Paras repliikki?

Vattu

Tyhmä galluppi

Mitkä on teidän mielestä legendaarisimpia Star Wars - leffoissa olleita repliikkejä?
Mun mielestä legendaarisimpia on nää:

Vader: "Apology accepted, captain Needa", "I am your father", "What is thy bidding my master?"
Sitten muilta tyypeiltä
Leia: "I would rather kiss a wookiee"
Emperor: "So be it, Jedi"
Jabba the Hutt: "paska" (Episode IV:ssä kun se sanoo niille tyypeille "paska" eli suomeks "mennään")

25

3694

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

      Vader: Your lack of faith is disturbing.

      • Fan1

        Vader sanoo tuossa repliikissä:

        "I find your lack of faith disturbing."


      • Secred_jedi

        I am your father oli kyl kova


    • meredith

      Imperiumin Vastaisku/ asteroidin "luolassa"

      Han: "There's no time for a committee!"
      Leia: "I am not a committee!"

      Muutenkin monet Hanin ja Leian väliset sanailut ovat aika mainioita, varsinkin ennen kuin Leia tajuaa oikeat tunteensa.

    • Kyo-kun

      'If only you knew the power of the Dark Side!'

    • y o d a

      Yoda: "No, try not, do or do not, there is no try"

    • Suppo

      Alkuperäisessä ekassa Star Warsissa ennen lopputaistelua yksi X-wing -piloteista "tarkistaa perät" Leialta ja toteaa:
      "Look at the size of that thing!"

    • Pave

      Voi ihan kuulla(siis mielessään) kun Yoda sanoo tämän:
      Twisted by the dark side young Skywalker has become.

      Ei jaksais millään enää odottaa toi näkemistä. Toukokuuhun on vielä matkaa...

      • dfdasfdss

        "Are you threatening me, Master Jedi?"

        "You were the chosen one!"


    • THX!

      "Don`t fail me again, admiral". Kuvaa hyvin Vaderin mielipuolisuutta. Ylensi ja alensi tyyppejä mielensä mukaan. Vader on aika pomo.

      • Vattu

        Niin ESB:ssä se oli niin paras kun Vader tappo sen admiral Ozzelin voimakuristuksella ja sano: "You are the leader now, ADMIRAL Piett" Ylens tosta vaan amiraaliks ku tappo edellisen.


    • -----

      En ole varma miten se nyt meni mutta Han Solo: "I have bad feeling about this".

      • Vattu

        Se on tosi yleinen ja legendaarinen repliikki jonka varmaan kaikki SW-hahmot on sanonu. Kyllä se jotenkin niin meni :D


      • joopajoosano

        "Boring conversation anyway"


      • OceanChild
        joopajoosano kirjoitti:

        "Boring conversation anyway"

        "I have bad feelings about this."


    • uppe

      Yoda: "Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger, anger leads to hate. Hate leads to suffering."

      • kylläkyllä

        Kyllä. Ja se, että "yrittämistä ei ole".


    • SomeOne

      Ehdottomasti kun vader sanoo: "You don´t know, the power of the darkside". Ja se: "I have bad feeling about this". Ja vaderin: "I´m waiting for you, Obi-one". Ja kaikki Yodan repliikitkin on hyviä.

    • sanna

      Bespinissä Luken Ja Vaderin välillä käyty keskustelu....etenkin se 'No, I'm your father' kohta.

    • sdcsd

      Mä en tiiä ainuttakaan, mutta onko joku hahmoista sanonu, (ehkä Luke Taivaantalloja tai Putsi Valovuos"Voima olkoon kanssane! " ?

    • Olkoon_Voima_kanssanne

      "I am altering the deal. Pray I don't alter it any further."
      "I love you." "I know."
      Sekä klassikko, joka tosin ei ole ihan lempparini: "Noooooo!!!"

    • Godofasgard

      I am your father, I have bad feeling about this ja you don't now the power of the dark side!

    • SithitOnParhaita

      Varmaan tää kohta:
      Luke: He told me you killed him!
      Darth Wader: No Luke, I'm your father.
      Se oli eeppisin kohta ikinä :3

    • monsterhunter

      Eiks kylo ren sanonut :it happen a awakening, are you felt it?

    • LunaSkywalker

      Parhaasta en tiedä, mutta hyviä on ollut tietenkin "I have bad feeling about this." Ja "who's scruffy looking" ja "I love you" "I know"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1432
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1193
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe