Nyt on käynyt niin, että 2 viikkoa sitten puhelinmyyjän kautta tilaamaani lähetys ei ole tullut perille, eikä myyjän numerokaan vastaa. Joko posti on hukannut/pöllinyt sen, tai sitten sitä ole koskaan minulle lähetettykään.
Miten siis todistaa, jos tulee laskua, että kyseinen lähetys ei ole koskaan minulle saapunutkaan?
Nythän en kykene edes perumaan uutta lähetystä.
Mistä saisin tietoa tästä puhelinmyyntifirmasta, kun minulla ei ole kuin joku epämääräinen numero, josta ei edes vastata?
posti hukassa
tananpuhelinmyynti
1
97
Vastaukset
- KaikkiHuijaavatAina
Väitätkö, ettet tiennyt kaiken puhelinmarkkinoinnin olevan epärehellistä? Kuvittelitko jotenkin hyötyväsi jostakin? Raskauttavaa!
Jos peruutus ei ole onnistunut, laskua ei saa maksaa ja mahdollisesti (epätodennäköistä) saamaasi "tuote" pitää palauttaa lähettäjän kustannuksella. Ei saa aiheutua sinulle mitään maksuja.
Mieti oikein tarkkaan, miksi tulet saamaan laskun useita viikoja tilauksen jälkeen ja miksi siinä on maksuaikaa vain muutama päivä. Laskussa kerrotaan satuja siitä, mitä sinulle tapahtuu, jos et maksa laskua! Uskotko niitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818