Korpee.. Tilitoimiston veloitus Suomi.fi valtuutuksesta..

Korpee

Nyt vähän meinaa korpea.. Tilitoimistoni laskutti 100.00 eur alv. 0% Suomi.fi valtuutuksen tekemisestä ja tämä käsittääkseni on tilitoimisto kohtainen eli jos haluan vaihtaa tilitoimistoa niinkuin oli suunnitelmissa niin taas saa maksaa tuon lystin..

5

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yritätässämaksaaveroja

      Kyllä on sekavat ohjeet suomi.fi, en yhtään ihmettele jos veloitti satasen.
      Minäkin laitoin kaikkiin omiin firmoihini vero asiain hoidon, ne oli sielä 2 päivää, sitten vero.fi sivulta hävisi kaikki firmani..
      Kaiken huippu on se, että suomi.fi ei edes näy kaikkia firmojani. Katso tunnistukseen verrattuna arvosana 0.
      kenenkähän kuspään takia tämäkin muutos tehtiin...

    • Mazza

      Mun tilitoimisto ei veloittanut, tietääkseni, mitään tuosta valtuutuksesta.
      Todella kummallista, että joku siitä rahan ottaa!
      Minä en maksaisi. Ilmoittaisin, että kirjanpitäjä vaihtuu mikäli tälläisesta veloitetaan.

    • Aika suolainen hinta.

    • eTulorekisteri

      No, minä tein nyt la-su-ma-ti ja melkein on valttdet mulla! Selko ohjeet tein paina sitä vaihda rooli ja alas siitä ...ihan helppo, kun vaan jaksoi lukee, no chatti auttoi, kun en tajunnut ettei yhdistys mene suomiin, sille pitää löytää oma reitti. Jos joku tietää, mihin ky menee vai pitääkö tässä säännöt muuttaa, kuten viranomainen tahtoo? Minä en taho. Aikaa on mennyt, mut kuka nyt parissa tunnissa nää on hoitanut? Mul ei oo riittänyt parikymmentäkään tuntii. Saisko nyt lähettää laskun sinne Tulorekisteriin? Voisin kyl konsultoida tästä muita!

    • tilimies

      Valtuutukset on kunnossa mutta yrittäkääpä syöttää palkkatietoja, yrityksen eikä asiainhoitajan tiedot ei tallennu kun se heittää pois siinä vaiheessa kun yrittää syöttää palkkasummaa. Ja ensin pitää syöttää eläke - ja vakuutusyhtiöiden tiedot. Ja jos tämän joskus saa toimimaan niin vain 12 kertaa vuodessa jokaiselta työntekijältä (tili/kk) entisen yhden, YHTEISEN ilmoituksen sijasta. Onko tämä nyt helpompaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5810
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3687
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1948
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1782
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1232
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1187
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      957
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      51
      951
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe