puutteessa

pöökki52

Olen nainen 52.v. ja yleensä en ole kauheesti harrastanut itsetyydytystä mutta eilen pakko antaa itselle räjähtävät orgasmit koska paineet oiivat niin kovat. Olen hädin tuskin uskaltanut ulos ovesta kun ja jos näen jonkun komean miehen niin haluisin panna sitä heti...nyt olo hiukan helpottunut...Onkos muilla naisilla samoja mietteitä==??

85

2309

7Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen 52...Haluaisitko livenä? Öljyhierontaa ja kielihoitoa pitkän kaavan mukaan
      Savuton ja luotettava mies joka tykkää erotiikasta erittäin paljon.

      Pete 47v 180 99

      • Pillukosteena

        Eiks´sulla ole muu mielessä kuin toi yksi sama iän ikuinen löylukauha virsi?


    • Täällä olis yks komee mies jos kiinnostaa?

      • Huokh

        Mitä tää hyödyttää tämmöinen löylykauhasta jauhaminen? Eiks sulta mee vähän omaa aikaa hukkaan?


    • Katsellaan toisiamme ja runkataan. onko skypeä?

      • Pillukosteena

        Jaa että kuinka en mää ainakaa toisen kalua lähe katteleen.
        Runkuttaa voi vaikka ilman videotakin. Eikä siihen tarvii kuin tämä kanava ja runkkutuskaveri.


      • Tule tänne minun luo niin nussitaan ja vaikka runkataan yhdessä sinä minua ja minä sinua.???


    • Ota yhteyttä ja keksitään yhdessä ongelmaasi ratkaist T, mies30

    • Ihanaa

      Olet suunnilleen saman ikäinen nainen. Itselläni alkoi samanlaiset himot kun täytin 50v...
      Harrastan itse tyydytystä usein ja päivittäin näen komeita miehiä jotka kiihottaa...

      • Ihanaa

        Taidat haluta päästä tyydyttää tarpeeni.... olet hyvän ikäinen.. aikuisen naisen hyvänä pitoon...


    • nelikymppinennainen

      Minulla on himot samanlaiset vaikka olen vasta nelikymppinen nainen. Juuri ja juuri pystyn pitämään pokan kun vastaan tulee kadulla komea, pantavan näköinen mies! Tekisin niin mieli tarttua hihasta ja vetää vähän erilleen...ja sitten...mmmm;-) Katson kyllä aina sellaista miestä silmiin, ehkä hän ymmärtää mitä on mielessäni...;-)

      • Kikkeliskok

        Tuo on hyvä! Aina joskus näkee naisen katseessa sellaisen hauskan pilkahduksen, että jää pohtimaan, että mitähän hänellä oli mielessä. Katse on sellainen vähän pidempi kuin vilkaisu, ei tuijotus, mutta selvästi intensiivinen ja uteliaisuutta herättävä. Puntissa värähtää, kun saa tuollaisen katseen.


      • Mies32w

        Joo, mää oon huomannut että jotkut naiset katsoo tai on katsonut silmiin sillein että haluais panna mun kanssa... Mutta eihän sitä ikinä niin tuu lähdettyä seksiä harrastamaan, mutta voisin kyllä kun sinkku kerta olen...


      • Ihanaa
        Mies32w kirjoitti:

        Joo, mää oon huomannut että jotkut naiset katsoo tai on katsonut silmiin sillein että haluais panna mun kanssa... Mutta eihän sitä ikinä niin tuu lähdettyä seksiä harrastamaan, mutta voisin kyllä kun sinkku kerta olen...

        Katse kertoo kaiken... kesällä olin tankkaamassa autoani kun nuorempi komea mies tankkasi yhtä aikaa.. katseemme kohtasivat ja molemmilla värähti.. mies meni autoon ja tuli luokseni.. sanoen minulle tunsin jotakin sinussa ja antoi käynti kortin minulle.. lähdin ajelee ja hetken päästä laitoin viestin hänelle.. tunsin samoin...tavataanko heti... vastaustuli missä olet... ajoimme metsä auto tielle syrjään... rakastelimme intohimoisesti auton konepellin päällä... saimme molemmat mitä sillä hetkellä eniten kaipasimme... Asumme molemmat eri puolella suomea...muutaman kerran tullut viesti puhelimeen... ehkä joskus uusiksi...


      • aviomies05

        "Ihanaa", osaat olla niin vastustamattoman avoimen eroottinen. Huh, kun kuumottaa tuo kesäinen ihana hetkenne.


      • Opettelekirjoittamaan
        Ihanaa kirjoitti:

        Katse kertoo kaiken... kesällä olin tankkaamassa autoani kun nuorempi komea mies tankkasi yhtä aikaa.. katseemme kohtasivat ja molemmilla värähti.. mies meni autoon ja tuli luokseni.. sanoen minulle tunsin jotakin sinussa ja antoi käynti kortin minulle.. lähdin ajelee ja hetken päästä laitoin viestin hänelle.. tunsin samoin...tavataanko heti... vastaustuli missä olet... ajoimme metsä auto tielle syrjään... rakastelimme intohimoisesti auton konepellin päällä... saimme molemmat mitä sillä hetkellä eniten kaipasimme... Asumme molemmat eri puolella suomea...muutaman kerran tullut viesti puhelimeen... ehkä joskus uusiksi...

        Kannattaisko opetella kirjoittamaan yhdyssanoja :)


      • Ratsaille

        Kannattaisko Sinunkin löysätä vähän pipoa?


    • ziara733

      Mä 45v ja himoitsen nuorempia miehiä..tulee aina välillä tunne jostain tyypistä että osaisko toi nuolla ja millanen kalu hänellä on..ja pitää pahimmassa kiimassa tyydyttää itse itsensä..

    • OuluMies40

      Ihanan kiihottavaa lukea teidän kertomuksia haluista naiset:) mulla on aivan kovana kun luen näitä:)

    • niinsemeneepi

      Eivätköhän nuo "naiset" tälläkin palstalla ole yli kuuskymppisiä peräkammarin"poikia":D

    • Rakastellaankokunsopii

      Harmi... Missä olette te kiimaiset halukkaat naiset olette.Mutt kuinkas teihin sais yhteyden..?
      Täälkin ois jollekkin kiva symppis mies.50v..ain panettais

      • Ikälikka

        Etelä-Suomen ikälikka ja ain panettais.


      • jokunenees

        niin muaki


      • Ikälikka kirjoitti:

        Etelä-Suomen ikälikka ja ain panettais.

        40-kymppinen treenattu mies Uudeltamaalta...Keskustellaankos? Arvaat kai postini.Se on nimimerkkini ja loppuosana suomi24.fi.Pidän kypsyistä naisista:)


      • Rane2

        Ikälikka olisin kiinnostunut sinusta olisi upea naida sinua ja nuolla pitkään uskon että tykkäsit mistä olet voitko laittaa sähköpostia?


      • Rane2

        Ikälikka odotan postia sinulta voit laittaa tänne os. Jos haluat mut parempi jos suoraan mun sähköpostiin kirjoittaisit


      • Ikälikka

        Kiitos vaan Rane! Tässä on jo järjestelyt menossa, että alkas kohta helpottaa


      • Rane2
        Ikälikka kirjoitti:

        Kiitos vaan Rane! Tässä on jo järjestelyt menossa, että alkas kohta helpottaa

        ikälikka toivotan onnea olisi ollut mukava tavata sinut ja rakastella mutta laita takasin viestin jos et halua mun kanssa?


    • Isojakomee

      Kelpaisiko teille leidit 43v mies jokaista on nuorekas?

      • Isojakomee

        Sulla löylykauha aivoissa poikittain. Hyppää avantoon ja jää sinne jos noin ahdistaa


    • Kiinnostunut nainen 60

      • Kiinnostunutplus

        Tässä.


      • Okei mistä päin


      • Kiinnostunutplus

        Ihan Etelä-Suomessa.


      • Minä 03a olen 53v.


      • Kiinnostunutplus
        Tinto66 kirjoitti:

        Minä 03a olen 53v.

        Hyvä ikä sinulla, minulla valitettavasti kolme kertaa sun numero. Se vähän haittaa.


      • Siis oletko yli 70v.


      • Ikälikka
        Kiinnostunutplus kirjoitti:

        Hyvä ikä sinulla, minulla valitettavasti kolme kertaa sun numero. Se vähän haittaa.

        :):):)...suuntanumero!
        Mutta kyllä ikääkin melkein 70:).Notkee ja nätti.


      • Uskon sen


      • Ikä ei haittaa jos vaan mekon alla kuumottaa


      • Coraxo
        Ikälikka kirjoitti:

        :):):)...suuntanumero!
        Mutta kyllä ikääkin melkein 70:).Notkee ja nätti.

        42v komistus ilmoittautuu vapaaehtoiseksi :)


      • Kiinnostunutplus
        Coraxo kirjoitti:

        42v komistus ilmoittautuu vapaaehtoiseksi :)

        Voi komistus, sut diskattiin muilla kuin mun voimilla !


    • Te kiimaiset naiset: Laittakaa minihame ja korkkarit, vaikka ikää vähän olisikin. Minä ainakin tulen iskemään silmää ja juttelemaan panot mielessä.

    • Kuopijonkolli

      Mukava huomata että kevätkiima vaivaa naisiakin. Yhteydenottoa odottelee 40v hoikka mies.

    • MOI,OIS KIVA SUA TAVATA ,OON 57V MIE 180P 84KG SINKKU..

    • 50-v hyväkuntoinen mies Itä-Uudeltamaalta. Käyn usein pk-seudulla. Olen vapaa ja kiinnostunut.

    • Oliko oulusta kiimaisia naisia?

    • maljakko

      aika törkeitä viestejä olet saanut itse runkkasin just äsken tekipähyvää pillu on tyytyväinen illalla saatan saada munaa

      • TemppuTeppo

        Maljakko, sinusta on pakko pitää.
        Ahnaasta pillustasi nyt puhumattakaan.


    • maljakko

      oletko koskaan ajatellut olla naisenkanssa sillai

      • Ladylive

        Olen ajatellut. Mutta nyt jo niin vanha ja miehern tottunut, että tuskimpa se onnistuis.


    • Kuumakinmies

      Tässä näemme että nainen tarvitsee miestä tosi paljon ja mies naista. Jotkut naiset ostavavat tekopeniksiä

    • XL42

      Panettaa ja paljon. Pillu ihan kuumana pelkästä ajatuksesta. Kun olis rohkeutta lähteä miehenhakuun. Oon vaan niin ujo ja epävarma. Haluaako miehet ollenkaan tälläisiä XL-neitosia?

      • Kyllä haluaa! Usko pois! -30v mies


      • mukavamies09

        voidaan kokeilla XL kiinnostaisi kyllä ! 47v m


    • Jusa_73

      Huomenta XL42. Voin sanoa, että kiinnostaa, sekaan vain! Ei tietenkään kaikkia, mutta esim. minua kyllä. Jos satut liikkumaan Helsingissä päin, niin saa ottaa yhteyttä.

    • Eivarmaankaan

      Ja kaikki tarjokkaat oli taas maakunnista...
      Hesasta siistiä sinkkua vanhempaa paksupatukkaa...?

    • Jusa_73

      Minä oon Stadista, jos kohta junantuoma. Keski-iässä jo, kuten nimimerkistäkin voi arvata. Ja onhan se nyt ihan paksuhko, muttei mikään megapitkä. Ja se on myös täysin emännätön.

      • Ukm53Hki

        Eli mitä,oot 45? ’Paksuhko’? Missäpäin stadia? Oletko koskaan pohtinut mahd. parin tuttavuutta...? Itse 53v ukm,joka ajatellut miestä kaveriksi...


      • Varaemäntä

        Te voisitte sitten ottaa mut tuolle Jusalle varaemännäksi. Olen kuuskymppinen simpsakka nainen.


      • Varaemäntä kirjoitti:

        Te voisitte sitten ottaa mut tuolle Jusalle varaemännäksi. Olen kuuskymppinen simpsakka nainen.

        Kyllä kelpaisit minullekkin😉vaimon kanssa ollut aika hiljaista sillä saralla...
        Jos vaikka otat suoraan yhteyttä???
        (nimim.atsuomi24.fi)


      • reppumies70
        Varaemäntä kirjoitti:

        Te voisitte sitten ottaa mut tuolle Jusalle varaemännäksi. Olen kuuskymppinen simpsakka nainen.

        Kirjoittele minulle katsotaan mitä kivaa saadaanaikaiseksi....eli nimimerkki .gmail.com...siellä simpsakalle emännälle mukava alle 50v.herrasmies tarjolla....


    • KolliKuopiosta

      Savosta?

    • Moro! Oon 35 vuotias jätkä,täysin terve molemmista päistä ja voisin tulla antamaan sulle isoa nautintoa kaikin tavoin..;)

    • Anonyymi

      Itselläni erosta 5 kk ja pilluni huutaa munaa päivittäin. Olen ihan märkänä koko ajan. Nainen 46 v

      • Anonyymi

        160 cm 72 kg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        160 cm 72 kg

        Moi, pääsiskös suhun tutustumaan jossain? Ois kiva päästä maistelemaan sun kosteutta pitemmän kaavan mukaan. #M41 Hki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi, pääsiskös suhun tutustumaan jossain? Ois kiva päästä maistelemaan sun kosteutta pitemmän kaavan mukaan. #M41 Hki

        Olen 17vuotias ja neitsyt. Haluaisin kokeilla dildoa mutta menetän neitsyyteni sille. Haluan mieheni joskus tekevän sen.
        Sormi sisällä ei tunnu riittävän. Jotain isompaa haluan. Mitä teen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 17vuotias ja neitsyt. Haluaisin kokeilla dildoa mutta menetän neitsyyteni sille. Haluan mieheni joskus tekevän sen.
        Sormi sisällä ei tunnu riittävän. Jotain isompaa haluan. Mitä teen?

        Höpöjä puhut. Neitsyys on henkinen asia, ei se, että dildo ollut pillussasi. Vai oletko mielestäsi menettänyt neitsyytesi herra Tampaxille? Käytä dildoa vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 17vuotias ja neitsyt. Haluaisin kokeilla dildoa mutta menetän neitsyyteni sille. Haluan mieheni joskus tekevän sen.
        Sormi sisällä ei tunnu riittävän. Jotain isompaa haluan. Mitä teen?

        Tulet juttelemaan privaatisti kanssani niin katsotaan asiaa lisää, uskoisin että keksimme jotain mukavaa;) Vaikka sitten suullista nautintoa


      • Anonyymi

        Hhmmm, mistäpäin sä? 😉
        -kuuma♋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hhmmm, mistäpäin sä? 😉
        -kuuma♋

        Oon hesasta. Onksulla kik


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon hesasta. Onksulla kik

        On kik, laita meiliä: [email protected] niin saat kikin siellä


      • Anonyymi

        Mistäpäin


      • Anonyymi

        Mistäpäin


      • Anonyymi

        Muskettisoturi valmis auttamaan. Ootko pks;lta


      • Anonyymi

        Hhmm, mistäpäin sä, ehkäpä voisin olla avuksi 😘
        -kuuma♋


      • Anonyymi

        Olen 57v. ja vähän sama ongelma haluaisin saada pillua joka päivä ota yhteyttä ja kerro miten saan yhteyttä sinun


    • Anonyymi

      Hei missä olet laita viestiä niin voimme auttaa toisamme. 0449351442

    • Anonyymi

      Itselläni on kans kovat halut. Varsinkin isompien naisten kohdalla ;)

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Normi terve ja sukukypsässä iässä oleva nainen laittaa kyllä lihatiskin pystyyn ja saa miestä ettei tarvi sormettaa!

    • Anonyymi

      Keski-suomen kiimaisia Rouvia vailla orgasmeja?
      👅-mies

    Ketjusta on poistettu 51 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5670
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3597
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      210
      1732
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1712
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1176
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1135
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe