Onko kukaan saanu vielä kokeilla uutta Vitaraa?

ugyuug

Pysyykö se tiellä vai pitääkö koko ajan rattia liikutella eestaas? On kai ne parantannu uudessa ohjausta?

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Atkerkki2

      Ei ole. Kyseessä ei ole uusi malli vaan facelift. Samat huonot osat on ohjauksessa ja siksi. EI JATKOON.

    • juzuki

      sanoo "asiantuntija" joka ei ole koskaan kyseistä ajoneuvoa ajanutkaan eikä omista ajokorttia

      jätettäköön kyseinen mölähdys siis omaan arvoonsa

    • Atkerkki2

      No niin. Suzukin ohjausongelmat ovat sitä luokkaa että kannattaa äänestää lompakollaan ja valita suosiolla jokin muu merkki. Yhden vitaran olen omistanut ja onneksi nut on toinen auto alla.

      • Näin.on.marjat.fi

        "No niin. Suzukin ohjausongelmat ovat sitä luokkaa että kannattaa äänestää lompakollaan ja valita suosiolla jokin muu merkki. Yhden vitaran olen omistanut ja onneksi nut on toinen auto alla. "

        -Nyt itsellä on ajossa Boosterjet vm 2017 ja jos tämä nykyinen meno sillä jatkuu, niin myös seuraava auto tulee olemaan Suzuki. Siis silloin joskus tulevaisuudessa vuosien kuluttua. Se voi olla Vitara mutta jos pykälää isompi versio ilmestyisi markkinoille, niin se tulisi tsekattavaksi oitis. Vaikka uudistunut Gran Vitara -kokoluokkaa.

        Noin miljoona kilsaa henkilöautolla takana, ja harvaan autoon olen ollut niin tyytyväinen kuin nykyiseen Vitaraan.

        Sorry vaan trollit, ei mulla muuta...


    • Suzu

      Taas sama vemppakäsi itkee itkujaan .jos tosiaan haluat tietää niin käy koeajamassa ja mene valittamaan VAG areenalle ostostasi mistä et enää pääse eroon..haaveile vaan Suzukista !

    • tekniikanihmelapsi

      Eihän ne pysy mitkään autot tiellä jos ei välillä heiluttele sitä rattia, mikä on ihan siinä kuskin kohdalla. Jo vain sitten pysyy tiellä kun oikeella kohin kääntelee.

    • juzuki

      juuri näin se on kuin tuossa yllä ilmi tuotiin. Ainakaan minun Vitarani ei mene kaarteessa kurvaten itsekseen vaan kyllä on ihan pakko ratista kääntää. Joskus olen oikein kokeillut että osaisiko itsekseen kääntää mutta ei, ei osaa. Kyllä sitä pitää vielä vanhanaikaisesti ratista käännellä.

      Eli tyhmä vastaus tyhmään kysymyseen.

    • VWMAN

      todellista kokemusta on ja huimasti parempi ajettava kuin skoda kodiak tai vw tiguan. suosittelen!

    • Atkerkki2

      Jos se vitara on niin erinomainen auto ja hyvä ajettava niin miksi sitä myydään paljon vähemmän kuin merssuja ja bemareita. Onko suurempi osa ihmisistä tyhmiä vai voisiko olla että suzuki ei olekaan niin hyvä kuin tämän palstan trollit kehuvat sen olevan.

    • Tsetsenieiksjeh

      todella hyviä ajettavia noi uudet Suzukit, paljon, paljon parempia ajettavia kuin esim uusin skoda octavia joka ei kulje hetkeäkään suoraan edes tyynellä ilmalla, tuulisella ilmalla skoda onkin sitten jo vaarallinen ajettava.

    • Tunnotonvaeltaja

      Vitarassa on täysin epäonnistunut ohjaus, lukekaa testit ja kokeilkaa itse.

      • Atkerkki2

    • juzuki

      Olen yli 80 000 km ajanut Vitaralla ja hyvin kulkee. Nuo väitteet ovat kilpailevien merkkien trollausta.

      Jos rengaspaineet ovat kohdillaan eli ei liian löysät kumit ja ovat kunnolliset renkaat niin menee yhtä vakaasti kuin mikä tahansa muukin samankokoinen auto.

      Ohjaus on nopeampi kuin keskivertoautossa koska tällä pitää myös päästä maastossa liikkmaan joka vaatii nopeasti reagoivaa ohjausta. Muutoin kolisee. Joka ei usko, menköön vaikka huonolle metsäautotielle tarkistamaan; kumman äkkinäisesti tulee kiviä ja kantoja vastaan kuopista puhumattakaan ja hidasohjauksinen pärähtäisi saman tien esteeseen vaurioiden kera. Eikä pidä edes nopeasti ajaa missään tapauksessa.

    • Atkerkki2

      Kävin koeajamassa sx4 crossin ja se oli vaikeasti ohjattavissa. Ohjaus oli tunnoton ja siinö oli keskialueella kohta jossa rattia sai vääntää mutta auto ei muuttanut suuntaansa. Annan arvosanaksi ohjauksen osalta 5/10. EI JATKOON.

    • Hfjjh

      Tahmainen jahuonosti keskittävä ohjaus, se on Vitaran ja yleisesti Suzukien ongelma. Rasittava auto ajaa pitempää matkaan. Ehkä jollekin aikamiespojalle sora/metsätielle sopiva kulkine.

      Itselläni oli Suzuki mutta ei tule ennen kuin ohjausongelmat ovat korjattuina. Eikä ehkä sittenkään, pieni automerkki Suomessa ja sen myötä ongelmia huollossa, varaosissa.

      • Atkerkki2

        Se on just näin. Rasittava ohjaus saa kuskin raivon partaalle. EI JATKOON.


      • De-Facto

        "Tahmainen jahuonosti keskittävä ohjaus, se on Vitaran..."

        Vitarassa on varsin voimakkaasti tehostettu ohjaus, ja viimeinen asia jota siitä voi sanoa on "tahmainen". Joka moista väittää, ei ole koskaan Vitaralla ajanut. Näyttää sille että eri autopalstojen kestohäirikkö Atkerkki keksii vikoja omasta päästään eri automerkeille. Vasta tuossa näytti Mokka saaneen osansa...


    • juzuki

      sama mies kommentoi ja sitten komppaa itseään ja toistaa sitä ja toistaa sitä..

      miksikä sellaista toimintaa kutsutaan?

      • Atkerkki2

        Oletko varma asiasta vai luuletko? Nimittäin erkki ei ole ainoa joka on huomannut suzukin ohjauksessa olevan vakavia puutteita. Siksi myin omani pois muutaman vuoden omistuksen jälkeen, otin taloudellisesti ns. takkiin mutta vaihdos kannatti. Nyt on auto joka kulkee SUORAAN.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5238
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2386
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1907
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1598
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1202
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe