Sentähden kirous kalvaa maata, ja sen asukkaat syystänsä kärsivät; sentähden maan asukkaat kuumuudesta korventuvat, ja vähän jää ihmisiä jäljelle."
Jesaja 24:6
Profeetta Jesaja ennusti ilmastonmuutoksen!
5
51
Vastaukset
Selvä ja vastaansanomaton ennustus.
- vahvaUskossa
ja muistaakeseni Johannes kirjoitti ilmestyskirjassa kun joku kuuma 'meteoriitti' putoaa mereen ja merivedet lämpiää
- EsiintyväTaiteilija
Nää erilaiset manaajat haastoi mukavia ja pelottavia,,, niin saivat esityksen palkaksi ruokaa ja elintasoa!!
Vaikutin on yhä sama, pappi puhuu ja tienaa palkkaa!!- yu8jpå
Heitä kylläkin vainottiin ja pilkattiin eikä uskottu. Eipä mikään siis ole muuttunut. Raamatussa väärät profeetat puhuivat aina sitä mikä oli kansalle mieleen. He olivat leipäpappeja. Mutta totuudenpuhujat eivät.
Näin sanoo Herra Sebaot: Älkää kuulko profeettain sanoja, noiden, jotka teille ennustavat täyttäen teidät tyhjillä toiveilla: oman sydämensä näkyjä he puhuvat, mutta eivät sitä, mikä tulee Herran suusta. 17
He hokevat minun halveksijoilleni: 'Herra on sen sanonut: Teillä on oleva rauha!' Ja kaikille, jotka vaeltavat sydämensä paatumuksessa, he sanovat: 'Ei teitä kohtaa onnettomuus'. 18
Mutta kuka on seisonut Herran neuvottelussa ja nähnyt ja kuullut hänen sanansa? Kuka on tarkannut ja kuullut hänen sanansa?"
19
Katso, Herran myrsky, kiivastus, puhkeaa,
pyörremyrsky vyöryy kohti jumalattomien päätä.
20 Eikä Herran viha asetu,
ennenkuin hän on toteuttanut ja täyttänyt
sydämensä aivoitukset.
Aikojen lopulla te tulette sen hyvin ymmärtämään.
21
"Minä en ole lähettänyt noita profeettoja,
mutta silti he juoksevat.
Minä en ole puhunut heille,
mutta kuitenkin he ennustavat.
22 Jos he olisivat seisoneet minun neuvottelussani,
niin he julistaisivat minun sanani kansalleni
ja kääntäisivät heidät pois heidän pahalta tieltään
ja pahoista teoistansa.
- filade
Jes.24:1-12 jakeet liittyvät Israelin maahan 7 v vihan aikaan ja sen lopussa kun Jeesus saapuu pyhineen Öljymäelle (Sak.14:1-10).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel353585Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1312465Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v311970Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen101559Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.761556Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma561346- 671230
Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen681184Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e601179- 671120