Nyt on käynyt niin, että 2 viikkoa sitten puhelinmyyjän kautta tilaamaani lähetys ei ole tullut perille, eikä myyjän numerokaan vastaa. Joko posti on hukannut/pöllinyt sen, tai sitten sitä ole koskaan minulle lähetettykään.
Miten siis todistaa, jos tulee laskua, että kyseinen lähetys ei ole koskaan minulle saapunutkaan?
Nythän en kykene edes perumaan uutta lähetystä.
Mistä saisin tietoa tästä puhelinmyyntifirmasta, kun minulla ei ole kuin joku epämääräinen numero, josta ei edes vastata?
posti hukassa
tananpuhelinmyynti
1
161
Vastaukset
- KaikkiHuijaavatAina
Väitätkö, ettet tiennyt kaiken puhelinmarkkinoinnin olevan epärehellistä? Kuvittelitko jotenkin hyötyväsi jostakin? Raskauttavaa!
Jos peruutus ei ole onnistunut, laskua ei saa maksaa ja mahdollisesti (epätodennäköistä) saamaasi "tuote" pitää palauttaa lähettäjän kustannuksella. Ei saa aiheutua sinulle mitään maksuja.
Mieti oikein tarkkaan, miksi tulet saamaan laskun useita viikoja tilauksen jälkeen ja miksi siinä on maksuaikaa vain muutama päivä. Laskussa kerrotaan satuja siitä, mitä sinulle tapahtuu, jos et maksa laskua! Uskotko niitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129066Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883652- 202113
- 831302
- 271115
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661102- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791075- 551033
- 66982