Swift 4x4 hybridi ? järkiautoko?

uusiautovuosiksi

En ole koeajanut vielä. Menen kyllä. Uusi auto kiinnostaisi koska tuonhintaisen pystyy ostamaan ja ylläpitämään. golfon isompi selvästi. Millaisia kokemuksia arvelette olevan swiftin ratissa golfiin verrattuna? Ainakin neliveto on plussaa . Golfilla 1.4 on helppo ajella mutkateitä ja moottoritiellä jossa voisi ajaa 110km/h aina kesät talvet joka autolla. En kannata nopeuksien nostoa jo saateidenkin tähden. Moottorin luonne on vetävä swiftissä luetun mukaan. Ei turboa on ikävää.
En tarvitse iompaa autoa mutta onko hybridi swift kehno 2008 1.4 90kw golfiin verrattuna?
Suzukeita varmaan korjataan harvemmin jos ajelee jonnekin 150tkm asti?

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 50nm3hvhybridi

      Kuume nousee.

    • 20cmkasvaavielä

      Jöpötys nousoo

    • jhvlp

      Hyvät arvostelut tuo Suzuki sai Tuulilasissa. Kulutus on litran satasella pienempi kuin ilman hybriditekniikkaa.

      Minusta myös Suzuki Hybrid on mielenkiintoinen auto. Tosin en kaipaa nelivetoa. Jälleenmyyntiarvoa saa arvuutella. Golf lienee helpompi myydä. Toisaalta hybriditekniikka on haluttua käytettyjen markkinoilla.

      Ajoominaisuudet eivät luultavasti ole Golfin tasolla. Mutta onko sillä pikkupyörityksessä niin väliäkään.

      • OlliP

        Itse ostin kyseisen auton... muutaman päivän ollut käytössä ja ensivaikutelma yllätti positiivisesti👍 Pieneksi autoksi jämäkkä ja tilava peli... nyt lunta mukavasti ja kulkee hienosti ja jämysti.
        Ainut negatiivinen asia on hienoinen rengas melu sisälle mutta siihenkin tottunee.
        Kulutus ollut seka ajossa 5.1-5.5 litraa.
        Hyvillä varusteilla hintaansa nähden...


    • uusiautovuosiksi

      Varmaan veisin pajalle heti uutena äänieristykseen. Ei maksane kuitenkaan kovin montaa sataa euroa. Luettuna on että hieman turhan kova sisämelu. Vanteet ilmeisesti myös vaihtuisi 15" 185-65 kokoon syy melu ja halvempi rengas. Kyllä minä isomman koneen siihen niin mieleläni ottaisin ja maksaisin 1000€ enemmän sitkeyden tähden. Joutuu käydä koeajolla ennen joulua. Kovin kaunis se ei kyllä ole mutta eipä ole kyllä golffikaan. Ehkä persoonallisemman näköinen posittivisella tavalla.
      Äänieristys on koettu tuttavan autolla ja ero oli iso ,muisaakseni golffi oli kohde.

    • Yaris_Hybrid

      Jos olisi ollut saatavilla silloin kun Yariksen ostin niin olisi ollut varteenotettava vaihtoehto. Mulla on ollut uusi tuollainen 10v sitten ja tykkäsin siitä jo silloin. Yllättävän jämäkkä ja tilava pitkälle miehelle. Varmasti kannattaa kokeilla mutta varusteiden puolesta jää edelleen Yarikselle toiseksi. Mutta painopisteet ovat jokaisella omat.

    • Hyrbiidi

      Tavattoman laiska, meluisa ja ahdas.

      Osta joku oikea kunnon auto.

      • uusiautovuosiksiksi

        Testattu pikaisesti, ponteva moottori mutta turbovääntöä ei tunnu koska ei ole mutta riittävä koska moottorilla on halu vetää koko ajan,riittävä.
        Melua on jonkin verran mutta ei liikaa.
        Tilat on yllättävän väleät! takokontti on tietysti pieni mutta 3 kauppakassia menee heittämällä eli riittää.
        Kaupanhieronta alkaa.

        Mikähän on se kunnon auto? Minulle kunnon auto on ford f150 raptor mutta se on liian kallis joka suhteessa ja muut siitä alaspäin on rimpuloita jos kunnon autosta puhutaan.


    • Sukisutsuki

      Pikkusutsuki hyytyy pieneenkin mäkeen, vaihtaa siinä sitten neloselle ja kolmoselle, kierrokset viuhuu yli neljän tonnin ja soppaa kuluu meluisalle pikkuautolle kammottavat 8-9 litraa!
      Tuo kääpiöauto vaatisi ainakin puolentoista litran turbokoneen että viitsisi edes ajaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4519
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe