaivospaikkakunta...
      Nyt emme saa edes perinteistä jouluruokaa eli näin kaikki hyvä näivettyy...

    • ärtynyt

      Niin, kerroin ystävästäni mitä on kokenut outokummussa. kaikille ilo uutinen hän lähtee pois, On kokenut täällä kaiken mahdollisen ja liikaakin

      • kissatkin

        Kokee varmaan jatkossakin samaa, eihän paikkakunnan vaihto auta jos ei rauhaa saa levoton sielu


      • omaasyytäkin

        Ongelmat seuraa perässä yleensä jos on asiansa sössinyt...


      • pilvilinnat

        Hyvä, että jos jonkun elämä on niin täydellistä ja ihanaa.


      • Sisäinenrauha

        Nykyaikana on tämä ja face yms.. somea ei pääse karkuun paikakuntaa vaihtamalla vaan asiat vain seuraa ongelma tapauksia.


      • O-nnellinen
        Sisäinenrauha kirjoitti:

        Nykyaikana on tämä ja face yms.. somea ei pääse karkuun paikakuntaa vaihtamalla vaan asiat vain seuraa ongelma tapauksia.

        Minä saan olla rauhassa, muutin noin 20 vuotta sitten okusta pois. Olin sen ajan erilainen nuori, oman tien kulkija, erakkoluonne... Enpä ole enää mitään niistä, minulla menee hyvin ja on hyviä ystäviä ja kavereita uudella oikealla paikkakunnalla...

        Somessakin olen ja naureskelen sille näpertelylle joka edelleen vallalla okussa, erilaisia ihmisiä ei hyväksytä yhteisössä.
        Keksitte milloin mitäkin paikkakunnan parhaaksi, tekemättä jää 90 % suunnitelmista...


    • T.Otuus

      Kotoisia on nämä sekopäät, niin monta mieltä kuin miestäkin porukkaan mahtuu. Jos sama kööri keskustelisi nokatusten niin silloin hyssytellään, täällä voi mielipiteensä kärjistää ja antaa palaa.. Selkäänpuukotusta muttet vaan tiedä kohdetta kuka on kulloinkin on vuorossa...

    • Toinentollo

      Keitä muita täällä kohta asuu kuin sekopäitä? Kylillä puhutaan niitä näitä. Jostakin luin, että itse kun kysyy ja vastaa saman tien , ei tule jälkipuheita? Viisautta ei odoteta multa, siksi lisään uuniin tulta. Mietin, kuinka siihen loppui eloni riemut, kun isäni heitti kahdesti ilmaan ja kerran vain otti kiinni. Jos kunniansa kadottaa, mainetta tulee kaspäin. Mitäpä meistä kaistapäistä ei huolta kanna kukaan ja se on hyvä?

    • Siusta_eroon_heti

      Outokummusa asuu ihan tavallista porukkaa, mutta joensuussa on nähty jo aikaa sitten propagandan eli trollauksen merkitys asioita päätettäessä.
      Niinpä tämäkin palsta on heidän ammattitrolliensa valloittama. Ainoa hyvä puoli tässä on se, että tätä palstaa lukee kovin harvat - menee vähän niin kuin hukkaan koko trollaus.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1555
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1265
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe